Сабақ
тақырыбы
|
Әлеуметтік-экономикалық
бағытта виртуалды машиналарды қолдану
мүмкіндіктері.
|
Модуль /пән
атауы
|
Информатика
|
Дайындаған
педагог
|
Шыңғысова А.Қ., Мукалиева
Н.Б.
|
Күні
|
|
Курс,
топ
|
1 курс
|
Сабақтың түрі
|
Жаңа сабақ
|
Міндеттер
|
Бағдарламалық қамтуға жобалау
және құрастыру бойынша барлық қызметтерi біледі
|
Мақсаты
|
Бағдарламалық қамтуының классификациясың
меңгереді
|
Күтілетін нәтижелер
|
-
Аппараттық құрылғылар
Бағдарламалық
қамту
|
Қажетті ресурстар
және АКТ
|
В.Г.Архипова, Р.Г.Амдамова,
Н.К.Беристемова, К.Б.Кадыракунов «Информатика» 11 сынып; қосымша
ресурстар
|
Сабақтың
барысы
|
Кезеңі / Уақыты
|
Сабақта жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурсы
|
-
Ұйымдастырушылық және
уәждемелік
|
5 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі
-
Студенттермен
сәлемдесу;
-
Сабаққа қатысуын
тексеру;
Студенттерді бүгінгі сабаққа
ынталандыру.
|
Жұмыс
құралдары
Үлестірмелі
құралдар
|
Психологиялық ахуал
(7
минут)
|
Жалпы топпен
жұмыс.
Шағын
дәріс. «Миға шабуыл»
әдісін пайдаланып
білім
алушыларға сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
ашу.
|
|
Мақсаты мен міндетін
хабарлау
|
Білімді
өзектендіру
Сұрақ қойып, өзара
тексеру
1. Мобильді құрылғылардың
жақсы функционалды дизайны қандай болуы керек? Мысал
келтіріңдер.
2. Күнделікті қолдануға
арналған экранның (смартфонның, планшеттің) ең жайлы және ыңғайлы
көлемін атаңдар, жауаптарыңды негіздеңдер.
3. Мобильді құрылғы
процессорының сапасы мен жылдамдығы неге байланысты? Топтық жұмыс
Интернет-дүкендердің онлайн прайспарақтарын қолданып, 10 танымал
бюджеттік мобильді құрылғылардың тізімін жасап, олардың негізгі
сипаттамаларын көрсетіңдер.
|
|
-
Теориялық және
практикалық
|
2.1. Алдын ала
білім
|
Жалпы
қайталау
(10 минут)
|
Топтық жұмыс. «Бірге ойлаймыз»
әдісі
1-топ
Айгуль смартфон құрамдас бөліктерінің жұмысын жақсартуға
арналған ақпараттық ішкі қауіпсіздікті орнату үшін антвирус орнату
қажет болды. Ол антивирустық программаны досынан алды. Алынған
антивирусты орнататын кезде қате шықты. Оның себебі
неде?
2-топ
Айдос планшетке оффистік бағдарламаны Интернет арқылы
орнатты. Ол орнатқан бағдарлама 1 айдан соң, дұрыс жұмыс жасамады.
Ол қосымшаның дұрыс жасамау себебі неде?
|
|
2.2. Жаңа материалды
зерттеу
|
30
минут
|
Виртуалды машинаға виртуализация үшін
қолданылатын негізгі компьютерге сай келетін кез келген жүйені
орнатуға болады. Бұл – жаңа программаларды орнату, файлдарды сақтау
мүмкіндігі бар виртуалды қатқыл дискісі, барлық программалары бар
толыққанды операциялық жүйе.
Ол арқылы мессенджерлерде сөйлесуге,
әлеуметтік желілерде отыруға, кино көруге, музыканы тыңдауға,
мәтіндік құжаттармен жұмыс істеуге, электронды хаттарды жіберуге
болады.
Кез келген компьютер қолданушысына
виртуалды машина қажет емес, бірақ озық қолданушылар оны жиі
пайдаланады. Виртуалды машина төмендегі мақсаттар мен міндеттерді
орындау үшін қолданылады:
•
Екінші/басқа операциялық жүйе орнату;
• Программалық жасақтаманы тестілеу;
• Күдікті программаларды қауіпсіз іске қосу;
• Компьютерлік желінің эмуляциясы (бәсекелестік);
• Негізгі компьютер операциялық жүйесінен іске қосуға болмайтын
қосымшаларды іске қосу.
Үдерістік виртуалды машина жеке
үдерісті қолдау мақсатына бағытталып, оны орындауға арналған.
Үдерістік виртуалды машина іске қосылған кезде құрылып, жұмысы
аяқталғаннан кейін өшіріледі.
Жүйелік виртуалды машина – толық
қызметті, тұрақты әрекет ететін жүйелік орта, ол операциялық жүйені
ауқымды қолданушылық үдерістер санымен қолдау үшін қызмет
етеді.
Жүйелік виртуалды машина «қонақ»
операциялық жүйесіне виртуалды аппараттық құралдарға, оның ішінде
процессор мен жадыға, енгізу / шығару құрылғыларына, графикалық
интерфейске қолжетімдікті қамтамасыз етеді.
|
|
2.3. Жаңа білімді практикада
қолдану
|
20
|
2-тапсырма: Ерекше қабілетіне қарай (есту қабілеті
төмен бала) тапсырма: Тапсырманы қағаз жүзінде беру және
алу.
|
Үлестірмелі құралдар
|
Функционалдық
сауаттылық
Жеке
тапсырма Үнемі қосымша көмекті қажет ететін білім
алушылар.
|
|
-
Сабақ бойынша рефлексия
|
6
|
Кері
байланыс: «Бағалау терезесі»
Терезе
төрт бөліктен тұрады.
-
«Маған
бәрі де түсінікті»
-
«Сұрақтар
пайда болды»
-
«Мен есте
сақтадым»
-
«Түсінбедім»
Осы жоғарыдағы аталған
сұрақтарға жауаптарын бере отырып, оқушылардың тақырыпты
меңгергендігін анықтауды жоспарлаймын.
|
|
-
Үй
тапсырмасы
|
5 минут
|
Үйге
тапсырма:
ОЖ - бұл
жеке құрылғылардағы
жұмысты немесе
процессорды ықшамдап
тездететiн арнаулы
бағдарламалар презентация
|
|
Бағалау
5 минут
|
Шахмат тақтасының суретін
пайдалану арқылы білімалушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын
стикерге жазып жапсырады. Сол жазылған ойлары негізінде өтілген
сабақтан алған білімі қорытындыланады.
|
|