Материалдар / Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспар "Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер" 3- сынып цифрлық сауаттылық пәні бойынша .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2021
4371
12 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Достық орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» КММ

Бөлім

Программалау «Жақсы» деген немене?, « Жаман» деген немене?

Педагогтың аты-жөні

Рахимова Ж.М.

Күні

3 А


3 Ә


3 Б


3 В




Сынып: 3

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.3.1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы үшін: Әлеуметтік желілермен мессенджерлерді қандай мақсатта қолданатыны және оның қандай қаупі бар екені туралы әңгімелейді. Оқушылардың көбі үшін: Желідегі ақпарат алмасу программалық қосымшаларымен танысады. Кейбір оқушылар үшін: Мессенджерлерде бірлесіп жұмыс істеудің тиімді жақтарын біледі.

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


1-7 мин

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

І. Қызығушылықты ояту. «ПАЗЛ » ойыны

Оқушыларды топқа бөліп, суреттер бойынша пазл құрастырамыз. Шыққан суреттен қандай мессенджер шықты соның + жақтарын айтқызу .

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың мақсаттарымен танысады.


/Бұл ойынды ойнату арқылы сыныпта психологиялық жағымды көңіл күй орнығады. Оқушылар сабаққа көтеріңкі көңіл күймен белсене қатысуына септігін тигізеді/.




https://online-puzzle.ru/


Сабақтың ортасы



26-30 мин













Жаңа сабақты түсіндіру

«Миға шабуыл» әдісі.

Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді интерактивті тақтадан көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде білгендері бойынша өз ойларын айтып, жауап береді.

1, 2 және 3-суретте берілген программалық қосымшаларды қандай ортақ атау біріктіреді?  Сен желіде қандай программа қосымшаларын қолданасың?  Әлеуметтік желі мен мессенджер қосымшаларының айырмашылығы бар ма? Ойыңды ортаға сал.


Топтық жұмыс «Кезбе тілші» әдісі 1-тапсырма

Төменде кестеде сауалнама берілген (кесте). Сыныптастарыңның арасында сауалнама жүргізіп, кестені толтырыңдар. Оқушының пайдаланатын желісіне немесе мессенджеріне «+» таңбасын қойыңдар. Кестені өңдеуге арналған сұрақтар: 1. Сыныптастарың әлеуметтік желі мен мессенджерді көп пайдалана ма? 2. Сыныптастарың мен құрдастарың мессенджерлерде құрған ортақ топ бар ма? 3. Ең көп қолданылатын әлеуметтік желі қайсы? 4. Ешқандай әлеуметтік желі пайдаланбайтын оқушылар бар ма? Нешеуі қолданбайды? Неге қолданбайды?


2-тапсырма  Әлеуметтік желілер мен мессенджерлерді қандай мақсатта қолданамыз?

Әлеуметтік желілер мен мессенджерлерді қолданудың сенің жасыңдағы балалар үшін қандай қаупі бар?

Мессенджерлерде бірлесіп жұмыс істеудің қандай тиімді жақтары бар?


Мұғалімді тыңдайды













Топ ішінен тілші тағайындайды.

Сауалнама жүргізіп, кестені толтырады.

Сұрақтарға жауап беріп, себебін анықтайды.




оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Күлегештер» әдісі арқылы бағалау.



















Дескриптор

Бір сұраққа жауап береді.

Екі сұраққа жауап береді

Үш сұраққа толық жауап береді.


Оқулық 3 сынып,

компьютер

презентация



суреттер



























Оқулық

кесте

Сабақтың соңы

8 мин

1.оқушылардан сабаққа кері байланыс алу

Жеке жұмыс «Бір ауыз сөз» әдісі Оқушылар стикерлерге сабақ туралы бір ғана сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады (оларды тақтаға алдын ала жазып қойған дұрыс): ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «күлегештер» әдісі арқылы бағалайды.


Үй тапсырмасы

§ 7 оқу






Тексерілді Абдулаева Ж.Ә.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!