Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
5
мин.
|
-
Ұйымдастыру
кезеңі
Қош келдіңіздер
!
«Мозайка» әдісі 2 түрлі сурет
қиындыларын таңдау арқылы 2 топқа
бірігеді
1 топ –
Әлеуметтік желілер
2 топ –
Мессенджерлер
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі.
«Мозайка» әдісі 2 түрлі сурет
қиындыларын таңдау арқылы 2 топқа
бірігеді.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан
оқушыларды
бағалау.
|
Қима қағаздар,
презентация
|
Ой
қозғау
Топтық
жұмыс
-
мин
|
II Ойлан тап
әдісі
LearningApps
бағдарламасы арқылы жылдам әрі көңілді
түрде сөзжұмбақты шешу арқылы өткен сабақты қаншалықты
түсінгендіктерін анықтау.
1
топ
2топ
|
Оқушылар барлығы
қатысады.Сұрақтарға жауап
береді.
Мақсаты: Оқушыларды тапсырма орындату
арқылы бәсекелестікке қабілетті болуға, жылдамдыққа, шапшаң ойлауға
баулу.
Тиімділігі: Сұрақтарға жауап беру арқылы
өткен тақырыпты еске алып, қайталау жұмыстарын
жүргізеді.
|
«Смайликтер
әдісі» арқылы белсенділік танытқан
оқушылар бағланады.
«Тамаша», «Жарайсың»,
«Талпын» смайликтері.
|
Интербелсенді тақта,
смайликтер,қағаз қималар
learningApps
бағдарламасы
1
топ
https://learningapps.org/watch?v=p4awy5vun23
2
топ
https://learningapps.org/watch?v=py8xhuqwt23
|
Сабақтың
ортасы
-
мин.
|
III Жаңа
тақырып
«Адасқан әріптер әдісі»
арқылы жаңа сабақтың тақырыбын табу .
Сабақтың
тақырыбы: Әлеуметтік желілер мен
мессенджерлер
Бүгінгі қоғамды компьютер,
смартфон, интернет, әлеуметтік желісіз елестету мүмкін емес.
Сондықтан қазір цифрлық қоғамда өмір сүріп жатырмыз деп айтуымызға
болады. Цифрлық қоғамға айналуымызға әлеуметтік желілер мен
мессенджер лер ерекше ықпал етті. Әлеуметтік желіге тіркелу арқылы
өзің туралы деректерді қоюға болады. Сонымен бірге өзің сияқты
тіркелген басқа да желі қолданушыларымен мәтіндік, дыбыстық және
бейнеақпарат алмасу мүмкіндігі бар. Бүгінгі таңда Facebook
(Фейсбук), Instagram (Инста грам), Twitter (Твиттер) және ВК
(ВКонтакте) әлеуметтік желілері өте
танымал.
|
Оқушылар өтілген
тақырыпқа назар салып тыңдап, әлеуметтік желілер мен мессенджерлер
бойынша өз ойларын ортаға
салады.
Кері байланыс жасап
отырады.
|
Оқушылардың берген
жауаптарына сәйкес, мұғалім оқушыларды мақтау сөздер арқылы бағалап
отырады.
|
Презентация, оқулық, таратпа
материалдар
|
Топтық
жұмыс
-
мин
|
IV Сауалнама
кестесі
|
Оқушылар жылдам
сауалнамаға жауап беріп өз деңгейлерін
анықтайды.
Мақсаты: Оқушылардың жылдам ойлауына,
деңгейін білуге көмектеседі.
Нәтижесі: Ойлау, жылдам әрекет ету
дағдылары қалыптасады.
|
«Мадақтау
сөз» арқылы белсенділік танытқан
оқушылар бағалайды.
«Тамаша»,
«Жарайсың», «Талпын» смайликтері.
Жоғары ұпай жинағандар
бағаланады.
|
Интербелсенді тақта,
смайлик.
|
Сергіту
сәті
-
минут
|
V Көзге арналған
жаттығу
1. Көздің
қарашығымен оңға(солға), жоғары(төмен) басты бұрмай қараймыз. Көзді
барынша бұру керек.
2. Көздің қарашығын
сағат тілімен және сағат тіліне қарсыбағытта айналдырамыз. Одан
кейін көзді жұмып осылай
жасаймыз.
3. Тік отырып
айналады ең алыс нүктеге қарап бірден ең жақын нүктеге қараймыз
басты бұрмай .
Флешка
әдісі.
|
Оқушылар көзге
арналған жаттығуды жасайды.
Мақсаты: Оқушылардың көру қабілетіне
зиян келтірмеу. Көздің шаршауын басу әсіресе, компьютерде көп жұмыс
істеу барысында жиі кезесетін жағдай. Көзге арналған жаттығу
миопияның алдын алып, шаршаңқылық сезімін жояды, көздің бұлшық
еттерін қалыпқа келтіреді.
Тиімділігі: Оқушылардың көру қабілеті зиян
келтірмеу. Көздің шаршауын
басу.
Шаттық шеңберін
құрып «Флешка» әдісі арқылы бір -біріне тілек
айтып, жақсы көңіл күй
сыйлайды.
Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Нәтижесі: Оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
Мұғалім белсенділік
танытқан оқушыларды «Мадақтау
сөз» әдісі арқылы
бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте
жақсы! Талпын!»
|
Презентация,
смайликтер,
|
Жеке
жұмыс
-
мин
|
VI
«Кім жылдам»
әдісі
Wordwall
бағдарламасы арқылы жылдам әрі көңілді
түрде сабақты қаншалықты түсінгендіктерін
анықтау.
|
Оқушылар жылдам жауап беріп өз
деңгейлерін анықтайды.
Мақсаты: Оқушылардың жылдам ойлауына,
деңгейін білуге көмектеседі.
Нәтижесі: Ойлау, жылдам әрекет ету
дағдылары қалыптасады.
|
«Смайликтер
әдісі» арқылы белсенділік танытқан
оқушылар бағланады.
«Тамаша», «Жарайсың»,
«Талпын» смайликтері.
Жоғары ұпай жинағандар
бағаланады.
|
Интербелсенді тақта,
смайлик.
Wordwall
бағдарламасы
https://wordwall.net/ru/resource/33021278
|
Соңы
-
минут
|
VII Ара ұясы
техникасы.
Мұғалім топтағы оқушыларға
пікір алмасуын және 2 сұрақ дайындап отыруын сұрайды.Кейін
кезектесіп топтар сұрақтарын қойып шығады.
|
Оқушыныңлардың сабақтан алған
мәліметтерін қорытындылауға үйретеді.
Мақсаты: Оқушыларға жағымды көңіл күй
сыйлау, қызығушылықтарын арттыру.
Нәтижесі: Оқушылар өзінің сабаққа қатысу
белсенділігін анықтап, қорытынды шығара
алады.
|
Сабаққа ат салысып
қатысқандары үшін мадақтау сөздер
айтылады.
|
Үлестірме қағаздар, оқулық
және презентация.
|
|
Рефлекция
«Рефлексивті
нысан». Нысана арқылы өзінің,
сыныптастарының, мұғалімнің іс-әрекетін
бағалайды.
|
Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін үлестірме қағаздарына жазады.
Мақсаты: Оқушылардың пікірін қолдана
отырып келесі сабаққа қате кеткен жерлерді
түзету
Нәтижесі: Оқушылар өзінің сабаққа қатысу
белсенділігін анықтап, қорытынды шығара
алады.
|
|
|
Соңы
-
минут
|
VIII Сабақты
бекіту
1.Оқушыларға өзін-өзі
бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері
байланыс:
|
Өзін-өзі
бағалау.
Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін, ұнаған не ұнамаған, түсінікті не түсініксіз болған
тұстарын үлестірме қағаздарына жазады.
|
Оқушылар
өзін-өзі
бағалайды.
Сабаққа ат салысып
қатысқандары үшін мадақтау сөздер
айтылады.
|
Үлестірме қағаздар, оқулық
және презентация.
|
Үй
тапсырмасы
|
28 беттегі «Ойлан»
тапсырмасын орындау.
|
|
|
Оқулық
|