Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрінің
2021 жылғы 16 қыркүйектегі
№ 472 Бұйрығына 2-қосымша
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрінің
2020 жылғы 6 сәуірдегі
№ 130 бұйрығына 2-қосымша
2021-2022 оқу жылына арналған әлеуметтік педагогтың
жылдық жұмыс жоспары
Әлеуметтік педагог:
2021 – 2022 оқу жылы
472 – бұйрық негізінде
Тақырыбы: Балалардың әлеуметтену мәселелеріне тоқтатылып, оған заман талабына сай көмек, қолдау көрсету, өмір сүру мүмкіндігіне, әлеуметтік реабилитация мен бейімделуіне, жұмысқа орналасуы мен тұрғын үй кезегімен қамтамасыз ету жұмыстарын талдап, жандандыру.
Әлеуметтік педагогтың жұмысының мақсаты: оқушыларға әлеуметтік көмек ұйымдастыру, тек көмек күтуші ғана емес проблеманы шешу үшін өздігінен жол табуына көмектесу, рухани жан дүниесін танып білу, қатарға қосу жұмыстарын ұйымдастыру, отбасы мен мектеп арасындағы ынтымақтастықты нығайту.
Әлеуметтік педагогтың міндеттері:
-
балалардың құқықтарын қорғау үшін әртүрлі әлеуметтік қызмет өкілдерімен жұмыс жүргізу;
-
оқу барысында қиындыққа ұшыраған оқушыларға әлеуметтік- педагогикалық көмек беруді қамтамасыз ету;
-
тәрбиеленушілердің өмір сүру жағдайын, отбасының, микроортасының психологиялық, медициналық, педагогикалық ерекшеліктерін зерделеу;
-
оқушымен мекеменің, отбасының, әлеуметтік ортаның, мектептің арасындағы келістіруші міндетін атқарады;
-
аз қамтылған отбасы балаларының үйірмелермен қамтамасыз ету, олардың бос уақытын тиімді пайдалануын қадағалау;
-
ерекше білімді қажет ететін оқушылармен және үйде оқытылатын оқушылардың құқықтарын қорғайды және олардың қоғамдық ортаға бейімделуіне жағдай жасайды;
-
тұл жетім, қамқорлықтағы және қорғаншылықтағы балалармен жұмыс жүргізеді
-
мемелекеттік атаулы әлеуметтік көмек алушы отбасылардың есебін үнемі жүргізіп отыру;
-
мемелекеттік атаулы әлеуметтік көмек алушы, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, күн көріс деңгейі төмен отбасыдан шыққан балалармен, жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен, тұрмыс деңгейі төмен аз қамтылған отбасы балаларының уақытылы әлеуметтік көмек алуын, ыстық тамақпен қамтамасыз етілуін және жазғы лагерьлермен қамтамасыз ету жұмыстарын жүргізеді.
№ |
Іс – шаралар |
Орындалу мерзімідері |
Жауаптылар |
Есеп беру нысандары |
І. Сыныптарға, мектепке әлеуметтік паспорттауды жүргізу |
||||
1 |
- Ұйымдастырушылық іс-шаралар. -Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспарын құру. -Нормативтік-құқықтық құжаттар базасын жинақтау. |
тамыз |
әлеуметтік педагог |
жоспар |
2 |
-«Мектепке жол» акциясы аясында мектепішілік құрылған мобильдік топпен бірлесе отырып, мектепке әлеуметтік жағдайларына байланысты келе алмайтын оқушыларды анықтау. -Әлеуметтік көмек алатын отбасыдан шыққан оқушылардың ата-аналарына түсіндірме жұмыстарын жүргізу. |
тамыз |
әлеуметтік педагог |
Қамқоршылық кеңесінің отырысы акция аясында Директор жанындағы отырыс |
3 |
-«Мектепке жол» акциясы аясында әлеуметтік қорғауды қажет ететін отбасынан шыққан балаларды «Міндетті білім қорынан» көрсетілетін қаржылай және материалдық көмекке ұсыну. -Демеушілер тарапынан көрсетілетін қайырымдылық іс шараларын ұйымдастыру. |
тамыз |
әлеуметтік педагог ДТЖЖО |
Қамқоршылық кеңесінің отырысы Директор жанындағы отырыс |
4 |
-Мектептің әлеуметтік паспортын жасау мақсатында мектеп оқушыларының әлеуметтік жағдайына сынып жетекшілермен бірлесе отырып, зерттеу жұмыстарын жүргізу, мектептің әлеуметтік паспортын жасау. -Тұл жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылар - Ерекше білімді қажет ететін, үйде оқытылатын оқушылар - Атаулы әлеуметтік көмек алатын отбасынан шыққан оқушылар - Аз қамтылған отбасынан шыққан оқушылар - Көп балалы отбасынан шыққан оқушылар - Жартылай жетім отбасынан шыққан оқушылар - Ажырасқан отбасынан шыққан оқушылар - Ерекше назарды қажет ететін отбасынан шыққан оқушылар - Мектепте оқитын мүгедектігі бар оқушылар - Өгей ата-анамен тұратын оқушылар (өгей әкемен тұратын, өгей анамен тұратын) -Жақын және алыс шет ел азаматтығы бар оқушылар |
тамыз |
әлеуметтік педагог сынып жетекшілер |
Директор жанындағы отырыс |
5 |
Мектеп әкімшілігімен бірлесе отырып, ыстық тамақпен қамту жұмыстарын ұйымдастыру. Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасы балаларын бір мезгіл қоғамдық тамақпен қамту бойынша жұмыстар жүргізу. |
тамыз |
әлеуметтік педагог ДТЖЖО |
пед кеңес анықтама |
6 |
Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасынан шыққан балалардың білім алуына жағдай жасау мақсатында оқулықтармен қамтамасыз ету жұмыстарын қадағалау. |
тамыз |
әлеуметтік педагог сынып жетекші кітапханашы |
пед кеңес анықтама |
7 |
Оқушылардың әлеуметтік санатын зерттеу қорытындысы бойынша мектептің әлеуметтік паспорты : Толық отбасылар Толық емес отбасы Анасы жоқ отбасылар Әкесі жоқ отбасылар Ата-анасының бірі бар ажырасқан отбасы Көп балалы отбасы Аз қамтамасыз етілген оқушылар отбасы Қорғаншылық (қамқоршылықтағы) балалар Мүгедек балалар, мүмкіндігі шектеулі үйде оқытылатын оқушылар; Басқа мемлекеттің азаматы болып табылатын білім алушылар Кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі бөлімде есепте тұрғандар Мектепішілік бақылау есебінде тұрғандар Өгей ата-анамен тұратын Әр бала өз отбасымен жақын туыстарының үйінде тәрбиеленетін Тасымалданатын оқушылар Жалдамалы пәтерде тұратын отбасылар Ата-аналарының білім: Жоғары, жоғары білімнен кейінгі Техникалық және кәсіптік Орта |
қыркүйек |
әлеуметтік педагог |
мектептің әлеуметтік төлқұжатын әзірлеу |
8 |
Оқушының отбасылық әлеуметтік жағдайы анықтау |
Тиісті уақытында |
Әлеуметтік педагог |
анықтама |
9 |
1 сыныпқа баратын аз қамтылған,көпбалалы отбасы балалары,қамқорлықтағы оқушыларды анықтау,оларды мектепке дайындау бойынша жұмыстар жүргізу |
қыркүйек |
ДТЖЖО әлеуметтік педагог сынып жетекшілер |
анықтама |
|
ІІ. Бала құқығын қорғау жұмысы |
|||
10 |
Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылармен және қорғаншылармен ҚББ байланыса отырып жұмыс жүргізу. |
жыл бой |
әлеуметтік педагог |
анықтама |
11 |
Сабақтан себепсіз 2-3 күн қалған әлеуметтік мәртебеге ие оқушымен жұмыс |
үнемі |
ДТЖЖО әлеуметтік педагог сынып жетекшілер |
анықтама |
12 |
Ата-ана және бала құқығы туралы ата-аналар жиналыстарында түсіндірме жұмыстарын жүргізу |
тоқсан сайын |
ДТЖЖО әлеуметтік педагог сынып жетекшілер психолог |
анықтама |
13 |
«Бала құқығы туралы БҰҰ Конвенсиясының негізгі ережелерін таныстыру» ақпараттық сабақ 9 сынып |
қараша |
әлеуметтік педагог |
анықтама |
14 |
Мектеп оқушылардың түнгі көшеде жүруі мен құқық бұзушылықтың алдын алу |
үнемі |
әлеуметтік педагог ДТЖЖО психолог сынып жетекші |
анықтама |
15 |
«Құқық әлемінде» зерттеу шеберханасы 10 сынып |
ақпан |
әлеуметтік педагог |
анықтама |
16 |
«Құқық бұзушылық және заңдық жауапкершілік 5-6 сынып тәрбие сағат |
сәуір |
әлеуметтік педагог |
анықтама |
17 |
«Мен және менің құқығым» тәрбие сағат 3-4 сынып |
мамыр |
әлеуметтік педагог |
анықтама |
18 |
«Электрондық темекінің денсаулыққа зияны» 10-11 сыныптар |
мамыр |
әлеуметтік педагог |
анықтама |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |