Әлеуметтік педагогтың жұмысын ұйымдастыру
жолдары
Әлеуметтік педагог мектепте негізгі
бағыттарда жұмыс жасайды:
1.Диагностикалық қызмет;
2.Өз қызметінде көмекті қажет ететін балаларды
анықтау;
3.Кәмелетке толмағандардың, ата-аналардың
құқықтық тәрбиесін ұйымдастыру;
4.
«Қиын» оқушылармен жұмыс
5.Сынып жетекшілері, медициналық қызметкерлер,
ата-аналар комитетімен, пән мұғалімдерімен қарым-қатынасты
үйлестіру.
Әлеуметтік педагогтың
құжаттары:
1.
Тәжірибелік жұмыс жоспары;
1
жылға құрастырылған жұмыс жоспары;
Диагностикалық жұмыстар
Құқықтық тәрбие
Отбасымен жұмыс
Класс жетекшілермен
жұмыс
Ағарту іс шаралары
Ерекше назардағы баламен
жұмыс
Оқушылардың тізімі:
ЖӨИ
есебінде тұратын;
Мектепішілік бақылауда
тұратын
Көп
балалы және аз қамтылған отбасылар
Сәтсіз отбасылар
Мүгедек балалар;
Оралман балалардың
тізімі
Потранаттық отбасы тәрбиесіндегі балалардың жеке
іс қағаздары
. Атқарылған жұмыстардың
жылдық есебі
Әлеуметтік педагогтың нормативтік
құжаттары:
Әдеп кодексі
Даму мүмкіндіктері шектеулі балаларды әлеуметтік
және медициналық қолдау туралы нормативтік
актілер
Қиын баламен жұмыс
жүргізу
-
Нақты есебін алу
-
Мінездеме жазу
-
Арнайы бақылау
дәптерін жүргізу
-
Ата-анасымен байланыс
дәптері
-
Жүргізілген іс-шараларға қатысуын
бақылау
-
ЖӨИ қызметкерлерімен кездесу
өткізу
-
Маңызды нәтижесі бар сана-сезімге әсер ететін
тәрбие сағаттар өткізу
-
Сабақтан тыс үйірме, секцияларға қатысуын
қадағалау
-
Психологиялық, педагогикалық зерттеулер
жүргізу.
Егер бала асырап алынбаса немесе ешқандай
отбасына қамқорлыққа берiлмесе, онда оның бiлiмi мен тәрбиесiмен
мемлекеттiк мекемелер шұғылданады. Олар балалар үйi мен
мектеп-интернаттарға орналастырылады.
Балалар үйi мен мектеп-интернаттардың
айырмашылығы сонда, балалар үйiнде тұратын балалар сол жерге жақын
аймақтағы мектепте бiлiм алады. Ал мектеп-интернатта балалар өмiр
сүредi әрi оқып, бiлiм алады.
Жетiм балалар тәрбиесiмен шұғылданатын балалар
үйiнiң бүгiнгi жаңа формасы отбасы типтi балалар үйi болып
табылады. Мұнда ата-аналардың рөлiн әлеуметтiк дайындықтан өткен
ата-ана тәрбиешi атқарады. Балалар үйiнде атқаратын қызметi
қарапайым балалар үйiндегiдей болып қала бередi.
Балалар үйiнiң негiзгi мiндеттерi
мыналар:
- баланың қалыпты дамуын қалыптастыратын
отбасылық жағдайға жақын қолайлы мүмкiндiктер
жасау;
- балалар денсаулығын сақтауды қамтамасыз
ету;
- баланы әлеуметтiк қорғауды, оның
дәрiгерлiк-педагогикалық және әлеуметтiк бейiмделуiн қамтамасыз
ету;
- тәрбиеленушiлердiң қызығушылығы мен құқығын
қорғау;
- балалардың бiлiм беру бағдарламасын меңгеруiн,
тұлғаның қызығушылығына сәйкес лайықты бiлiм алуын
қадағалау;
- тәрбиешiлердiң жалпы мәдениетiн қалыптастыру,
оларды өмiрге бейiмдеу;