Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Әлеуметттік тұрмыстық бағдарлау 7- сынып күнтізбелік тақырыптық жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін» «Келісемін»
атындағы Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:_________________
орта мектебінің директоры:__________
Тақырыптық-күнтізбелік жоспары
Үйден оқыту
-
Пән мұғалімі:
-
Пәні: Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау
-
Сыныбы: 7
-
Оқу жүктемесінің көлемі: аптасына - 1 сағат, жылына –34сағат
-
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы №604 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
-
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығының 533-қосымшасына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы
-
ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 20 қыркүйектегі №469 бекітілген бұйрықтың 93- қосымшасын басшылыққа ала отырып жасалды.
2024 – 2025 оқу жылы
.
7 - сынып білім алушыларына арналған
«Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау»
пәнінен жаңартылған мазмұндағы
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
Барлық сағат саны: 34 сағат (34 апта /аптасына 1 сағаттан)
Түсінік хат
1. Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9 сыныптары үшін «Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау» пәнінен жаңартылған үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.
2. «Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау» (бұдан әрі - ӘТБ) пәнінің мақсаты жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушылардың әр түрлі тұрмыстық және әлеуметтік жағдайларда белсенді және дербес болуға ықпал ететін арнайы әлеуметтік-бейімдеушілік біліктер мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады.
3. Оқу пәнінің міндеттері:
1) білім алушылардың тұрмыстық еңбектік дағдыларын қалыптастыру;
2) білім алушыларды әртүрлі кәсіпорындар мен мекемелерде бағдарлауға (сауда, тұрмыстық қызмет, байланыс, мәдениет, медициналық көмек), ондағы қызмет түрлерін пайдалана білудің қарапайым дағдыларын үйрету;
3) жақын және танымайтын орта адамдарымен қарапайым түрде тұрмыстық қатынас орнату;
4) психофизикалық даму кемшіліктерін түзеуге ықпал ету; сөздікті байыту және жүйелендіру; диалог пен монологты ауызша сөйлеуде дамыту.
Бөлімдер |
Тақырыптар |
Оқыту мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1-тоқсан 8 сағат |
|
|
|
||
2. Киім және аяқ киім |
2.1 Киім, аяқ киім және бас киім түрлері |
|
2
|
|
|
2.2 Киімді, аяқ киімді күту |
|
2 |
|
|
|
3. Тұрғын үй |
3.1 Тұрғын үй түрлері |
|
2 |
|
|
3.2 Тұрғын үйді жинау |
|
2 |
|
|
|
2-тоқсан 8 сағат |
|
|
|
||
6. Отбасы |
6.1 Отбасы мүшелері |
|
2 |
|
|
|
6.2 Отбасылық қарым- қатынас |
|
2 |
|
|
|||
6.2 Отбасылық қарым- қатынас |
|
2 |
|
|
||||
6.3 Қазақстан Республикасы азаматының құжаттары |
|
2 |
|
|
||||
3-тоқсан 10 сағат |
|
|
|
|||||
8.Кәсіпорын дар, мекемелер, байланыс құралдары |
8.1. Сауда кәсіпорындары |
|
1 |
|
|
|||
8.2. Тұрғын үй- коммуналдық шаруашылығының кәсіпорындары |
|
1 |
|
|
||||
8.3.Қаржы кәсіпорындары |
7.8.3.1. коммуналдық қызметке, телефонға, электр қуатына ақы төлеу;
|
1 |
|
|
||||
8.4 Кәсіпорын тұрмыс қызметі |
7.8.4.1 киім тігетін ателье, киім жөндейтін шеберхана қызметін пайдалану; |
1 |
|
|
||||
8.5.Байланыс құралдары кәсіпорны |
7.8.5.1 посылка, бандерольдар жіберу; |
1 |
|
|
||||
8.6.Мәдениет мекемелері, демалыс орындары |
7.8.6.1 спорт мекемелерінде тәртіп ережелерін сақтау; |
1 |
|
|
5. Көлік, көше |
5.1 Көлік түрлері |
|
1 |
|
|
|
5.2. Көліктегі және жолдағы тәртіп |
|
1 |
|
|
||
5.3.Қала бойынша қозғалу бағыты |
7.5.3.1 қоғамдық көлікте жүруді іске асыру ( қалалық, мектепке бару, секцияға) ( бағыт, көлік түрлері) |
1 |
|
|
||
7. Мерекелер, салтанатты мерекелер |
7.1. Мерекелерге дайындалу және өткізу,сыйлықтарды,б азарлықты безендіру |
әртүрлі халықтың дәстүрлі тағамдарының дайындалу жолдарын білу; |
1 |
|
|
|
7.2. Құттықтау |
|
|||||
4-тоқсан 8 сағат |
|
|
|
|||
3. Тағам |
3.1. Азық- түліктер |
|
1 |
|
|
|
3.2.Асхана және ас үй ыдыстары, техника |
7.3.2.1 таңдап алынған мәзір бойынша дастарқанды түскі асқа әзірлей білу; |
1 |
|
|
|
|
7.3.2.2 асханалық аспаптарын қолдану ережелерін білу; |
|
|
|
3.3. Ас әзірлеу |
7.3.3.3. суып қалған тағамдарды жылыта білу; |
2 |
|
|
|
1. Денсаулық |
1.1 Дене тазалығы |
|
2 |
|
|
1.2 Медициналық көмек |
7.1.2.1 дәріхана қызметін, жақын дәріхананың орналасу жерін, дәрі- дәрмекті сатып алу ережесін; дәріхананы тауып алу, дәріханашымен диалогқа түсе білу |
2 |
|
|