Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Алгебралық бөлшек және оның негізгі қасиеті (есептер шығару). ҚМЖ 7 сынып алгебра 4 тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Алгебралық бөлшек және оның негізгі қасиеті (есептер шығару). ҚМЖ 7 сынып алгебра 4 тоқсан
Материал туралы қысқаша түсінік
7.2.1.17 алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Таныстым:
ҚазақстанРеспубликасыОқу-ағартуминистрлігі
Момынай жалпы орта білім
беретін мектебі
Қысқамерзімді(сабақ)жоспары
Пәні: Алгебра
Тақырыбы: Алгебралық
бөлшек және оның негізгі қасиеті
Бөлім:
Алгебралық
бөлшектер
ПедагогтіңТ.А.Ә.
Алиева Гулжан Аманкулкызы
Күні:
05.04.2024ж
Сынып:
7
Қатысушыларсаны:
Қатыспағандарсаны:
Сабақтыңтақырыбы
Алгебралық
бөлшек және оның негізгі қасиеті
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары
7.2.1.17алгебралық бөлшектегі
айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;
Сабақтыңмақсаты
Алгебралық бөлшектегі
айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурс
тар
Сабақтың
басы
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару
Жағымды психологиялық ахуал орнату.
Оқу
мақсаттарымен таныстыру.
Үй жұмысын
тексеру.
Жинақтала
ды,сабаққа
ынталанады.
Сабақтың
ортасы
Өткен
тақырыпты пысықтау. Деңгейлік
тапсырмалар:
А
деңгейі:
Бөлшекті
қысқартыңыз:
В
деңгейі:
Бөлшекті
қысқартыңыз:
С
деңгейі:
Бөлшекті
қысқартыңыздар)=
Дескриптор:
екі өрнектің қосындысы мен
айырмасының квадратының формуласынпайдаланады;
өрнекті
ықшамдайды;
ұқсас мүшелерді
қысқартады;
Сергіту
сәті
Ойлаған санды
табу.
10 –ға дейін бір санды
ойлаңыздар. Сол санды квадраттап осы санға екі еселеп ойлаған санды
және бірді қосыңыздар. Шыққан санды
айтыңыздар.
Мысалы,
8 ойлаған сан болсын. 64+16+1=81
√81=9-1=8.
Жеке
жұмыс:Өрнекті ықшамда
,,;
2. ,;
3.,;
4.,;
Дескриптор:
өрнекті
ықшамдайды;
ұқсас мүшелерді
қысқартады;
Алдыңғы сабақта алған
білімдерін еске түсіреді. Деңгейлік тапсырмалар
орындайды.
Тапсырмаларды өз бетінше
орындайды.
Тапсырма деңгейіне қарай
бағаланады.
Әрбір дұрыс жауапқа 1
балл.
Сабақтың
соңы
Үй
жұмысы:
№ есеп
Рефлексия:«Мен үшін бүгін
сабақта»
Сабақ
Мен
сабақта
Қорытынды
Қызық
жұмыс
істедім
материалды түсіндім
қызықсыз
демалдым
білетінімнен де көп білдім.
енжарлық
басқаларға көмектестім
түсінбедім
Үй жұмысын
алады.
Рефлексияны
орындайды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз