Материалдар / Алгебралық бөлшек және оның негізгі қасиеті (есептер шығару). ҚМЖ 7 сынып алгебра 4 тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Алгебралық бөлшек және оның негізгі қасиеті (есептер шығару). ҚМЖ 7 сынып алгебра 4 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
7.2.1.17 алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Сәуір 2024
83
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Таныстым:

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Алгебра

Тақырыбы: Алгебралық бөлшек және оның негізгі қасиеті


Бөлім:

Алгебралық бөлшектер

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гулжан Аманкулкызы

Күні:

05.04.2024ж

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Алгебралық бөлшек және оның негізгі қасиеті

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.1.17 алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;

Сабақтың мақсаты

Алгебралық бөлшектегі айнымалылардың мүмкін мәндер жиынын табу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару
Жағымды психологиялық ахуал орнату.

Оқу мақсаттарымен таныстыру.

Үй жұмысын тексеру.

Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады.








Сабақтың ортасы

Өткен тақырыпты пысықтау. Деңгейлік тапсырмалар:

А деңгейі:

  1. Бөлшекті қысқартыңыз:

В деңгейі:

  1. Бөлшекті қысқартыңыз:

С деңгейі:

Бөлшекті қысқартыңыздар) =

Дескриптор:

    • екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадратының формуласын пайдаланады;

    • өрнекті ықшамдайды;

    • ұқсас мүшелерді қысқартады;



Сергіту сәті

Ойлаған санды табу.

10 –ға дейін бір санды ойлаңыздар. Сол санды квадраттап осы санға екі еселеп ойлаған санды және бірді қосыңыздар. Шыққан санды айтыңыздар.

Мысалы, 8 ойлаған сан болсын. 64+16+1=81   √81=9-1=8.


Жеке жұмыс: Өрнекті ықшамда

  1. , , ;

2. , ;

3. , ;

4. , ;

Дескриптор:

    • өрнекті ықшамдайды;

    • ұқсас мүшелерді қысқартады;


Алдыңғы сабақта алған білімдерін еске түсіреді. Деңгейлік тапсырмалар орындайды.























Тапсырмаларды өз бетінше орындайды.









Тапсырма деңгейіне қарай бағаланады.

























Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл.




















Сабақтың соңы

Үй жұмысы:

есеп

Рефлексия: «Мен үшін бүгін сабақта»


Сабақ

Мен сабақта

Қорытынды

Қызық

жұмыс істедім

материалды түсіндім

қызықсыз

демалдым

білетінімнен де көп білдім.

енжарлық

басқаларға көмектестім

түсінбедім



Үй жұмысын алады.

Рефлексияны орындайды.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!