Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: 6.2В Алгебрлық өрнектер |
Мектеп: Тараз қаласы, Н.Тілендиев атындағы облыстық мектеп-интернат |
|||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Абделиева Айсулу Асылбекқызы |
|||||
Сынып: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Алгебралық өрнектерді түрлендіру |
|||||
Сабақ негізделгеноқумақсаты: |
6.2.1.9. алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау; |
|||||
Сабақ мақсаттары |
|
|||||
Бағалаукритерийі |
Білім алушы:
|
|||||
Тілдікмақсат |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер |
|||||
Негізгі сөздер мен тіркестер:алгебралық өрнек,ортақ көбейткіш,ұқсас қосылғыштар |
||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясының бесінші бағыты -жалпыға бірдей еңбек қоғамы |
|||||
Пәнаралық байланыс |
алгебра |
|||||
Алдыңғы білім |
Математика 5-сынып.Санды және әріпті өрнектер.Өрнектің мәні. |
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланғанжаттығулар түрлері |
Ресурстар |
||||
Сабақтың Басы 10мин |
I.Ұйымдастыру Білім алушылармен сәлемдесу,назарларын сабаққа аудару,оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Балалар сабақ алдындағы көңіл күйлерің қалай, алдарыңда тұрған смайликтермен көрсетейік.
Ендеше жақсы көңілмен сабақ бастаймыз. Геометриялық пішіндер бойынша топқа бөлу
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру. «Алмастыру» әдісі Жұпқа бөлініп, білім алушылар бір-бірінің жұмысын тексереді. Алгебралық қосындының мәнін табыңдар:
Дескриптор:
Бағалау:«Бас бармақ» әдісі бойынша Мұғалімнің ауызша кері байланысы.
III. «Миға шабуыл» әдісі Ширату тапсырмалары Алгебралық қосындыны жақшасыз жазыңдар:
Дескриптор:
Бағалау:«Шапалақ» әдісі бойынша Мұғалімнің ауызша кері байланысы.
|
Үлестірме қағаз
«Басбармақ» әдісі Кері байланыс |
||||
Сабақтың ортасы 20 мин |
Сендер бүгінгі сaбақ тaқырыбы мен мaқсатын aнықтай aлдыңыздaр IV.«IDEAL» әдісі I топ 1 тапсырма. Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдаңдар.Коэффициенттің астын сызыңдар: 2 тапсырма. Берілген теңдеулердің қайсысы теңбе-теңдік: 1) 2) 3 тапсырма. «Жақшаларды ашу» ережесін пайдаланып, өрнектерді теңбе-тең өрнектерге түрлендіріңдер: II топ 1 тапсырма. Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдаңдар.Коэффициенттің астын сызыңдар: 1) 2 тапсырма. Берілген теңдеулердің қайсысы теңбе-теңдік: 1) 2) 3 тапсырма. «Жақшаларды ашу» ережесін пайдаланып, өрнектерді теңбе-тең өрнектерге түрлендіріңдер:
III топ 1 тапсырма. Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдаңдар.Коэффициенттің астын сызыңдар
2 тапсырма. Берілген теңдеулердің қайсысы теңбе-теңдік: 1) 2) 3 тапсырма. «Жақшаларды ашу» ережесін пайдаланып, өрнектерді теңбе-тең өрнектерге түрлендіріңдер: Дескриптор: 1.Коэффициенттерін табады. 2.Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолданады. 3.Алгебралық өрнектерді ықшамдайды. 4.Алгебралық өрнектерді теңбе- тең түрлендіреді. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау Білім алушылар: Толықтай түсінсе,сенімді болса ЖАСЫЛ ТҮСТІ Түсінуге жақын болса,аздап білсе САРЫ ТҮСТІ Түсінбесе,сенімді болмаса ҚЫЗЫЛ ТҮСТІ көрсетеді Мұғалімнің ауызша кері байланысы.
V.«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Берілген тапсырма бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі; бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады. Бір сағатта станокта бірінші жұмысшы 16 бөлшек, екінші жұмысшы 20 бөлшек дайындайды. Бірінші жұмысшы а сағатта,екінші жұмысшы в сағатта барлығы неше бөлшек дайындаса, үшінші жұмысшы 4 сағатта сонша бөлшек дайындайды.Үшінші жұмысшы 1 сағатта неше бөлшек дайындайды? Мұндағы а 3; в Дескриптор: 1. Есептің шартын құрады. 2. Алгебралық өрнектер құрастырады. 3. Алгебралық өрнектің мәнін табады. Бағалау «Басбармақ» әдісі Кері байланыс Тамаша!Сендер алгебралық өрнектерді түрлендіре білдіңдер.Жарайсыңдар! |
«IDEAL» әдісі Сараланған топтық тапсырмалар 1-тапсырма 2-тапсырма 3-тапсырма «Бағдаршам» әдісі «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Жалпы сараланған тапсырма «Басбармақ» әдісі
|
||||
Сабақтың соңы 10 мин |
VI. Қорытындылау Ширату жаттығулары «Бүгінгі үйренген нәрсе» әдісі бойынша төмендегі өрнектерді ықшамдауда арифметикалық амалдардың қандай қасиеттерінен пайдаланамыз. 3. 2a(-5) 4. 5.(8а+5)-3а+2 Дескриптор:
Бағалау: «Белгілеулер» әдісі бойынша ҚБ: толық боялған, жартылай боялған, боялмаған дөңгелектің суретін салып көрсету арқылы білім алушылар бір-бірін бағалайды Үйге тапсырма: 1.Жақшаларды ашып,өрнектері түрлендіріңдер:
2.Ортақ көбейткіштіжақшасыртынашығарыңдар:
3.Ұқсас мүшелердібіріктіріңдер:
Дескриптор:
Кері байланыс Не білдік? Не үйрендік? Нені білгім келеді? деген сұрақтарға жауап алу.
Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім. Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналамын. Сабақ маған түсініксіз. |
Интербелсенді тақта «Белгілеулер» әдісі
Кері байланыс |
||||
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау –Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
Мен сабақта«Миға шабуыл», «IDEAL» ,«Ойлан, жұптас, бөліс» әдіс-тәсілдерін сараланған тапсырмаларды қолдана отырып оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыра отырып олардың білім деңгейінің қай орында тұратынын анықтаймын. |
«Басбармақ» әдісі «Бағдаршам» әдісі «Белгілеулер» әдісі «Шапалақ»әдісі бойынша бағалау |
Денсаулық сақтау технологиялары Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздікң тармақтары техникасы ережелерінің тармақтары |
||||
Сабақ бойынша рефлексия 1.Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? 2.Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? 3.Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? 4.Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? 5.Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? 6.Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауда сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
.