Материалдар / Алгоитм және визуалды программалау технологиясы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Алгоитм және визуалды программалау технологиясы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгоритм мен визуалды программаларды программада қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
551
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: №6Мектеп: №86 жалпы орта мектеп
Пәні: информатика

Күні: 17.10.2018Мұғалімнің аты-жөні: Орманова Балжан
Сынып: 10 А,Ә,БҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:Алгоитм және визуалды программалау технологиясы.

Сабақ негізделген оқумақсаты
  • Визуалды программалау тілін біледі
  • Визуалды программалау тілінің технологиясын ұғынады
  • • Визуалды программалау тілінің компоненттерін, жүйелерін айырып тани алады


  • Сабақ мақсаттары
    Барлық оқушылар:


  • Визуалды программалау тілін біледі
  • • Визуалды программалау тілінің технологиясын түйіндейді
  • • Визуалды программалау тілінің компоненттерін, жүйелерін айырып тани алады


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Берілген жүйеге қарай отырып, оның қай цикл түріне жататынын көрсетеді. Программалау тілінің жүйелерінің арасындағы байланысты анықтай алады


  • Кейбір оқушылар:


  • Программалау тілінің жүйелерінің блок-схемасын тәжірибе жүзінде түйіндейді, жаза алады




  • Тілдік мақсат
    Оқушылар:1. Программалау дамуының тарихына шолу2. Визуалды программалаудың негіздері: a) Қолданылуы b) Түрлері 3. Визуалды программалаудың технологиясы


    Негізгі сөздер мен тіркестер:


    визуалды программалау, VBA, VB


    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:
  • Визуалды программалау тілін кім құрды және ол қандай программа?
  • Визиуалды программалау тілінің технологиялық ерекшелігі қандай?
  • Нысан неден тұрады?
  • Транслятор деген не?
  • Визуалды программалау тілін іске қосу жолдарын атаңдар?
  • Визуалды программалау терезе құрылысын атаңдар.
  • Қасиеттер терезесі деген не?


  • Талқылауға арналған тармақтар:


    Қасиеттер терезесі деген не?


    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    визуалды программалау –қандай тіл? Сұраққа жауап жазу
    Алдыңғы тақырып

    Программалау тілдері 9 сынып Арман ПВ
    Жоспар


    Жоспарлағануақыт
    Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз)



    Ресурстар
    Басталуы5 минЖағымды ахуал туғызу«Ыстық орындық» әдісіАКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.Жаңа тақырыпты қорытындылау.



    Ұйымдастыру. Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу. «мен үшін қымбат...» тренингін ұйымдастыру.Оқушыларға өздеріне қымбат ..айтады. Мысалы: менүшін отан қымбат. Сынып оқушыларын «молекула» әдісі арқылы 2 топқа бөлемінОқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін «Ыстық орындық» әдісі арқылы пысықтау














    Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері



    Ортасы15 минут











    Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз « Алгоритм және визуалды программалау технологиясы.«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.1-топ: Алгоритм және визуалды программалау технологиясы.2-топ: Қосымшаларды құрастырудың кіріктірілген ортасы. Терезесі2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.Оқушылар жеке оқиды, жұппен талдайды, топпен талықылайдыӨзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.Визуалды программалаудың технологиясы Визуалды программалау көрнекі құралдар арқылы қолданбалы программалар жазылатын программалау саласы. Мұндай жағдайда программалаушы программа мәтінін тек нәтижесінде не шығу керектігін көрсетеді. Программа мәтіні визуалды прототип көмегімен автоматты Түрде қарастырылады. Визуалды программалау нысанға бағытталған программалауға негізделеді. Windows амалдық жүйесіндегі программалар пайдаланушыларға (Graphical User Interface) өздерінің графикалық интерфейстерімен таныс. 1991 жылы Стивен Гибсонның (компьютерлік технологияның және компьютерлік қауіпсіздік бас маманы, программаларды ойлап табушы) программа жазуы бойынша Visual Basic тілі пайда болды. Жаңа шыққан программа «Microsoft Windows» жүйесіне деген көз карастарын өзгертті. Visual Basic тілінің визуалды интерфейсі қолданбаларды тез және жеңіл құруға мүмкіндік беретін еді. Visual Basic тілі - қандай тіл? деген сұраққа жауап іздейтін болсақ:  Нысан әдістер мен қасиеттер жиынтығынан түрады. Мысалы: көлікті алатын болсақ, оның түсі, моделі, нөмірі, жылдамдығы,көлемі сияқты көптеген қасиеттері бар. Нысанның әдісі дегеніміз — нысан атқаратын іс-әрекет. Транслятор - аудармашы программа. Программа тілін машиналық тілге ауыстырады. Трансляторлар екі түрлі болады: интерпретатор және компилятор. Интерпретатор программа тілін тізбектей машина тіліне аударып, оның орындалуын қамтамасыз етеді. Программаны іске қосқан сайын процедураны орындау қайталана береді. Интерпретатордың артықшылығы - программаны қадам бойынша тексеру, ал кемшілігі - орындау жылдамдығының баяулығы. Компилятор - программаның бүкіл мәтінін машина тіліне аударып, EXE файл түрінде сақтайды. Сақталған файлды бірнеше рет іске қосуға болады. Артықшылығы - программаның орындау жылдамдығының жоғары болуы, кемшілігі - қадамдық тексерудің болмауы

    Оқулық, үлестірме қағаздар,интерактивті тақта
    Практикум

    10 минут
    Оқулықтағы практикалық тапсырманы дәптерлеріне орындауға беремін 1.Бағдаршамнан өту мысалына алгоритм құрыңдар.2.Күн райын анықтау мысалына алгоритм құрыңдар.3.Компилятор деген не? Оған мысал келтіріңдер.

    Сабақты қортыныдылау5 минОқушыларға оқулықтағы тест тапсырмаларын орындауға беремін.Оқулықтағы 49-51 бетЖауабы:1-а 2-с3-д 4-а5-a 6-в7-а 8-a9-в 10-аДәптер, таратпалар


    Аяқталуы

    5 минут

    Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

    Үйге тапсырма: §6-7Смайлктер арқылы кері байланыс аламын
    Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделікҮлестірме қағаздар
    Қосымша ақпарат: интернет мәліметтеріИнформатика 10-сынып Арман-пв баспасы, авторы Сапарғалиева Б.Қ,Масалимова Н.Е, Тезекбаева Г.А, 2014 жыл
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Кейбір оқушылардан сұрақ жауап аламын Қаблетті оқушылардан тест тапсырмасын орындаға беремін

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.












    Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.






    Диретордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары: Л. Утебаева





















































    Қысқа мерзімді сабақ жоспары
    Сабақ: Мектеп: №86 жалпы орта мектеп
    Пәні: информатика

    Күні: 17.10.2018Мұғалімнің аты-жөні: Орманова Балжан
    Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
    Сабақ тақырыбы:Мәтіндерді танып алу программасы. Сканерленген мәтіндерді редакциялау.
    Сабақ негізделген оқу мақсаты
  • Мәтінді танып алу программасы туралы түсінік қалыптастыру,
  • Оқушыларды талдау байланыстарымен, олардың информатикада қалай сипатталғанымен танысады.
  • Сканерленген мәтіндерді редакциялауды және құжаттарды мәтіндік процессорға экспорттауды практикада қолдану;


  • Сабақ мақсаттары
    Барлық оқушылар:


  • Мәтінді танып алу программасы туралы біледі


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Оқушыларды талдау байланыстарымен, олардың информатикада қалай сипатталғанын біледі


  • Кейбір оқушылар:


  • Сканерленген мәтіндерді редакциялауды және құжаттарды мәтіндік процессорға экспорттауды практикада қолданады




  • Тілдік мақсат
    Оқушылар:Сканерленген мәтіндерді редакциялауды және құжаттарды мәтіндік процессорға экспорттауды практикада қолдану;


    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.ABBYY FineReader программасының қызметі қандай?2.Сәйкестендіріп тану үшін қандай программаларды тану керек?



    Талқылауға арналған тармақтар:


  • ABBYY FineReader программасында құжат енгізу қанша кезеңнен тұрады?


  • Жазылым бойынша ұсыныстар:


    ABBYY FineReader программасында құжат енгізу қанша кезеңнен тұрады? Мысал келтіріңдер
    Алдыңғы тақырып

    Мәтінді тану технологиясы5 сынып
    Жоспар


    Жоспарлағануақыт


    Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз)



    Ресурстар
    Басталуы5 минЖағымды ахуал туғызуАКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.Жаңа тақырыпты қорытындылау.



    Ұйымдастыру. Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу. «мен үшін қымбат...» тренингін ұйымдастыру.Оқушыларға өздеріне қымбат ..айтады. Мысалы: менүшін отан қымбат. Сынып оқушыларын «молекула» әдісі арқылы 2 топқа бөлемінОқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін «Пошта» әдісі арқылы пысықтауОқушылар 2 топқа бөлінген соң әр топтағы оқушыларға өткен тақырып бойынша конверт ішіндегі сұрақты оқиды, басқа оқушыларға да қайталана береді1.Ақпараттық технология нешеге жіктеледі?2.Сканерлеу деген не?3.Сканерлеу әдістерін атаңдар?4.Ақпараттандыру деген не?5. OCR программалық жүйе деген не?














    Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері



    Ортасы15 минут

















































    Практикум

    10 минут
    Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз « Мәтіндерді танып алу программасы. Сканерленген мәтіндерді редакциялау.».«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.1-топ: Мәтіндерді танып алу программасы2-топ: ABBYY FineReader программасының негізгі мүмкіндіктері2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.Оқушылар жеке оқиды, жұппен талдайды, топпен талықылайдыӨзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.TWAIN суретті алдын ала орнату программаларының бірі Қазіргі кезде нарықта сәйкестендіру жүйелерінің бірнеше түрлері бар, олар әртүрлі іскерлік ортадағы қолданушыға, сондай - ақ әртүрлі платформаға негізделген. Мысалы, FineReaderOnline. ru, ABBYY FineReader, Readiris, Persian Reader, Kirtas Technologies Arabic OCR, CuneiForm және т. б.Осы программалардың ішіндегі коп колданылатындары - FineReader, CuneiForm.FineReader - мәтіналғы арқылы алынған суреті бар мәтінді түрлендіретін оптикалыксәйкестендіру жүйесі (OCR). Ресейдің ABBYY Software House компаниясы жасаған. Бұлпрограмма элемнің 186 тілін қолдайды. Оның ішінде 38 тілі орфографиялық тексеру жасай алады. Әрі программа арқылы қолжазба түріндегі мәтінді де сәйкестендіре аламыз, дегенмен де әркімнің жазуы әртүрлі болатындықтан біразқиыншылықтар болады.

    Оқулық, үлестірме қағаздар,интерактивті тақта




    Оқулықтағы практикалық тапсырманы дәптерлеріне орындауға беремін Оқулықтағы 57 бет

    Сабақты қортыныдылау5 минТест тапсырмасын орындауға беремінЖауабы:

    Дәптер, таратпалар


    Аяқталуы

    5 минут

    Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

    Үйге тапсырма: §8Бағалау.Оқушылардан смайлк әдісі арқылы кері байланыс аламын
    Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделікҮлестірме қағаздар
    Қосымша ақпарат: : интернет мәліметтеріИнформатика 10-сынып Арман-пв баспасы, авторы Сапарғалиева Б.Қ,Масалимова Н.Е, Тезекбаева Г.А, 2014 жыл
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Қаблетті оқушылармен тест тапсырмасын орындаймыз 58-60 бет

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.








    Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.


    Диретордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары: Л. Утебаева Қысқа ме
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!