Сабақ
тың
басы
5 мин
|
Балалармен амандасады.
Жылы тілектер айтады. Бүгін өткен сабақтарды еске
түсіретінін айтады.
Видио көрсету :Домбырамен тартқан домбырашылардың
концертін тыңдату арқылы домбыра аспабы туралы
айту.
|
Мұғаліммен амандасады. Таныс
әріптерді еске түсіреді
Домбыра туралы білетіндерін
айтады.
.
|
Жарайсың!
|
Видио
|
Сабақ
тың
ортасы
25-30
мин
|
(МК, Ұ) Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.
1. Сурет мазмұны
бойынша әңгіме құрау:
а)
Сұрақ қою
және оқушылар жауабының дұрыс және
толық болуын қадағалау:
-
Үйірмеде қандай сабақ басталды?
-
Үйірмеде домбыра сабағы бас
талды.
-
Мұғалім оқушыларға не
үйретті?
-
Мұғалім оқушыларға күй
үйретті.
-
Оқушылар не
шертті?
-
Оқушылар күй
шертті. ә)
Сұраққа жауап болған
сөйлемдерден әңгіме құрау: Үйірмеде домбыра сабағы бастал- ды. Мұғалім оқушыларға күй үйретті. Оқушылар тез үйреніп алды.
-
Әңгіменің неше
сөйлемнен тұратынын анықтау.
-
Қажетті сөйлемді (Үйірмеде домбыра сабағы басталды) бөліп алып, оны
сөздерге (үйірмеде,
дом- быра, сабағы, басталды) ажырату.
Сөйлемдегі сөз
санын анықтау.
4. Өтілетін жаңа
дыбысы бар «дом- быра» сөзін бөліп алып,
дыбыстық талдау жасау.
-
Сөзді буынға бөліп, жаңа
дыбыс- тың
орнын анықтау.
-
Д дыбысының айтылу ерекшелігімен танысу.
-
Д дыбысының таңбасы –
оның әрпімен танысу.
-
Қарындаштардан д әрпінің сұлбасын жасау.
-
«Дыбысты естиміз, әріпті көре
міз және
жазамыз» қорытынды пікірін тәжірибе жүзінде меңгеру.
|
-
Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды:
«Үйірмеде
домбыра сабағы басталды. Мұғалім оқушы- ларға күй үйретті. Оқушы лар тез үйреніп алды».
-
Әңгіме құрамындағы сөйлемдер санын анықтайды.
-
«Үйірмеде домбыра сабағы басталды» сөйлемінде
неше сөз бар
екенін анықтайды.
-
Өтілетін
жаңа дыбысы бар
«домбыра» сөзіне дыбыстық талдау жасайды: алдымен
«дом-бы-ра» деп
буынға бөледі.
4.«Домбыра» сөзінде
қай дыбыс созылмай айтылып тұрғанын табады.
-
Д дыбысының
айтылу ерекшелігімен танысады.
-
Д әрпімен танысады.
8.Қарындаштардан д әрпі- нің
сұлбасын жасайды.
|
Жарайсыңдар!
Керемет!
Мен ойлағаннан да ақылды
екенсіңдер!
|
Оқулық
Слайд
Оқулық
Слайд
Оқулық
Слайд
Оқулық
Слайд
|
Оқулықпен жұмыс:
МК, Ұ) Дыбыстық
жинақтау
дағдысын дамыту
жұмысы.
Оқылым
1.
Оқулықтың 44-бетінде
берілген
сөздер мен мәтінді
мұғалімнің
оқушылармен бірге
буындап,
тұтастай
оқуы.
2.
Д дыбысының сөз алдында,
ор-
тасында келетін орнымен
танысу,
оқушылардың өз беттерінше
табуына мүмкіндік жасау.
3. Сөз мағынасымен
жұмысты
перспективті қатардағы
сөздермен ұйымдастыру.
Мәтінді
оқытады.
Мәтіндегі сөйлемдер санын
анықтатады.
Сөйлемдегі сөздер санын
анықтатады.
Тақтаға сөздерді жазып
ілееді
Саралау тапсырмасымен жұмыс
ұйымдастыру:
1-деңгей:
Оң жақта дыбыс сызбасында
қан-
дай сөз жасырулы тұр? Ол
үшін
сандарды ретімен
орналастыр.
7 1
6 4 2 5 3
қ о
ы н р д ы
2-деңгей:
Сөз
құра. Әр сөздің мағынасын
анықта. ла да на ра қа
3-деңгей:
Шыққан сөздерді қолданып сөйлем
құра.
|
1. Әр буындағы
дыбыстарды
тұтастырып, «бір
дыбыс»
сияқты қосып, яғни
дауыс-
сыздан дауыстыға
қарай
және дауыстымен үндестіріп
оқиды.
2. Буындарды жеке
тұтас
сөздегі айтылуымен
оқиды.
3. Әрбір дыбысты
естіп,
әріпті көріп, өз
бетінше
оқиды.
Мәтіндегі сөздерді
оқиды,сөйлемдер санын анықтайды, сөздерді
анықтайды.
Оқушылар өздеріне
берілген
саралау
тапсырмаларын
орындайды.
1-деңгейдегі
оқушылар
сөздегі дыбыс
сызбасын-
да қандай сөз
жасырулы
тұрғандығын
анықтайды.
2-деңгейдегі оқушылар
сыз-
ба көмегімен сөз
құрайды.
3-деңгейдегі
оқушылар
сөздерді қолданып
сөйлем
құрайды.
|
жарайсыңдар
|
оқулық
|
(МК, Ұ) Жазылым
-
Оқулықтағы д әрпінің таңбалануына назар аудару.
-
Д әрпін тақтаға жазып көрсету.
3.Д әрпін ауада жазып көрсету.
|
1. жазу дәптерін дегі
тапсырмаларды орын- дайды: сызықтарды басты рып жазу
арқылы д әрпінің бас және кіші әрпін
жазады.
2.Сабақ соңында өз
іс- әрекетіне кері байланыс жасайды.
|
Жарайсыңдар!
Керемет!
|
Жұмыс
дәптері
|
Сабақ
тың
соңы
10
мин
|
«Сөз тану» тыңдау материалымен жұмыс
Мұғалімнің мақалмен жұмысты
QR немесе үнтаспадан тыңдату
арқылы ұйымдастыруы.
Бүгінгі сабақтың тәрбиелік мәні ашылатындай мазмұнда сұрақтар қойып, жауап алу. Сабақты «Дос болсаң, берік бол» деген қорытынды пікірмен аяқтау.
|
-
Оқушылар мақалды тың- дайды.
-
Мақалдың мағынасын өз
сөзімен жеткізуге тырысады.
Досқа берік, адал
болу керектігін түсінеді.
Рефлексия
Оқушылар бүгінгі
сабақта
өздеріне оңай және
қиын
болған тұстарды айтады.
Не
үйренгісі келетінін
ұсыныс
ретінде
білдіред
Сабақтан алған әсерін айтады.
|
Жарайсыңдар!
Керемет!
Мен ойлағаннан да ақылды
екенсіңдер!
|
Слайд
Оқулықтағы QR
код
|