Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақ
тың
басы
Қызығушылықты
ояту
5
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
2.Топ ережесін еске түсіру.
3.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастырады.
|
Амандасу,оқу құралдарын
түгелдеу.
Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға
тапсырма:Бір-бірімізді тыңдаймыз
десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет.
Белсенділік танытамыз десек 3 рет
шапалақтаймыз!
3.Оқушыларды топтарға
біріктіру.
Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді.
Оқушыларға 2
түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып
топтасады.
1топ: метан
2 топ:
этан
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау
дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың
қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар
бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5мин
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа
сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу
түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Ө згенің
пікірін толықтырады.
|
1. Қандай көмірсутектер
қаныққан деп аталады?
2.Қаныққан көмірсутектердің жалпы формуласы
қандай?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар
оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың
тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
-Жаңа сабақты слайд арқылы
түсіндіру.
1.Алкандардың жалпы
сипаттамсы, құрылысы.
2.Физикалық, химиялық
қасиеттері
3.Қолданылуы
-Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді.
-Көмірсутек модельдерін
жасау.
|
Тақырыпты дәптерге
жазады.
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз
дәптерлеріне жазып алады.
Ермексаздан модельдер
жасайды.
|
|
Слайд
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик
көру.
https://yandex.kz/video/preview/
Ермексаз
|
|
Оқулықта берілген
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
Топтық жұмыс.
1.Тапсырма
Алкандардың қолданылуын сипаттап
береді.
|
Дескриптор: Жалпы - 2 балл
1.Суретті талдау.
|
ДК экраны
9-сынып оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
«Бірлік»
әдісі.
Метанның хлортуындыларына
сипаттама беріп, кестені
толтыр.
«Эстафета» әдісі арқылы топ
оқушылары кезектесіп жалауды бір-біріп кезектесіп
орындайды.
|
Топтық жұмыс.
2.Тапсырма
Атауы
|
Физи
калық
қасиеті
|
Қолданы
луы
|
хлорметан
|
|
|
дихлорметан
|
|
|
Хлоро
форм
|
|
|
Жұптық жұмыс
жұмыс.
3.Тапсырма
Берілген заттардың атаулары
бойынша құрылым формулаларын
жазыңдар:
1-топқа:
а)
н-гексан,
ә)
2-метилбутан,
б)
2,3 -диметилпентан,
в)
2,2-диметилбутан,
г)
2,4 – диметилгексан.
2-топқа:
а)
н-гептан,
ә)
2-метилпропан,
б)3
-метилпентан,
в)
2,2-диметилгексан,
г)
2,4 – диэтилгексан.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
-метанның хлотуындыларының
физикалық қасиетін және қолданылуын сипаттай
алады.
Дескриптор.
Жалпы -5
балл
-атаулар бойынша құрылымдық
формулаларды жаза
алады.
|
Үлестірме
лі қағаздар.
Жұмыс дәптерлері.
Қима қағаздар
|
Сабақтың соңы
Кері байла
ныс
3мин
Рефлексия
4мин.
Бағалау
2мин
|
Quizizz.com платоформасы арқылы тест тапсырмасы
орындатылады.
«Бір ауыз сөз» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп
береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді
айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым,
ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
|
«Қошеметтеу» әдісі арқылы
бағалайды.
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін.
|
https://quizizz.com/admin/quiz/5e9e7edbc66307001bac387a/алкандар
|