Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Алкиндер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы (5 мин) Ұйымдастыру кезеңі(2мин) Үй тапсырмасын сұрау (3-мин) Білу |
Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру 2.Оқу мақсатымен таныстыру 3.Үй тапсырмасын сұраймын. Үй тапсырмасын пысықтау: Білім тексеру: Тапсырма: «Сұрақ – жауап» әдісі 1.Алкендердің жалпы формуласы? 2. Этиленнің физикалық қасиеті қандай?
3. Этиленнің алынуына мысал
келтіріңдер. ҚБ. «Қол шапалақтау» әдісі арқылы бағаланады. |
Түрлі түсті қағаздар, дайын карточкалар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы (35 мин) 5 мин 15 мин 5 мин 5мин 5 мин |
Молекула құрамында үш
байланысы бар қанықпаған көмірсутектер ацетиленді көмірсутектер
немесе алкиндер деп аталады. Тапсырма №1. Оқыту формасы: Топпен жұмыс «Жариялау» әдісі 1-топ:Атомдардың топтамасынан ацетиленнің шарөзекті моделін жасау (Оқушылар орындайды.)
2-топ:Теңдеуді аяқтаңыз: 3-топ: Ацетиленнің физикалық қасиетіне сүйене отырып, алкиндердің физикалық қасиеттерін болжау. 4-топ: 10 л ацетиленді жағуға қажет ауаның көлемін (қ.ж) есептеңдер.
ҚБ.Орындалған тапсырманы «Қағаз ақша беру» әдісімен бір-бірін бағалайды (ескерту: оқушының қажеттілігіне қарай мұғалім кері байланыс береді ( ұсыныс, түзету, мадақтау т.б)
Тапсырма №2. Оқыту формасы: Жұппен жұмыс «Гомологтық қатар» әдісі Оқулықпен жұмыс Осы формуланы ескере отырып бәрімізге белгілі «икс-ноль» ойынының шартымен алкиндерді бір қатарға орналастырайық. С2Н2, С10Н22, С7Н16, С6Н12, С4Н6, С5Н10, С5Н8, С4Н8, С3Н4
ҚБ: Орындалған тапсырманы әр оқушы арқасына қағаз бекітіп, өзара «Арқаға жазылған комплимент» әдісімен бір-бірін бағалайды (ескерту: оқушының қажеттілігіне қарай мұғалім кері байланыс береді ( ұсыныс, түзету,мадақтау т.б)
Тапсырма№3: Жұппен жұмыс «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі 1)Ацетиленнің жану реакциясының термохимиялық теңдеуін пайдаланып, 1кг ацетилен жанғанда қанша жылу бөлінетінін есептеңдер. 2) Егер реакция өнімінде 3,9 г бенгзол алынған болса, реакцияға түскен ацетиленнің көлемін есептеңдер.
ҚБ. Оқушылар тапсырманы жұпта орындап, жұптасып,талдайды, «Досыңды бағала» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. «Атаулар жүйесі » терминдермен жұмыс Алкин– алкин - аlkin Ацетилен – ацетилен - acetylene Жану – сгорание - sorrow Гидрлеу – гидрование - hydrogenation Гидратация – гидратация - hydration Галогендеу – галогенизация - halogenization Сапалық реакция – качественная реакция - Critical reaction Алкиндердің химиялық қасиеттері - Химические свойства алкинов - Chemical properties alkynes Алкиндердің физикалық қасиеті - Физические свойства алкинов - Physical properties of alkynes Химиялық формула - Химическая формула - Chemistry formula Сергіту сәті: «Жаңбыр» энерджайзері . |
Видео: https://www.youtube.com/watch?v=myoLpjOKCXM Ватман, түрлі түсті қағаздар, фламастер, Bilimlаnd сайты |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 3 мин 2мин |
Бекіту
тапсырмалары Бағалау:«екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды Кері байланыс / түсінсең қызықты болса + таңбасы/ қиын болса-/ өзіңде нені жақсарту керек ? таңбасын белгіле + - ? Сабақтың басы Сабақ ортасы Сабақтың соңы Не қиынболды? Ненітүсіндің? Ненітүсінбедің? Оқушы нені түсінбегенін жазып кетеді... Үйге тапсырма: §76-77Алкиндер тақырыбы. |
Стикер |
|||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда: 45 000 000 ₸ Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |