Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылық
ты
ояту
5
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
|
"Флешка" әдісі арқылы топқа бөлу
І-
топ
ІІ-
топ
ІІІ-
топ
Топтың
ережесі:
-
ТҚЕ сақтау.
-
Топ басшысына бағыну.
-
Белсенді болу.
-
Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың
пікіріне құрметпен қарау.
-
Уақыт шегінде жұмыс жасау.
|
Мақсаты: Оқушыларға тілек
білдіру , тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5
минут
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
«Білім шамы» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар
беріледі
1.Алкиндердің қарапайым
өкілі,формуласы
2. Қандай гибридтену арқылы алкиндердің
құрылысы түсіндіріледі?
3.Ацетиленнің молекуласында қанша
σ және π байланысы
бар?
4.Ацетиленнің молекуласындағы байланыс
ұзындығы этиленмен салыстырғанда неге
қысқа?
5. –ан жұрнағының нені білдіретінін атап
беріңіз?
6.Алкиндердің изомериясы неге
байланысты?
Т.б
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділік-пен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Жұптық
жұмыс
2
минут
|
«Білім
лент» тапсырмаларын
орындайды
|
Этиннің (ацетиленнің)
толық жану реакциясы теңдеуін толықтыр.
C2H2 + O2 →
2CO2 +
H2O +
2610 кДж
Құрылымдық
формулалардан алкиндер класының өкілін анықтап, оны атауымен
байланыстыр.
Т,
б
|
|
Кесте
қағаздар
|
Топтық
жұмыс
10
|
Тапсырмалар айдарындағы
1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
««ПОПС формуласы»
әдісі арқылы оушыларға постер
беріледі
|
Дескриптор: Жалпы – 8 балл
1.
Алкиндердің құрылымдық
формулаларын анықтайды
|
Плакат
Маркер
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
8
мин.
|
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз
дәптерлеріне жазып алады
«Мен бастаймын , сен жалғастыр
» ойыны алкиндердің химиялық
қасиеттері
1.Гидрлену
2.
Галогенденуі
3.Гидрогалогенденуі
4. Тотығу
реакциясы.
5.
Орынбасу
реакциясы.
|
Дескриптор: Жалпы – 2 балл
1.
Алкиндердің химиялық
қасиеттері мен алыну жолдарын сипаттайды.
|
Бор,
тақта
|
Жеке
жұмыс
8
мин
|
Оқулықта берілген
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
Тапсырма
Көмірсутектерді үш
гомологтық қатарға
жіктеңдер:
С2Н6 , С 6Н12, С 3Н8 , С4 Н6 , С4Н10,
С4Н8 , С
5Н10, С 5Н12, С 5Н8 , С 3Н6 , С
6Н14,
Алкандар Алкендер
Алкиндер
Көлемі 8 л ацетилен
мен 14 л хлор (қ.ж) әрекеттескенде қанша грамм тетра хлор этан
алынады?
Көміртектің массалық үлесі
– 88,9%, сутектің массалық үлесі 11,1% алкиннің құрамын
анықта. Ауамен салыстырғандағы тығыздығы – 1,863.
Оның 2 изомерін құрастыр және
оларды IUPAC номенклатурасы бойынша
ата.
|
Дескриптор: Жалпы - 1 балл
Дескриптор: Жалпы - 2 балл
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
|
ДК экраны
10-сынып оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Табыс сатысы»
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды..
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар
орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы
сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|