Материалдар / Аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуі. Эпистаз. Полимерия. Комплементарлық.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуі. Эпистаз. Полимерия. Комплементарлық.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты:аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуін салыстыру оқушылар үшін аллельді және аллельді емес гендер туралы түсінік қалыптасады. Аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуінің қалай жүретінің біледі. Эпистаз, комплементарлық, полимериия туралы модель апликация бойынша түсіндіру жұмыстарын үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2023
939
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуі. Эпистаз. Комплиментарлық. Полимерия»

Бөлім:

10.3 Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуі. Эпистаз. Комплиментарлық. Полимерия

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.2.4.4 - аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуін салыстыру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Аллельді және аллельді емес гендер туралы түсінік қалыптасады.

Көпшілік оқушылар үшін:

Аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуінің қалай жүретінің біледі.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

Ұйымдастыру кезеңі:

Үй тапсырмасын тексеру: Wordwall - Кроссинговер


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Басты проблемалық мәселелері:

- Ген деген не?

- Гендердің өзара әрекеттесуі деген не?

- Гендердің өзара әрекеттесуінің қандай түрлері бар?

-Неге ұрпақтарында олардың ата-аналарына тән емес белгілер пайда болады?



Ген белгілі бір белгінің немесе қасиетінің дамуын бақылайтын тұқым қуалайтын ақпараттың құрылымдық бірлігі,

Мақсаты: аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуін салыстыру

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

Білу және түсіну, қолдану айдарындағы тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Жұптық жұмыс

1. Моногибридті будандастыру

2.Дигибридті будандастыру

3.Қан топтары, резус фактор

4-5. Қан тобын анықтау

6. Полимерия құбылысы

7. комплементарлы полимерия

Эпистаз

Дескриптор:

1.Гендердің өзара әрекеттесуінің екі түрін сипаттап түсіндіреді.

2. Доминантты және рецессивті белгілерге байланысты есептерді шығарады;

Таңбалар мен символдарды дұрыс қолданады:

Ұсынылған генетикалық схемалар бойынша қорытынды жасайды.


ДК экраны

10-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Модель апликация

Қорытынды

Ген белгінің дамуын анықтайды;

Бр ген бір белгіге жауап бере алады

Бір ген бірнеше белгілерге әсер етуі мүмкін

Демек генотип – бұл өзара әрекеттесетін гендер жүйесі.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!