Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Басты проблемалық
мәселелері:
- Ген деген
не?
- Гендердің өзара
әрекеттесуі деген не?
- Гендердің өзара
әрекеттесуінің қандай түрлері
бар?
-Неге ұрпақтарында олардың
ата-аналарына тән емес белгілер пайда
болады?
|
Ген белгілі бір
белгінің немесе қасиетінің дамуын бақылайтын тұқым қуалайтын
ақпараттың құрылымдық бірлігі,
|
Мақсаты: аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуін
салыстыру
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
|
Білу және түсіну,
қолдану айдарындағы тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
Жұптық
жұмыс
1. Моногибридті
будандастыру
2.Дигибридті
будандастыру
3.Қан топтары, резус
фактор
4-5. Қан тобын
анықтау
6. Полимерия
құбылысы
7. комплементарлы
полимерия
Эпистаз
|
Дескриптор:
1.Гендердің өзара
әрекеттесуінің екі түрін сипаттап
түсіндіреді.
2. Доминантты және
рецессивті белгілерге байланысты есептерді
шығарады;
Таңбалар мен
символдарды дұрыс қолданады:
Ұсынылған генетикалық
схемалар бойынша қорытынды жасайды.
|
ДК
экраны
10-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Модель
апликация
|