Ынталандыру, сезімді
ояту
|
Кел, балалар,
күлейік,
Күлкіменен
түлейік!
Күлкі көңіл
ашады,
Күліп өмір
сүрейік!
Кел, балалар,
күлейік,
Күлкіменен
түлейік!
Қабақ түйіп не
керек,
Көңілді боп
жүрейік!
|
Балалар шаттық шеңберіне
тұрып, өлең жолдарын бірге айтып бір-біріне күлкілерін
сыйлайды.
|
Ұйымдастыру,
ізденістер
|
Оқу іс-әрекеті жұмбақ
жасырудан басталады.
Көктемде ақ гүлге
оранады,
Күзде қолға доп боп
оралады.
(Алма)
Дұрыс, балалар, бұл жұмбақтың
шешуі алма.
Тәрбиеші: кітап көрсетеді.
Балалар, мен сендерге осы кітаптан алма туралы тақпақ оқып
берейін.
Апорт деген алма
бар.
Жер жаратын
атағы,
Ондай алма қайда
бар.
Алматы – оның
Отаны
Әр ағаштың
түбінде,
Жатыр алма
қамбасы.
Баптап күтсең
күніне,
Берер саған
алмасын.
- Балалар, тақпақ не
жайлы?
- Иә, балалар, апорт алмасы
бізде ғана өседі. Осы алманың көп өнім беретінін жазып айтыпты.
Мұндай өлең, тақпақтарды ақындар жазады. Ал жазушылар әңгіме мен
ертегілерді жазады. Ертегілердің көбісі халық
ертегілері.
- Ертегі үшке
бөлінеді:
1)
қиял-ғажайып
2)
тұрмыстық
3)
жануарлар
- Ертегі мен әңгіменің
айырмашылығы неде?
Дұрыс
екен.
Балалар, мен сендерге
тақпақтың басын бастайын, сендер
аяқтаңдар.
1. Алма кетті
домалап,
Көше бойын
жағалап...
2. Бақ ішінде
алмалар,
Бар жемістен
бағалы...
Балалдар, ал енді, Сутеевтің
«Алма» ертегісін оқып берейін.
Ертегі желісімен
сұрақтар:
1. Қоян ағаш басынан нені
көрді?
2. Қоянға кім
күлді?
3. Алманы кім қағып
алды?
4. Төртеуі кімнен барып көмек
сұрады?
5. Аю оларға қандай мақал
айтты?
«Береке басы бірлікте» үш
дауыспен айтады: жоғары, орташа, төмен.
Ертегі кейіпкерлерін
салыстыруда кездесетін антоним, синоним сөздерді табу,
айтқызу.
|
Балалар жұмбақты шешуге
тырысады, шешеді.
Балалар қызыға
қарайды.
Балалар тақпақты зейін қоя
тыңдайды.
Балалардың
жауабы.
Балалар мұқият
тыңдайды.
Балалардың
жауабы.
Бір-бірінің жауаптарын
толықтырады.
Балалар
жалғастырады.
Балалар ертегіні қызыға
тыңдайды.
Балаардың жауаптары
тыңдалады.
Аю – алып, үлкен, күшті,
мықты. Жүні жұмсақ.
Кірпі – кішкентай, кіші,
тікенді, т.б.
|
Қорытындылау, өзін-өзі
бағалау
|
«Тосын
сый»
Апорт алмасын себетпен
кіргізу. Тосын сыйдан алған әсерлерін
әңгімелету.
Жақсы қатысқан баларды
мадақтау.
|
Алманы көрген кездегі алған
әсерлерін айтады. Мысалы: «Ой, қандай
тамаша!»
|