Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Алтын адам» археологиялық олжасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні
|
Қазақстан тарихы |
Мектеп Казнаковка орта мектебі |
||||||||||||||||||
Пән мұғалімі
|
Амангелдіұлы А |
Күні: |
||||||||||||||||||
Сынып:5 «а»
|
Қатысқандар -
|
Қатыспағандар -
|
||||||||||||||||||
Тақырыбы |
«Алтын адам» археологиялық олжасы |
|||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.2.3.1.Қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңлықтарын білу.
|
|||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болғанын анықтайды, біледі, түсінеді. Есік обасының археологиялық олжаларымен танысады. (білу, түсіну) Сақ тайпалық одақтарының археологиялық ескерткіштерін анықтайды, спаттайды. (талдай, қолдану) «Алтын адам » археологиялық жәдігерінің ашылуының маңызы зор, деген тұжырымды қолдайтын үш дәйек келтіреді, баға береді. (талдау,қолдану, бағалау) |
|||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
1.Есік қорғанынан табылған «Алтын адам» туралы ақпарат көру арқылы үшін кем дегенде 2 құнды дерек жазады . 2.Деректермен жұмыс жасап, археологтардың жаңалықтары туралы тарихи диктант толтырады. 3.Археологиялық олжалар жәдігерлер,Қазақстаннан табылған Алтын адамдар мен ғалымдар туралы маңызыд ақпарат жинайды. 4. «Алтын киімді адам» жәдігерінің кем дегенде 3-ін сипаттайды.
|
|||||||||||||||||||
Тілдік мақсаты
|
Айтылым-Есік қорғанынан табылған құнды жәдігерлер сақтардың тұрмыс тіршілігі туралы ақпарат айтады. Тыңдалым- Бейнежазба арқылы түсінгенін айта алады Сөз тіркестерімен жұмыс. Сөз тіркестерді қолданып, кем дегенде 2 сөйлемнен тұратын ақпараттар жазад (жазылым дағдысы); Қажетті сөздер мен сөз тіркестері: шошақ төбелі, жәдігер, оба, мүрде.көсем,патша, археология,қорған,оба/қорым, «Алтын адам»,«Аңдық стиль» |
|||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы. «Алтын киімді адам» Қазақстанның азаттық символы. Төбе бөркіндегі қанатты тұлпарлар бейнесі елтаңбамызға енді. Тәуелсіздік монументінің негізгі бейнесі де осы «Алтын адам» екенін түсіндіру барысында, оқушыларды өз елінің тарихи құндылықтарын құрметтеуге, қорғауға, мақтаныш сезімін тудыруға баулу. |
|||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Дүние жүзі тарихы,География, Өнер |
|||||||||||||||||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім: |
Сақтар жайында жазбаша деректер туралы біледі
|
|||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин
|
Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу. «Мадақтау» әдісі арқылы оқушыларға бүгінгі сабақта мақсатымызға жету бағытталады. Біз ең үздік,тапқыр,білімді оқушылармыз ба? Біз алға қойған мақсаттарымызға жетеміз бе? Біз ешқандай қиындықтардан қорықпай өзімізге керек құнды деректермен жұмыс жасаймыз! Тақырып бойынша алдыңғы білімі бойнша сұрақтар қойылады: «ақиқат» немесе «жалған» белгілер арқылы жүргізіледі. Парсылар шошақ бөрік киетін сақтарды тиграхауда сақтары деп атаған. « ақиқат » Каспий теңізінен бастап сақтардың басым бөлігін дайлар деп атайды.« ақиқат» Дайлардың шығыс жағында сарматтар мекендеген «»Страбонның «Тарих» кітабының авторы. « жалған»Азиялық скифтер дегеніміз сақ тайпалары « ақиқат»Хаум сусынын дайындаған сақтар парадарайа сақтары.« жалған» Аңдары бейнелеу өнері «аң стилі» деп аталады « ақиқат» Тақтда «Алтын киімді адам» және алтыннан жасалған бұйымдардың суреті арқылы оқушылардың жаңа тақырыпқа қызығушылығы арттыра отырып сабақ тақырыбын ашады. «Миға шабуыл» әдісі 1.Суреттен не көріп
тұрсыздар? 1. Суреттегі Алтын киімді адамды таниды. 2. Алтын киімді адам туралы мәлімет береді.
|
Түрлі-түсті карточкалар
|
||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 5мин
5 мин
5 мин
5 мин
5 мин
5 мин
5 мин
|
2.Жаңа сабақты меңгерту үшін Интерактивті тақтадан бейнежазба көрсету Ж/Ж 1-Тапсырма- бейнежазбадан «Алтын киімді адам» жайында не білгеніңізді баянданыз. Дескриптор: 1.Сұрақтарға жауап бере алды. 2. Бейнежазбадан қосымша 8 мәлімет алғанын жазады. ҚБ смайлик Жұппен жұмыс 2-тапсырма: Есік қорғанынан табылған «Алтын адамның» зерттелуі туралы жалпы ақпарат алу үшін оқушылар тарихи диктант беріледі. 1 жұп. 1969 жылы Қ.А.Ақышевтің жетекшілігімен археологтар Есік обасыныан «Алтын адамды» тапты.Ғалымдар жерлеген адам 17-18 жастағы ханзада екенін анықтады. 2 жұп. Алтын адам б.з.д IV-III ғасырларға жатады. Алтын адамның бойы 165 см.Сауыты да,киімі де алтынмен қапталған.Бұл Қазақстан жерінен табылған ең алғашқы алтын адам. 3 жұп. Обадан 4 мыңнан астам алтын әшекей бұйымдар табылды.Олар алтын киім-кешек,жүзік,алқа,белбеу және қару жарақ.Күміс тостаған мен қыш ыдыстар,қола айна бірге жерленген. 4 жұп Елімізде тұңғыш «Алтын адам» археологиялық есекрткішінің табылуы өзге обалардың ашылуына бастама болды.Алтын киімді адамдар Қазақстанның барлық аймағынан табылды. Дескриптор 1.Бос орындарды толтырды. 2. Қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білді. Жұптар бір- бірін бағалайды.
Топтық жұмыс 3-Тапсырма- 1 топ «Жәдігірлер сөйлейді» оқушыларға археологиялық жәдігерлер беріледі,жәдігерлерге анықтама жазады.
2 топ Алтын адам туралы барлық құнды деректерді топтастырады.
Алтын адам
3 топ. Қазақстанда табылған барлық алтын адамдарға сипаттама беріледі.
Дескриптор: 1.Барлық оқушылар- жәдігерлерді сипаттай алады. 2.Алтын адам туралы құнды мәліметтерді топтастыра алады. 3.Қазақстанда табылған алатын адамдарды зерттеген ғалымдармен жұмыс жасай алады.. Топпен бағалау.2 жұлдыз 1 тілек оқушылар әр топты бағалайды. 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |