.Алуан түрлі жануарлар.жаратылыстану 2 сынып ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

.Алуан түрлі жануарлар.жаратылыстану 2 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары 2 сынып жаратылыстану 2.2.2.1. Жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырмен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер; 2.1.2.3. Бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқу ісінің меңгерушісі: ---------------

Пәні: жаратылыстану

Мектеп:

Күні: ж

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 2 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Алуан түрлі жануарлар

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын мақсаттары:

2.2.2.1. Жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер, бауырмен жорғалаушылар, құстар және сүтқоректілер;

2.1.2.3. Бақылау нәтижелерін шартты белгілердің көмегімен белгілей білу;

Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар:

Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.

Оқушылардың басым бөлігі:

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Кейбір оқушылар:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийлері

1. Қосмекенділер мен бауырмен жорғалаушылыр тобы екенін
ажырата алады.

2. Қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасайды.
3.Жануарлардың топтарын ажырата алады.

Тілдік мақсат

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Тірек сөздерді сабақ барысында қайталап айту.
Балықтар бауырмен жорғалаушылар, қосмекенділер, суқойма


Талқылауға арналған сұрақтар:

1. Суреттерден нелерді көріп тұрсың?

2. Олардың қайсысы қосмекенділерге жатады?

3.Қайсысы бауырмен жорғалаушыларға жатады?
4.Ал қайсысы балықтар ?

Ишара

Жасыл-түсіндім; қызыл-сыныптасымның көмегімен түсіндім;
сары-көмек қажет түсінбедім;

Алдынғы оқу

Өсімдікке жыл бойы қалай күтім жасау керек?

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

Басталуы 5 минут





















Сабақтың ортасы:






























Сергіту сәті

2 минут

Топқа бөлу

Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай
3 топқа бөлініп отырады.

1тапсырма:ТЖ

«Ойлан тап!»

Дескриптор:

1. Ым –ишарамен жануардың қимылын көрсетеді.

2. Суреттегі жануарларды атайды.

КShape1 ері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

2 тапсырма: ӨЖ
«
Салыстыр»
Суреттерге қара. Қайсысы бауырмен жорғалаушыларға жатады? Тағы қандай жануарлар бейнеленген? Олар қайда мекендейді?

Дескриптор:

1. Суреттегі жануарларды анықтайды.

2. Бауырмен жорғалаушыларды атайды.
3.Жануарларды салыстырады.

КShape2 ері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»


Shape3

Есте сақта!
Көптеген балықтардың денесін қабыршақ жауып тұрады. Олардың жүзбе қанаттары мен құйрығы бар. Қосмекенділер мен бауырмен жорғалаушылардың дене құрылысы бастан, дене және төрт аяқтап тұрады. Жыланнан басқа бауырмен жорғалаушыларда мойын болады.

Сергіту сәті










3 тапсырма: ЖЖ


Дескриптор:

1. Қосмекенділердің айырмашылығы мен ұқсастығын анықтайды.

2. Бауырмен жорғалаушыларды атайды.
3.Жануарларды салыстырады.

КShape4 ері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»


1-топ «Сары кәмпиттер»

2-топ «Көк кәмпиттер»

3-топ «Қызыл кәмпиттер»




























Оқулық дәптер








Іс-қимылмен көрсетеді.











Сабақтың соңы

Кері байланыс: «Бағдаршам» арқылы сабақ түсінгенін, не түсінбегенін білдіру.


Үйге тапсырма: 20-21 бет

Қосымша мәліметтер

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?


Жұлдызша арқылы бағалаймын.

Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма? Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

«Менің көңіл-күйім баспалдағы»


Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.00.2021
4508
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі