Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Алюминийдің алынуы,қолданылуы,қасиеттері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.2С 1 (I), 2 (II) және 13 (III) топ элементтері және олардың қосылыстары |
Мектеп: №22 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Сман Н.Б |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
13 (ІІІ)-топ металдары. Алюминий және оның қосылыстары. № 7көрсетілім «Алюминий мен оның құймалары». № 9зертханалық тәжірибе «Алюминийдің қышқыл және сілті ерітінділерімен әрекеттесуі» |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.2.1.5-атом құрылысы негізінде алюминийдің қасиеттерін түсіндіру, оның маңызды қосылыстары мен құймаларынның қолдану аймағын атау 9.2.1.6-алюминий, оның оксиді мен гидроксидінің екідайлы қасиеттерін зерттеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар периоттық жүйеге қарап алюминийдің атом құрылысын сипаттайды. Алюминий – екідайлы металл Алюминийді алюминий оксидін …….. алады Боксит, екідайлылық, алюминаттар, корунд, нефелин, натрийалюминаты |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
Қазақстанда орналасқан алюминий ке орындары, алюминий зауыты туралы айтылғанда «Мәңгілік Ел» идеясын іске асырудың «Индустрияландыру және инновацияларға негізделген экономикалық өсу» құндылығы іске асырылады. Оқу мақсатына сай тақырыпты меңгеру барысында өмір бойы білім алу үрдісі жүргізіледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
География, жаратылыстану, биология, қазақ әдебиеті, математика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
1.Ұйымдастыру М: Бүгінгі күнге сәттілік тілей отырып, сабағымыз «Айтарым бар...» бағдарламасы ретінде өткізіледі. Бағдарламамызға қатысатын мамандармен танысайық
С. Топқа біріктіру: «Пазл» әдісі арқылы М . Оқушылар сіздерді кәсіби дағдыларыңызға қарай топтарға біріктіремін: Металлургтер (ақ парақта боксит минералының суреті, парақ артында металлург сөзі бар) Физиктер (сары парақата алюминий сымының суреті, парақ артында физиктер сөзі бар) Химиктер (жасыл парақта алюминий жану реакциясының теңдеуі, парақ артында химиктер сөзі) Технологтар (қызыл парақта алюминийоксиді мен гидроксиді формуласы, артында технолог сөзі ) Бағдарламамызды бастамас бұрын мына бір өлең жолдарын келтіргім келеді С . Ширату жаттығуы: «Жасырын зат» өлең жолдарында жасырын тұрған элементті анықтайды « Қанатты метал» өлеңі Болмасам да айтарлықтай салмағым, Мен көбіңмен ардақтымын, алдамын, Ұшақ болып аспанға ұшып қалықтап Жердің жүзін, көк аспанды шарладым, Дюралюминий дейтін менің қоспамды, Әспеттейді химияның достары. Осыларға төсек, үстел, ыдыс пен, Бағандардың бұйндаларын қос тағы. Қағаз да мен қант-шайды сәндеген, Тоққа балқып, келіп тұрған ән де мен. М. Бұл өлең жолдарында қай металл туралы айтылған? О. Болжамды жауап: алюминий металы туралы айтылған Бұл металл туралы сіздер қандай мәліметтер келтіре аласыздар? О. Болжамды жауап: алюминий сұр түсті, балқиды, жеңіл металл. Күнделікті өмірде одан жасалған ыдыс аяқтар, құрал-жабдықтар, техника құралдарын көріп жүрміз. Электр тоғын жүріп жатырған сымдарда қолданылады. Сіз үшін бүгінгі бағдарламамызда осы металл туралы қандай құнды жәйттар келтірілуі мүмкін? О. Болжамды жауап: Алюминий металының ашылу тарихы, табиғатта таралған қосылыстары, алюминийді қалай алады, химиялық қасиеттері, алюминийдің қосылыстары туралы айтуы мүмкін. Алюминий екідайлы металл деп айтып жүрміз. Осыған нақты зерттеулер жүргізіліп, дәлелденсе...Екідайлылық ұғымын түсініп алсақ... М. Олай болса бүгінгі бағдарламамызға «Ертеде алтынна қымбат болған алюминийдің қазіргі маңызы» төңірегінде айтарымыз бар деп түрлі сала мамандары келіп отыр. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Алюминий және оның қосылыстары». Бағдарламамызға келген мамандардың білімі арқылы алюминийдің қасиеттерін түсініп, екідайлы қасиеттеріне зерттеулер жүргізу арқылы дәлелдер келтіретін боламыз. |
М еталлургтер
Физиктер Х имиктер Технологтар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Бағдарламамызға келген қонақтар тақырып төңірегінде әңгіме өрбіту үшін дайындалуға уақыт берейік Т. «Төрт сөйлем - пікір, дәлел, мысал, қорытынды» әдісі бойынша оқушылар берілген ресурстардағы мәтіндермен танысып, топта талқылайды. Топ оқушылары міндеттерін бөліседі. 1 топ: Минерологтар (Алюминийдің табиғатта кездесуі, алынуы) 2 топ: Физиктер (алюминийдің атом құрылысы, физикалық қасиеттері) 3 топ: Химиктер (Алюминийдің химиялық қасиеттері) 4 топ: Технологтар (алюминийдің маңызды қосылыстары) М . Мамандар тақырып төңірегінде ойларыңызды жинақтап пікір, дәлел, мысал келтіріп, қорытындыңызды ортаға салсаңыздар: Металургтерге сұрақ: Табиғатта алюминий неге таза күйінде кездеспейді?Қазастанда алюминийдің кендерінің орналасуы және алюминий зауытының қазіргі жай-күйі туралы мәліметтер келтірсеңіз? О. пікір, дәлел, мысал, қорытынды Физиктерге сұрақ: Алюминийдің физикалық қасиеттері қандай сипаттарға ие? О. пікір, дәлел, мысал, қорытынды Химиктер: Алюминий – екідайлы металл деген ұғымды химиялық тұрғыдан қалай ашып түсіндірер едіңіз? О. пікір, дәлел, мысал, қорытынды Технологтар: Алюминийдің және маңызды қосылыстарының қолданылу саласы қандай? О. пікір, дәлел, мысал, қорытынды Мамандарға берілген сұрақтар бойынша тақырып қаншалықты ашылғандығын бағалап жіберейік: Б. Топтар бір – бірін бағалайды: «3:2:1» әдісі
О.
М. өз ойларын жетік айта білулерін дамытуға арналған кері байланыс сөздерін айту: «Жарайсыздар, білімдеріңді бұдан да жоғары деңгейге жеткізіңіздер», «Нақты мәліметтер келтірдіңіздер, мысалдар арқылы дәлелдеуді жетілдіру қажет», «Ғылыми тұрғыда ділелдер келтіре отырып баяндадыңыз» Әр маман өз дәйектерін келтіре отырып, сұрақтарға жауаптарын ұсынды. Енді осы бағдарламаны көріп отырған көрермендердің сіздерге арналаған сұрақтары мен тапсырмалары бар екен. Телебағдарламаға келіп түскен видеосұрақтарға кезек береміз: Әр топқа бейне сұрақтар беріледі (мамандарды берілген тапсырма мазмұнына қарай топтастырамыз) 1 - бейне сұрақ: Маған минералдарға атауларын сәйкес жапсырып, қораптарға салу тапсырылған болатын. Маған металлургтердің көмегі қажет. К. Көрсетілім: «Алюминий мен оның құймалары» 1 топ - Сәйкестендіру
2 – бейне сұрақ: Менің тапсырмамды орындауға технологтардың көмегі қажет. Химиялық диктант берілген, формула құруға көмектессеңіздер: «Химиялық диктант»
3 – бейне сұрақ: Есепті
шығаруға физиктердің көмегі
қажет. «Конверт сұрақ»
әдісі Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |