Материалдар / Америка Құрама Штаты

Америка Құрама Штаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Америка құрама штаты туралы мәлемет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2018
688
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

38сабақНаурызбай батыр Құтпанбетұлы атындағы ОМ КММ
Күні: 25.01.2018ж Мұғалім: А.С Тампишева
Сыныбы: 11 «А»-сынып география Қатысқаны: Қатыспағаны:
Сабақтың тақырыбы:Америка Құрама Штаттары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
Сабақ мақсаттары: АҚШ –тың экономикалық- географиялық жағдайының басты ерекшеліктерін ашу.    Мемлекеттің тарихы, геосаяси жағдайының әлемде алатын орнын анықтау
Жетістік критерийлері- АҚШ - тың экономикалық жағдайын және мемлекет тарихын біледі - АҚШ -тың маманданған салаларын ажыратып сипаттай алады.- Мемлекеттің тарихы, геосаяси жағдайының әлемде алатын орнын анықтайды
Ойлау деңгейінің дағдыларыБілу,түсіну,қолдану,жинақтау
Тілдік мақсатЛексика мен сөз тіркестері:



федерациялық республика, конгресс, штаттар, федерациялық округтер


Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: 1.Х.Колумб Америка жерін қай ғасырда ......?2. АҚШ-ты Батысынан шайып жатқа................?3. 1607 жылы АҚШ – тың қай штатында алғашқы қоныстар.. болды?4. АҚШ халқының орташа тығыздығы қанша адамнан келеді........?5. АҚШ – тағы әлемге әйгілі кинофабрика................?)6. АҚШ – тың мемлекеттік құрылымы..............?)
Құндылықтарға баулуҚарым-қатынас жасау қабілеті, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу, тілге құрмет, өз ойын ашық айту, сабаққа белсене қатысу, еңбексүйгіштік, өзі мен өзгенің еңбегің бағалай білу құндылықтары дамиды.

Пәнаралық байланыстарТарих пәні бойынша Америка құрама штатының тарихи құрылымы
АКТ қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақтадан электронды оқулық пайдалану
Бастапқы білімАҚШ - тың экономикалық жағдайын және мемлекет тарихына геосаяси жағдайы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыБілуҰйымдастыру кезеңі2-минут













4-минут
Ұйымдастыру кезеңі «Қос шеңбер» арқылы оқушылар бір біріне жақсы комплимент сөздер айту.\ Психологиялық ахуал орнату / Топқа бөлу: геомериялық фигураларда жазылған түрлеріне қарай бөлінедіҮй тапсырмасын тексеру «Ашық микрофон» әдісі арқылы1)Ұлы көлдер маңын мекендеген алгонкиндерді кейде --------------------------деп те атаған.2)Қазіргі Мексика жерінің солтүстігін ержүрек ----------------------------------------- мекендеген.3)Мексика шығанағы жағалауының ежелгі тұрғындары ----------- бастама болған.4)Еуропалықтар мен үндістердің некесінен туғандарды ----------------,Еуропалықтар мен африкалықтарлың ұрпақтарын-------------,ал африкалықтар мен үндістердің некесінен туғандарды---------------деп атайдыпрезентация



Геометриялық фигуралар
Сабақтың ортасы \топтық жұмыс\ 3 -минутТүсіну













































\жеке жұмыс\5-минут











































\топтық жұмыс\ 7минутҚолдану

Постер қорғау











\жұптық жұмыс/

5-минут







































5-минут



1-тапсырма «Ой қозғау» «Аукцион» оқыта үйрету стратегиясы1) Жерінің ауданы – ( 9 млн. 363 мың км\2 )2) Халқы – (290 млн адам)3) Астанасы – ( Вашингтон )4) Мемлекеттік құрылымы – ( федерациялық республика )5) Мемлекеттің басшысы – ( Президент )6) Заң шығарушы органы – ( конгресс )7) Мемлекеттік тілі – ( ағылшын ) 8) Ұлттық валютасы – ( доллар )9) Әкімшілік-аумақтық бірлігі –( штаттар, федерациялық округтер )10) АҚШ жер көлемі бойынша нешенші орында? ( 4 )11) Жер көлемі бойынша АҚШ-тың алдында қандай елдер бар? ( Ресей, Канада, Қытай )12) АҚШ-та неше штат бар? ( 50 )13) Ел астанасы Вашингтон қаласы қай штатта орналасқан? ( Колумия федерациялы округінде )

2-тапсырма «Кинометафора» әдісі / бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады./ «Bilimland» сайтынан Америка Құрама штаты туралы деректер қоры

3-тапсырма «Жалғасын тап»1. Солтүстік Америка жеріне осыдан шамамен 40 мың жыл бұрын... қоныс аударушылардың алғашқы легі келіп жетті.2. Алғашқы қоныс аударушылар құрлықта аң...,...,..., аулап, терімшілікпен күнелткен.3. Еуропалық пен үндістердің некесінен туғандарды..., еуропалықтар мен Африкалықтардың ұрпақтарын..., ал африкалықтар мен үндістердің некесінен туғандарды..., деп атайды.4. Ғалымдар Америкадағы алғашқы отырықшы мекен осыдан 10 мың жыл бұрын қазіргі..., маңында пайда болған деген болжам жасайды.5. Еуропалықтар келген кезде үндістер саны шамамен..., млн болған.1) Азияның солтүстік - шығысынан, 2) мамонт, қойөгіз, аю.3) метистер, мулаттар, самбо. 4) Чикаго маңында. 5) 40 млн болған.3-тапсырма «Ойлан,топтас, пікірлес» \ постер қорғау1оп АҚШ-тың  экономикалық – географиялық  жағдайы.Дүние  жүзінің  саяси  картасын пайдаланып , атласты пайдаланып АҚШ- тың экономикалық  - географиялық  жағдайына баға беру.,  қолайлы  ,қолайсыз  жағдайларын  анықтау.2-топ   Геосаяси жағдайы.АҚШ-тың геосаяси жағдайының  басты   ерекшеліктерін анықтау4-тапсырма «Сен білесің бе?» 1) 2010ж. Ванкуверде өткен Олимпиада ойындарынан АҚШ құрама командасы қанша медаль алды? ( 9 алтын, 15 күміс, 13 қола – 37 )2) Қазақстанға ең алғаш Американдық компания қай өнеркәсіп саласына келді? ( тамақ )3) Қазақстанға ең алғаш қандай Американдық компания келді? ( Филип Морис )4) Қазақстанның мұнай өнеркәсіп саласында АҚШ-тың қандай компаниясы жұмыс істейді? ( Экссон, Тексако, Шеврон )5-тапсырма «Қысқа тест» әдісі 1.АҚШ-тың негізгі аумағы қанша штаттан тұрады? а) 50 ә) 48 б) 46 в) 442.АҚШ халқының 1 %-ын кімдер құрайды? а) Афроамерикандықтар ә) Еуропалықтар б) Азиялықтар в) Байырғы халықтар3.АҚШ-тың химия өнеркәсібінің орталығы? а) Хьюстон ә) Кентукки б) Вайоминг в) Нью-Иорк4.АҚШ жылына қанаша млннан астам автомобиль шығарады? а) 10 млн ә) 15 млн б) 20 млн в) 25 млн
Үлестірме қағаздары









































«Bilimland» сайты



















































Ғаламтор











































Сабақтың соңы5-минутРефлексия 4-минут«Фишбоун» әдісі Постерге балықтың қаңқасы суретін салып, басына тақырып жазылады. Денесінің жоғарғы жағындағы қанаттарға идеяның себептері, төменгі қанаттарға идеяның салдары жазылады. Түйінді ой құйрығына жазылады. Кейін ауызша, жазбаша кері байланыс беруге болады.

Бағалау. формативті бағалау.

ТазалықТақырып бойынша алған керекті ақпараттарды чемоданның тұсына жазса, ал әлі де оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқыштың тұсына жазады. Сонымен қатар керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігінің тұсына жазады. Осылайша мұғалім өткен сабақтан қандай білім алғанын біледі.







плакат



Кейінгі оқу 1-минут§35 Американың жоғары дамыған елдері. Америка Құрама Штаттары. АҚШ-тың экономикалық - географиялық жағдайы. Мемлекет тарихы

Саралау: Оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау: Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
1. 2. 3. 4 тапсырмаларда саралау тапсырмалары берілген.

Партада отыру ережесін сақтау.
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?.2. Топтық жұмыс жасауда тақырыпты қаншалықты меңгергендігін анықтауда қолдану, талдау деңгейлері нәтижелі болады деп ойлаймын.3.Балаларды қызықтыратын түрлі әдіс - тәсілдерді тиімді пайдалану оқу мақсатына жетеді.4. Келесі сабақтарда ойын элементтерін, Венн диаграмма, постер қорғауды қолдана отырып өткізсе оң ықпал берері сөзсіз.5.Әлі де болса ерекше назар аударып, саралауды күшейту керектігін байқадым. Келесі сабақтарда саралау тапсырмаларына ерекше назар аудару қажет деп ойлаймын.


Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




























«Бекітемін»Мектеп директоры Э.А Макашова



Наурызбай батыр Құтпанбетұлы атындағы орта мектеп коммуналдық мемлекеттік мекемесі





















Сабақтың тақырыбы: Америка Құрама ШтаттарыПән мұғалімі : А.С Тампишева



































Ұзынағаш 2018 жыл





























































30сабақНаурызбай батыр Құтпанбетұлы атындағы ОМ КММ
Күні: 20.12.2017ж Мұғалім: А.С Тампишева
Сыныбы:9«А» -сынып география Қатысқаны: Қатыспағаны:
Сабақтың тақырыбы:Машина шығарудың технологиялық
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ