Басы
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
1,2,3 сандары арқылы топқа
бөлу.
Өткен сабақты еске түсіру
мақсатында «Шындық, жалған» әдісі бойынша тапсырма
беріледі.
|
1,2,3 сандары арқылы топқа
бөлінеді.
Оқушылар «Майлар» тақырыбы
бойынша берілген тұжырымдардың дұрыс бұрыстығын
анықтайы.
Майлардың құрамы мен
құрылысы үшін дұрыс болып табылатын тұжырымды көрсетіңіз. Егер
тұжырым шын болса белгісін, ал егер тұжырым жалған
болса
белгісін
қойыңыз:
|
«Қошемет сөздері»
арқылы бағалау.
Тапсырма дұрыс орындағаны үшін
2 балл беріледі
|
|
Сабақ
ортасы
35
мин
|
Жаңа
сабақ. Жаңа сабақты талқылау мақсатында бейне ролик
көрсетіледі
«Аммиак және аминдер
молекуласының модельдерін құрастыру» тақырыбында №4 зертханалық
жұмысты орындау ұсынылады
«Топтық зерттеу»
әдісі арқылы топтық талқылау жүргізу
ұсынылады. Аминдердің жіктелуі, номенклатурасы бойынша аталуына
тапсырмалар беріледі.
learningapps.org платформасын
пайдалана отырып, цифрлық тапсырма беріледі. Мұнда аминдердің
формуласы мен атауы арасындағы сәйкестікті анықтау
ұсынылады.
|
Бейне
роликті көреді. Топта талқылайды.
Зертханалық жұмыс №4: «Аммиак
және аминдер молекуласының модельдерін құрастыру»
зертханалық жұмысты
орындайды.
Сұрақтарға жауап береді. Тапсырмаларды
орындайды.
Тапсырма №1. Топтық
жұмыс
Тапсырма №2. ЕБҚ. (жұптық
жұмыс) Аминдердің формуласы мен атау
арасындағы сәйкестікті
анықтайды.
Т апсырма
№3. Аминдердің формуласы мен атауы
арасындағы сәйкестікті
анықтайды
|
«Қошемет сөздері»
арқылы қолдау
Дескриптор
- аминдердің
құрылымдық формулаларын
жазады;
-
Берілген қосылыстың
атауы бойынша формуласын
құрастырады;
- Құрамы С2Н7N болып
келетін аминдердің құрылымдық формуласын
жазады;
-номенклатура
бойынша атайды.
Дұрыс орындалған №1
тапсырма үшін 3 балл
беріледі
Дұрыс орындалған №2
тапсырма үшін 3 балл
беріледі
Дұрыс орындалған №3
тапсырма үшін 1 балл
беріледі
|
оқулық
Қосымша
1
https://learningapps.org/275456
|
Соңы
5
минут
|
Сабақты
бекіту
«Венн
диаграммасы» әдісі арқылы Аммиак пен аминдердің құрылымындағы
ұқсастық пен айырмашылықты сипаттау
ұсынылады.
Кері
байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісі қолданылады
Оқу тапсырмасы:
Аминдер
|
«Венн
диаграммасы» әдісі арқылы Аммиак пен аминдердің құрылымындағы
ұқсастық пен айырмашылықты
сипаттайды
Оқушылар
стикерге «Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісі арқылы кері байланыс жасайды. Сабақта болған 2 жақсы, 1
тілек-ұсыныс айтады
Берілген оқу тапсырмасын
күнделікке жазады.
|
Венн диаграммасын
құрғаны үшін 1 балл беріледі
Жинаған ұпайлары
жинақталады.
|
|