Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Дыбыс және әріп

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Отан. Жуан және жіңішке жұп дауыстылар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану;

    1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу

    Сабақтың мақсаты

    Өлеңді мәнерлеп оқиды.

    Жазу жолын, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап талапқа сай жазады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Шаттық шеңберіне» тұру.

    Қуанамын мен де, Қуанасың сен де. Қуанайық, достарым, Арайлап атқан күнге.

    • Балалар, көңіл күйлерің қалай? Егер жақсы болса, қолшапалақтаймыз.

    • Сабаққа дайындығымыз қалай? Егер сабаққа дайын болсақ, қолкөтереміз.

    Міне, осындай әдемі де, әдепті екенімізді

    бүгінгі сабағымызда көрсете білейік.

    Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы бірге орындайды.


    Таныстырылым. Түрлі гүлдер

    Ортасы

    Оқулықпен жұмыс

    Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлайды. Өлеңнің авторы жайлы қысқаша мағлұмат береді.

    Бүркіт Ысқақов – ақын. 1924 жылы Қарағанды облысының Нұра ауданына қарасты Көкмөлдір деген жерде туған. Ол жастайынан қиялшыл,

    арманшыл болған екен. Зерек жас

    Автор жайлы мағлұмат алады. 1-жаттығуда берілген өлеңді тізбектей мәнерлеп оқып шығады.

    Мазмұнына талдау жасап, сұрақтарға жауап береді. Отан сөзіне топтастыру

    жасайды.




    ҚБ. «Бас

    бармақ» арқылы бағалау.



    70



    ел аузындағы қисса, дастандарды зейін қоя

    «Күн шұғыласы»


    https://adebi portal.kz/kz/ authors/view/ 2181





    Тақтадағы жазу үлгісі

    тыңдап, жаттап алып жүреді. Ең алғашқы

    Оқушылар Күн шұғыласына


    өлеңі «Ана туралы жыр» деп аталған.

    Отан туралы білетіндерін


    Мұғалім өлеңді мәнерлеп оқып береді.

    жазады. «Топтастыру»


    Өлеңді оқып болған соң, оқушылармен бірге

    бойынша кластер құрады.


    мазмұнына талдау жасалады.





    Сөздікпен жұмыс жүргізіледі.




    Өлке – аймақ, өңір.

    Сөздікпен жұмыс.


    Ақын Отанды кімге теңейді? Неліктен Отанды

    тарих, тіл, жер, жыр дейді?

    Өлке – аймақ, өңір.


    Күн шұғыласына Отан туралы теңеу сөздерді



    қойып, әрқайсысын қалай түсінетіндерін



    айтады.



    Отансыз адам өмір сүре алмайды. Сондықтан



    ата-бабамыз «Отансыз адам – ормансыз



    бұлбұл» деп бекер айтпаған.

    Көркем жазу


    Дәптермен жұмыс

    Л Л Л Л Л ЛЛ


    Мұнда мұғалім л дыбысының сөздің басында,

    л л л л л л л


    ортасында, соңында келетінін айтады.

    2-жаттығу. Мақалды сауатты


    2-жаттығу жазбаша орындалады. Мақалды

    түрде көркем жазады.


    көркем жаз.

    Жеке жұмыс.


    Дескриптор:

    Әр топтан бір оқушы кезекпен


    – мақалды оқып шығады;

    мақалдың әр сөзіне ауызша


    – қатесіз, көркем жазады.

    дыбыстық талдау жасайды.



    Сергіту сәті. Көзге арналған


    Сергіту сәті

    жаттығу жасалады.



    1. Көзді 2–3 секунд

    ҚБ.


    қатты жұмамыз, ашамыз.

    «Отшашу»


    Осы жаттығуды 6–8 рет

    арқылы бағалау.


    қайталаймыз.



    2. Кірпігімізді тез-тез 1–2



    минут қағамыз.




    3. Түрегеліп тұрып, басты




    қимылдатпай оңға-солға,


    солдан-оңға, жоғары-төмен,


    төмен-жоғары қозғалтамыз.


    Бұны 6 рет қайталаймыз.

    3-жаттығу. Сөздерді салыстырып оқы. Сөз

    3-жаттығуды жазбаша

    мағынасын өзгертіп тұрған дыбыстарды ата.

    орындайды.

    Олардың дыбысталуына назар аудар.

    «Күн шұғыласы»

    Сөздердің мағынасын қалай түсінгеніңді айт.

    Оқушылар Күн шұғыласына

    А – ә, о – ө, ұ – ү, ы – і – жуан және жіңішке

    Отан туралы білетіндерін

    жұп дауыстылар.

    жазады.

    Жұмыс дәптеріндегі шығармашылық

    тапсырманы орындайды.

    «Күншұғыласы»бойыншаОтансөзіне топтастыружасайды.


    4-жаттығуды шығармашылық тапсырма ретінде орындайды. Берілген өлеңнің ұйқасын табады.

    4-жаттығу. Көпнүктенің орнындағы сөздер: кілем, құрақ.

    Соңы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Халидуллина Сауле Ибшаевна
    13 Желтоқсан 2022
    997
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ана тілі 1 сыныпқа арналған "Дыбыс және әріп"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ана тілі 1 сыныпқа арналған "Дыбыс және әріп"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    "Дыбыс және әріп" 1 сыныпқа арналған ана тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары бастауыш сынып мұғалімдері үшін
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Дыбыс және әріп

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Отан. Жуан және жіңішке жұп дауыстылар

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану;

    1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу

    Сабақтың мақсаты

    Өлеңді мәнерлеп оқиды.

    Жазу жолын, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап талапқа сай жазады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Шаттық шеңберіне» тұру.

    Қуанамын мен де, Қуанасың сен де. Қуанайық, достарым, Арайлап атқан күнге.

    • Балалар, көңіл күйлерің қалай? Егер жақсы болса, қолшапалақтаймыз.

    • Сабаққа дайындығымыз қалай? Егер сабаққа дайын болсақ, қолкөтереміз.

    Міне, осындай әдемі де, әдепті екенімізді

    бүгінгі сабағымызда көрсете білейік.

    Психологиялық ахуалға берілген тапсырманы бірге орындайды.


    Таныстырылым. Түрлі гүлдер

    Ортасы

    Оқулықпен жұмыс

    Мұғалім сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлайды. Өлеңнің авторы жайлы қысқаша мағлұмат береді.

    Бүркіт Ысқақов – ақын. 1924 жылы Қарағанды облысының Нұра ауданына қарасты Көкмөлдір деген жерде туған. Ол жастайынан қиялшыл,

    арманшыл болған екен. Зерек жас

    Автор жайлы мағлұмат алады. 1-жаттығуда берілген өлеңді тізбектей мәнерлеп оқып шығады.

    Мазмұнына талдау жасап, сұрақтарға жауап береді. Отан сөзіне топтастыру

    жасайды.




    ҚБ. «Бас

    бармақ» арқылы бағалау.



    70



    ел аузындағы қисса, дастандарды зейін қоя

    «Күн шұғыласы»


    https://adebi portal.kz/kz/ authors/view/ 2181





    Тақтадағы жазу үлгісі

    тыңдап, жаттап алып жүреді. Ең алғашқы

    Оқушылар Күн шұғыласына


    өлеңі «Ана туралы жыр» деп аталған.

    Отан туралы білетіндерін


    Мұғалім өлеңді мәнерлеп оқып береді.

    жазады. «Топтастыру»


    Өлеңді оқып болған соң, оқушылармен бірге

    бойынша кластер құрады.


    мазмұнына талдау жасалады.





    Сөздікпен жұмыс жүргізіледі.




    Өлке – аймақ, өңір.

    Сөздікпен жұмыс.


    Ақын Отанды кімге теңейді? Неліктен Отанды

    тарих, тіл, жер, жыр дейді?

    Өлке – аймақ, өңір.


    Күн шұғыласына Отан туралы теңеу сөздерді



    қойып, әрқайсысын қалай түсінетіндерін



    айтады.



    Отансыз адам өмір сүре алмайды. Сондықтан



    ата-бабамыз «Отансыз адам – ормансыз



    бұлбұл» деп бекер айтпаған.

    Көркем жазу


    Дәптермен жұмыс

    Л Л Л Л Л ЛЛ


    Мұнда мұғалім л дыбысының сөздің басында,

    л л л л л л л


    ортасында, соңында келетінін айтады.

    2-жаттығу. Мақалды сауатты


    2-жаттығу жазбаша орындалады. Мақалды

    түрде көркем жазады.


    көркем жаз.

    Жеке жұмыс.


    Дескриптор:

    Әр топтан бір оқушы кезекпен


    – мақалды оқып шығады;

    мақалдың әр сөзіне ауызша


    – қатесіз, көркем жазады.

    дыбыстық талдау жасайды.



    Сергіту сәті. Көзге арналған


    Сергіту сәті

    жаттығу жасалады.



    1. Көзді 2–3 секунд

    ҚБ.


    қатты жұмамыз, ашамыз.

    «Отшашу»


    Осы жаттығуды 6–8 рет

    арқылы бағалау.


    қайталаймыз.



    2. Кірпігімізді тез-тез 1–2



    минут қағамыз.




    3. Түрегеліп тұрып, басты




    қимылдатпай оңға-солға,


    солдан-оңға, жоғары-төмен,


    төмен-жоғары қозғалтамыз.


    Бұны 6 рет қайталаймыз.

    3-жаттығу. Сөздерді салыстырып оқы. Сөз

    3-жаттығуды жазбаша

    мағынасын өзгертіп тұрған дыбыстарды ата.

    орындайды.

    Олардың дыбысталуына назар аудар.

    «Күн шұғыласы»

    Сөздердің мағынасын қалай түсінгеніңді айт.

    Оқушылар Күн шұғыласына

    А – ә, о – ө, ұ – ү, ы – і – жуан және жіңішке

    Отан туралы білетіндерін

    жұп дауыстылар.

    жазады.

    Жұмыс дәптеріндегі шығармашылық

    тапсырманы орындайды.

    «Күншұғыласы»бойыншаОтансөзіне топтастыружасайды.


    4-жаттығуды шығармашылық тапсырма ретінде орындайды. Берілген өлеңнің ұйқасын табады.

    4-жаттығу. Көпнүктенің орнындағы сөздер: кілем, құрақ.

    Соңы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 1 сынып
    13.12.2022
    997
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Халидуллина Сауле Ибшаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации