Материалдар / Анама көмек
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Анама көмек

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
3621
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы


Тексерілді: Оқу ісінің меңгерушісі: Хайруллина Р.Б.

Уақыты: 20 қараша 2017жыл

Апта тақырыбы: «Өзіңе және өзгелерге көмектес»

Тақырыбы: «Анама көмек

Білім беру саласы: «Коммуникация»

Бөлімі: сөйлеуді дамыту

Мақсаты: : Балалардың сөйлеу тілін, заттардың қасиеті мен сапасын білдіретін сөздермен байыту. Өзіне және айналасындағы адамдарға көмек көрсету дағдыларын жетілдіру

Әдіс – тәсілдері: Түсіндіру, ойын, әңгімелеу, сұрақ – жауап.

Көрнекіліктер: демонстрациялық материалдар

Билингвалдық компонент: ана-мать, көмек-помьщ


Әрекет кезеңдері


Тәрбиешінің іс – әрекеті


Балалардың іс – әрекеті


Себепті – қызығушылығын ояту

- Балалар, бүгінгі біздің оқу іс - әрекетіміз өте ерекше тіпті қызықты өтпекші. Сондықтан балалар, көңіліміз көтеріңкі болу үшін, мен сендермен ойын ойнағым келіп тұр. Ойнаймыз ба балалар, жақсы онда барлығымыз суретке назар аударайық.
Кімнің суретін көріп тұрмыз?
Олай болса, «Анамыз қандай?»- деген ойын ойнайық.
Бізге ойын ойнау үшін алдыменен не керек?
Өте жақсы.
- Ал енді айтайық анамыз қандай?


- Анамыз бізге не береді?
Дұрыс айтасыңдар.


Құшағы ыстық, бірақ күн емес
Өзі нәзік, гүл емес
Және сүйкімді, қоян емес,
Сүт береді, сиыр емес.
Бұл кім екен балалар?


-ия ойнаймыз







Ананың


-суреттер


- Сұлу
- Мейірімді
- Нәзік,
- Бізге қамқор болады.
- Сүт береді.


Ұйымдастырушылық – іздену кезеңі

-Балалар АНА деген сөзді бояу керек болса? Қай түспен бояр едіңдер?
Ал, осы «АНА» деген сөзді ұстап көрсек, қандай болар екен.
Міне сендер қазір барлығыңда өз аналарыңды елестеткен боларсыңдар.
- Анаң үйде болмаса қандай болады.


- Жыл мезгілінде аналарға арналған қандай мерекелер бар екен.?
- Ал, үйде аналарыңа қандай көмек бересіңдер?

-Қалай көмектесесіңдер?

(балалар аналарына қалай көмектесетіні туралы айтады)


Дидактикалық ойын:

«Тәрелкесіне қарай кесесін таңда»


Қане, балалар шаршаған боларсыңдар, орнымыздан тұрып сергіту жаттығуын жасап жіберейік.
Мынау менің жүрегім,
Бәрі осыдан басталған.
Мынау басым ақылды
Бәрін осы басқарған.
Мынау менің оң қолым,
Мынау менің сол қолым
Барлық істі атқарған.



-өз ойларын айтады




- Көңілсіз, ренжиміз, суық болады.





Өз ойларын айтады..




-ойын ойнайды


Оқу іс - әрекетті бақылау кезеңі

Сонымен балалар бүгінгі сабағымыз ұнадыма?

Анамызға әрдайым көмектесіп жүрейік






Нені білу керек: Өзіне және айналасындағы адамдарға көмек көрсетуді

Нені игереді: сөйлеу тілін, заттардың қасиеті мен сапасын білдіретін сөздермен байыту.

Нені біледі: аналарын құрметтеуді, сыйлауды













Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы


Тексерілді: Оқу ісінің меңгерушісі: Хайруллина Р.Б.

Уақыты: 20 қараша 2017жыл

Апта тақырыбы: «Өзіңе және өзгелерге көмектес»

Тақырыбы: «Қоянға көмектес»

Білім беру саласы: «Шығармашылық»

Бөлімі: сурет салу

Мақсаты: Ойлауы бойынша сурет салу. Саусақпен салу әдісін пайдалана отырып сәбіздің суретін салдырту. Дәстүрден тыс сурет салу дағдыларын қалыптастыру.

Әдіс – тәсілдері: Түсіндіру, ойын, әңгімелеу, сұрақ – жауап.

Көрнекіліктер:

Билингвалдық компонент:


Әрекет кезеңдері


Тәрбиешінің іс – әрекеті


Балалардың іс – әрекеті


Себепті – қызығушылығын ояту

-Балалар қараңдаршы мына қоян көңілсіз,қарындары ашқан олардың сәбіз жегілері келіп тұрған сияқты.

Енді қоянға көмектесемізбе?

-Балалар қояндармен амандасады.Қояндардың сәбізді жақсы көретінін естеріне түсіреді.

Сәбізді күнделікті өмірде тағам ретінде пайдалатындығы жайында әңгімелейді.



.


- Сендер осы қоян туралы өлең білесіңдер ма?
Үркек қоян, сақ қоян,
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы - қырлы жерлермен,
Ытқып - ытқып жүгірді.
Қарап еді артына,
Қиығын салып көзінің.
Келе жатқан томпаңдап,
Көжегі екен өзінің.
- Жарайсыңдар балалар, енді біз осы өлеңдегі қоянды мүсіндей аламыз ба, соны көрейікші.


Сергіту сәті: Ерінбе қояным
Ертеңмен оянғын.
Секеңде сен енді,
Шынықтыр денеңді.
Бір, екі үш, бір екі, үш,
Тартынба, үдет күш,
Шынықсаң оңарсың,
Шын батыр боларсың.
Қоянды ауада жасату.
- Ал енді жұмысымызды бастамас бұрын не істейміз?
Балаларға жұмыс жасату, жұмыстарын бақылап, жеке баламен жұмыс жүргізу.









Қойылған сұрақтарға жауап береді.






Суретпен жұмыс жасайды.















Өздері білетін көкіністерді бірге айтады.


Сурет салады.


Оқу іс - әрекетті бақылау кезеңі




-қойылған сұрақтарға жауап береді


Нені білу керек: көкіністердің, түсін ажыратып пішінін

Нені игереді: Көкіністердің қайда өсетіндігін

Нені біледі: көкіністер туралы ұғымдарды меңгердік.









Ұзын құлақ сұр қоян

Жарияланды 12-01-2014, 16:29 Категориясы: Мектепалды дайындық 

Білім беру саласы: Шығармашылық.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Мүсіндеу.

Оқу іс - әрекетінің тақырыбы: «Ұзын құлақ сұр қоян»
Мақсаты: Балаларды елестету арқылы таныс бейненің мүсінін жасауға, қоянның жеке бөліктерін: басы, денесі, құйрығын анық жасай білуге үйрету. Есу, жалпайту, шаншу әдістерін жалғастыру. Бейнені мәнерлі түрде жеткізіп, балалардың шығармашылық қабілетін, қиял - елесін дамыту.

Қоршаған ортаны сүйе білуге, аңдарға жан – жануарларға қамқор бола білуге тәрбиелеу.
Құрал - жабдықтар: Саз, тақтайша, шүберек, үлгі.
Методикалық әдіс: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрсету.
Сөздік жұмыс: Сақ құлақ, үркек, қорқақ.
Мотивациялық қозғаушы
Балалар қане айтыңдаршы сендердің алдарыңда қандай заттар жатыр?
Саз, тақтай, шүберек.
- Дұрыс айтасыңдар. Ендеше бізде қандай оқу іс - әрекеті?
Мүсіндеу іс - әрекеті, саздан ойыншық жасаймыз
- Дұрыс айтасыңдар. Бізде мүсіндеу оқу іс - әрекеті болады. Өткен оқу іс-әрекетінде қандай ойыншықтар мүсіндеп едік. Қане есімізге түсірейікші
Кесе - шәйнек, құмыра, аққала, домалақ нан, печенье
Жарайсыңдар, жасаған ойыншықтарыңды ұмытпаған екенсіңдер.

Іздену ұйымдастырушы
- Енді сендер мына суретке қараңдаршы ненің суретін көріп тұрсыңдар?
Қоянның суретін көріп тұрмыз.
- Дұрыс айтасыңдар балалар. Бұл қоянның суреті екен.
- Қоян нені жақсы көреді?
- Қане Бақтияр сен айтшы қоян нені жақсы көреді екен? (сәбізді)
- Ал енді қоян неше бөліктен тұрады, соны санап жіберейік
- Қоян неше бөлік екен?
- Басы қандай балалар?
- Басында несі бар?
- Ал енді денесіне қараңдаршы, денесі қандай пішінде?
- Денесінде несі бар?
- Балалар сендер өте жақсы біледі екенсіңдер, біз бұл қоянды бұрыннан білеміз, қояндар орманда болады, ал үйде де асырауға болады екен.
Қоян өте сақ, елеңдеп жан - жағындағы дыбыстарды тыңдап, және өзі өте қорқақ, үркіп отырады екен.
- Сендер осы қоян туралы өлең білесіңдер ма?
Үркек қоян, сақ қоян,
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы - қырлы жерлермен,
Ытқып - ытқып жүгірді.
Қарап еді артына,
Қиығын салып көзінің.
Келе жатқан томпаңдап,
Көжегі екен өзінің.
- Жарайсыңдар балалар, енді біз осы өлеңдегі қоянды мүсіндей аламыз ба, соны көрейікші.
Біз қоянды мүсіндеу үшін алдымен сазды төртке бөліп аламыз.
1 - ші үлкен бөлік, 2 - ші кішілеу бөлік, 3 - 4 - ші бөлік олардан да кіші болады.
- Мына үлкен бөліктен - денесін жасаймыз, екінші бөліктен - басын, ал мына үлкен бөліктен – денесін жасаймыз, екінші кішілеу бөліктен - басын, ал үшінші бөліктен - құлағын, төртінші бөліктен - аяқ, қолын жасаймыз.
- Балалар денесі қандай пішінде еді?
- Онда сопақша пішінді дене жасау үшін, сазды алақанымызға салып домалақтаймыз да, алақанымызбен есеміз, міне қараңдаршы сопақша пішінді денесі шықты ма?
- Енді басын жасаймыз, басы қандай болады?
Басын алақан арасына салып. домалақтаймыз, сонда не шықты?
- Енді басын денесіне жапсырамыз. Құлағын жасаймыз сазды екіге бөліп аламыз да, алақан арасына салып домалақтап, оны есемізде бірінші екінші саусақпен жалпайтамыз. Көрдіңдер ме, құлағы дайын болды.
- Енді қай жері қалды?
- Дұрыс айтасыңдар енді аяғы - қолы қалды. Ал аяғын, қолын жасау үшін сазды тағыда алақанымызға салып домалақтап, содан соң сәл есіп аламызда денесіне жапсырамыз. Мінекей менің қояным дайын болды.
Қоянның қолына сәбіз ұстатуға болады.
- Қоянды жасауға болады ма?
(тақтада 1, 2 балаға жасату)
- Біз қоянымызды жасамас бұрын орнымыздан тұрып жаттығу жасап жіберейік.

Сергіту сәті: Ерінбе қояным
Ертеңмен оянғын.
Секеңде сен енді,
Шынықтыр денеңді.
Бір, екі үш, бір екі, үш,
Тартынба, үдет күш,
Шынықсаң оңарсың,
Шын батыр боларсың.
Қоянды ауада жасату.
- Ал енді жұмысымызды бастамас бұрын не істейміз?
Балаларға жұмыс жасату, жұмыстарын бақылап, жеке баламен жұмыс жүргізу.

Рефлексивті коррексиялаушы
Оқу іс - әрекетін - бірінің қорыту.
Балалар: Мал бақсаң сиыр бақ
Сүт кетпейді шарадан.
Мал өсірсең қой өсір,
Өнімі оның, көл көсір т. б
- Сулы жер - нулы жер.
- Табиғат туған бесігің.
- Не ексең, соны орасың ың жұмысын бағалап, мадақтау, бір жұмыстарын тамашалау

Күтілетін нәтиже: Балалар қоян туралы біледі, суреттеп айтады.,.
Қоянды мүсіндеп жасай алады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!