Аңдар, Аю қандай?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Аңдар, Аю қандай?

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып . Аңдар бөлімі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 4-бөлім. Бізді қоршаған әлем

Күні :

Педагогтің аты-жөні:Касымова Айдана

Сынып: 1

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: 9. Аңдар. Аю қандай?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну жәнеүлгі бойынша жауап беру;

1.5.1.2 мұғалімнің қолдауымен көптік/тәуелдік/ жіктік /септік жалғауларын ауызша тілде қолдану

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: Аңдарды атай алады, өзінің қандай сурет салатынын айта алады. 20-ға дейін санауды үйренеді. Оқушылардың басым бөлігі: Өзінің суреті бойынша ақпарат бере алады. Қандай аң салғанын, оның санын айта алады. Тақырып көлемінде өзара сұрақ-жауапқа қатыса алады. Кейбір оқушылар: Басқа да аң атауларын біледі, олардың атауларын өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: аю, қасқыр, қоян, түлкі, арыстан, піл, кірпі, жолбарыс, керік, орман

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Мынау не? Ол қандай? Ол кім? Орманда не бар?


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

 .. Сәлеметсіңдер ме, балалар! - Қалдарың қалай? - Көңіл - күйлерің қалай? - ... Өте жақсы, балалар! Енді осындай тамаша көңіл күймен сабағымызды бастайық

Сабақтың тақырыбын, мазмұнын «Жеті лақ» ертегісінің мазмұны бойынша ашу








қолпаштау

Слайд

Сабақтың ортасы

(6-37 минут)


























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздерді қайталау


1- тапсырма

Тыңда. Суретке қара. Қайтала.





Тыңдалым Айтылым.

2-тапсырма

Тыңда, қайтала. Үлгі бойынша айт.

































2. «Күн мен түн»ойыны





3. Үлкен және кішкентай аңдарды топтастыру

4.Айтылым

Оқушы қажеттіліктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді









Жазылым

5.І- дыбысының айтылуы мен жазылуымен танысу






























Айтылым

6. – тапсырма.

Тыңда. Қайтала. Есте сақта!






Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді қайталау мақсатында «Бұл кім» ойыны

Арыстан- лев - lion Керік – жираф Піл – слон - elephant Түлкі – лиса Қасқыр – волк - wolf Қоян – заяц Кірпі – ежик

Айтылым

1. Мұғалім дауыстап оқиды 2. Мұғалім оқушыларды тізбектеп сұрайды, дұрыс айтуларын қадағалайды. 3. Доппен ойын жүргізеді.

Тыңдайық

DrawObject1







Айтайық

5 7


3 2


4


Оқушылар жоғалған суреттерді табады.




Аңдарды салыстырып топтастырады




Сергіту сәтін орындайды. Сергіту сәті


«Ұзын құлақ , сұр қоян»


Дәптерге і-әріпін жазу.




Қандай ? сұрағына жауап бере отырып, сипаттау

1.Сен қай аңды ұнатасың?

2.Ол аңды неге ұнатасың?

3.Сен қай аңды ұнатпайсың?

4.Неге?

5.Қандай аңдар болады?

Айтайық

Үлгі: Мынау- аю. Ол үлкен. Оның түсі қоңыр.

Мынау- қоян. Ол кішкентай. Оның түсі ақ.

Мынау- түлкі. Ол кішкентай. Оның түсі қызыл.Ол әдемі.

DrawObject2




Айтайық

Оқушылар 10-ға дейінгі сандарды қайталайды және мұғалім 11-ден 20-ға дейін санауды үйретеді.

Айтылым

- Мен қоян саламын.

- Сен неше қоян саласың?

-Мен екі қоян саламын.

1. Арыстан үлкен бе? (Иә, арыстан үлкен)

2. Қоян үлкен бе? (Жоқ, қоян кішкентай)

3. Кірпі кішкентай ма? (Иә, кірпі кішкентай)

4. Піл кішкентай ма? (Жоқ, піл үлкен)

5. 2 кірпі + 1 түлкі – неше аң болады?

«Бұл не?»























Дескриптор:

-Өзінің пәндерін әңгімелейді.




Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы»,


Дескрипторлары:

- сөйлесу үлгісі бойынша өз суреті туралы сөйлей алады

- тыңдаған сандарды дұрыс қайталайды

- сөз тіркестер, сөйлемдер құрастырады















Дескрипторы:

Көлемді ажырата аладыатауларын біледі













Оқулық


сөздік

слайд

























Слайд

Оқулық















Оқулық



слайд



Сабақтың соңы

3 минут



Кері байланыс

«Шапалақ»




 Мадақтау. қолпаштау.


Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
27.12.2023
672
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі