Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздерді
қайталау
1-
тапсырма
Тыңда. Суретке қара. Қайтала.
Тыңдалым Айтылым.
2-тапсырма
Тыңда, қайтала.
Үлгі бойынша айт.
2. «Күн мен
түн»ойыны
3. Үлкен және
кішкентай аңдарды топтастыру
4.Айтылым
Оқушы
қажеттіліктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша
түсіндіреді
Жазылым
5.І- дыбысының айтылуы мен жазылуымен
танысу
Айтылым
6. – тапсырма.
Тыңда. Қайтала.
Есте сақта!
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді қайталау
мақсатында «Бұл кім» ойыны
Арыстан- лев - lion Керік – жираф Піл – слон -
elephant Түлкі – лиса Қасқыр – волк - wolf Қоян – заяц Кірпі –
ежик
Айтылым
1. Мұғалім дауыстап оқиды 2.
Мұғалім оқушыларды тізбектеп сұрайды, дұрыс айтуларын қадағалайды.
3. Доппен ойын жүргізеді.
Тыңдайық
Айтайық
5
7
3 2
4
Оқушылар жоғалған суреттерді табады.
Аңдарды салыстырып
топтастырады
Сергіту сәтін орындайды.
Сергіту
сәті
«Ұзын құлақ , сұр қоян»
Дәптерге і-әріпін
жазу.
Қандай ? сұрағына жауап
бере отырып, сипаттау
1.Сен қай аңды
ұнатасың?
2.Ол аңды неге
ұнатасың?
3.Сен қай аңды
ұнатпайсың?
4.Неге?
5.Қандай аңдар
болады?
Айтайық
Үлгі: Мынау- аю. Ол үлкен. Оның түсі
қоңыр.
Мынау- қоян. Ол кішкентай. Оның түсі
ақ.
Мынау- түлкі. Ол кішкентай. Оның түсі қызыл.Ол
әдемі.
Айтайық
Оқушылар 10-ға дейінгі сандарды қайталайды
және мұғалім 11-ден 20-ға дейін санауды
үйретеді.
Айтылым
- Мен
қоян саламын.
- Сен
неше қоян саласың?
-Мен
екі қоян саламын.
1.
Арыстан үлкен бе? (Иә, арыстан үлкен)
2.
Қоян үлкен бе? (Жоқ, қоян кішкентай)
3.
Кірпі кішкентай ма? (Иә, кірпі кішкентай)
4. Піл
кішкентай ма? (Жоқ, піл үлкен)
5. 2
кірпі + 1 түлкі – неше аң болады?
|
«Бұл
не?»
Дескриптор:
-Өзінің пәндерін
әңгімелейді.
Өзара бағалау: «Тамаша»,
«Жақсы»,
Дескрипторлары:
-
сөйлесу үлгісі бойынша өз суреті туралы сөйлей
алады
-
тыңдаған сандарды дұрыс қайталайды
- сөз
тіркестер, сөйлемдер құрастырады
Дескрипторы:
Көлемді ажырата аладыатауларын
біледі
|
Оқулық
сөздік
слайд
Слайд
Оқулық
Оқулық
слайд
|