Бірінші кіші «Айналайын» тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі.Тәрбиеші:Муканова Д.Д.Күні: 28.11.2019ж.Білім беру саласы: Таным. СенсорикаӨтпелі тақырып: «Аңдар қалай қыстайды?» Тақырыбы: : «Үйшік» Мақсаты: Заттарды өлшемі бойынша (беттестіру және қасына қою) салыстыру тәсілін балаларға үйрету; Заттардың өлшемін сөзбен білдіру;Тәрбиелік: Оқу іс- әрекетіне деген қызығушылыққа тәрбиелеуОқыту: Пішіні бойынша геометриялық фигураларды топтастыру икемділігін бекіту;Дамытушылық : ұсақ қол моторикасын жетілдіру.Ресурстармен қамтамасыз ету: қалташа, шар. аңдар бейнесі (аю, қасқыр, түлкі, қоян, тышқан), әртүрлі өлшемдегі шаршылар (5 дана)Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі. Бөлмеге хат байланған шар ұшып келеді..2.Негізгі бөлім. Тәрбиеші хатты алып оқиды: «Қымбатты, балалар, сендерге хат жазып отырған- аңдар. Бізге үйшік салуға көмектесіндерші. Біз оны тұрғызған болатынбыз, бірақ ол қайта- қайта құлап, бұзыла берді».-Балалар, аңдарға көмектесеміз бе?-Ондай болса, орманға барайық, ол жай орман емес, ғажайып орман. Бұл орман жылы, әрі жанға жайлыСөздік жұмыс: ғажайып.-Бұл не шу? Біреулер ұрысып жатқан сияқты (шымылдықты ашады).-Бұл аңдар екенғой.-Сәлеметсіңдер ме, балалар, келгендерің жақсы болды.Сендер біз жіберген хатты алдыңдар ма?-Хаттарыңызды алдық. Біз сіздерге үйшік тұрғызуға көмектесуге келдік. Кәнеки, балалар, аңдарды бой бойымен тұрғызайық.-Аңдардың ішінде ең үлкені не?-Кәне, аюды салыстырайықшы, ол шынымен бәрінен үлкен бе?Аюды түлкінің, қасқырдың, қоянның қасына қояйық.-Иә, ол ең үлкені екен.-Ал қалғандарының ішіндегі ең үлкені не?-Кәне, тексеріп көрейік. Басқа аңдарды салыстырып тұрғызайық.-Қалғандарының ішіндегі ең үлкені не?-Ең кішкентай болып ен қалды?-Қараңдаршы, аңдар қалай тұр:Ең үлкені, кішкентайы, ондан да кішкентайы.-Ал енді шыршалардан аңдарға арнап үйшік тұрғызайық.-Аю үшін ең үлкен шыршадан тұрғызамыз. Ең үлкенін табындаршы.-Ал енді тексерейік: шыршаны екінші шыршаның үстіне қояйық (үстіне қою әдісі арқылы тексереміз) және т.б.-Оны жеке қоямыз.-Қалғандарының ішінен ең үлкенің табайық және т.б.-Ал енді кішкентайы қалды. Оны ең жоғары жағына қояйық.-Енді аңдарды үйшікке орналастырамыз.Ең үлкеніне аюды, ондан кішкентайына қасқырды, одан кішкентайына түлкіні, ең кішкентайына қоянды кіргіземіз.Қалған ең кішкентайына тышқанды кіргіземіз.-Міне, қандай үйшік шықты: үлкен, кішкентай, одан кішкентай, одан да кішкентай, ең кішкентайы.Билингвальды компонент: үйшік- теремок -Жарайсыңдар! Біз қандай керемет үйшік тұрғыздық. Астында үлкен шаршы, сосын одан кішкентай, одан кішкентай, одан да кішкентай, сосын ең кішкентайы.-Аңдардың барлығы ырза болып, алғыстарын айтады. Міне, сендер қандай әдемі үйшіктер құрастырдыңдар. Ал енді үйлеріңмен және аңдармен ойнауларыңа болады.Сергіту сәті: «Өз үйіне кір» дидактикалық ойын.-құртақандармен ойын ойнайық.Еденге 2 құрсауды (обруч) тастау. Балалар «жаңбыр» деген бұйрықта құрсау- үйлерге тығылады, ал «күн!» деген бұйрықта топ ішінде қыдырып жүреді.
Қорытынды: -Балалар, біз не жасадық?Үйшікті қандай аңдарға жасадық? Өлшемі бойынша заттарды салыстыру дағдысын (үстіне қою, қасына қою) үйренгені үшін балаларды мақтау.