Материалдар / «Аңдар қалай қыстайды?» «Үйшік»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Аңдар қалай қыстайды?» «Үйшік»

Материал туралы қысқаша түсінік
Заттарды өлшемі бойынша (беттестіру және қасына қою) салыстыру тәсілін балаларға үйрету; Заттардың өлшемін сөзбен білдіру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2019
413
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бірінші кіші «Айналайын» тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі.Тәрбиеші:Муканова Д.Д.Күні: 28.11.2019ж.Білім беру саласы: Таным. СенсорикаӨтпелі тақырып: «Аңдар қалай қыстайды?» Тақырыбы: : «Үйшік» Мақсаты: Заттарды өлшемі бойынша (беттестіру және қасына қою) салыстыру тәсілін балаларға үйрету; Заттардың өлшемін сөзбен білдіру;Тәрбиелік: Оқу іс- әрекетіне деген қызығушылыққа тәрбиелеуОқыту: Пішіні бойынша геометриялық фигураларды топтастыру икемділігін бекіту;Дамытушылық : ұсақ қол моторикасын жетілдіру.Ресурстармен қамтамасыз ету: қалташа, шар. аңдар бейнесі (аю, қасқыр, түлкі, қоян, тышқан), әртүрлі өлшемдегі шаршылар (5 дана)Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі. Бөлмеге хат байланған шар ұшып келеді..2.Негізгі бөлім. Тәрбиеші хатты алып оқиды: «Қымбатты, балалар, сендерге хат жазып отырған- аңдар. Бізге үйшік салуға көмектесіндерші. Біз оны тұрғызған болатынбыз, бірақ ол қайта- қайта құлап, бұзыла берді».-Балалар, аңдарға көмектесеміз бе?-Ондай болса, орманға барайық, ол жай орман емес, ғажайып орман. Бұл орман жылы, әрі жанға жайлыСөздік жұмыс: ғажайып.-Бұл не шу? Біреулер ұрысып жатқан сияқты (шымылдықты ашады).-Бұл аңдар екенғой.-Сәлеметсіңдер ме, балалар, келгендерің жақсы болды.Сендер біз жіберген хатты алдыңдар ма?-Хаттарыңызды алдық. Біз сіздерге үйшік тұрғызуға көмектесуге келдік. Кәнеки, балалар, аңдарды бой бойымен тұрғызайық.-Аңдардың ішінде ең үлкені не?-Кәне, аюды салыстырайықшы, ол шынымен бәрінен үлкен бе?Аюды түлкінің, қасқырдың, қоянның қасына қояйық.-Иә, ол ең үлкені екен.-Ал қалғандарының ішіндегі ең үлкені не?-Кәне, тексеріп көрейік. Басқа аңдарды салыстырып тұрғызайық.-Қалғандарының ішіндегі ең үлкені не?-Ең кішкентай болып ен қалды?-Қараңдаршы, аңдар қалай тұр:Ең үлкені, кішкентайы, ондан да кішкентайы.-Ал енді шыршалардан аңдарға арнап үйшік тұрғызайық.-Аю үшін ең үлкен шыршадан тұрғызамыз. Ең үлкенін табындаршы.-Ал енді тексерейік: шыршаны екінші шыршаның үстіне қояйық (үстіне қою әдісі арқылы тексереміз) және т.б.-Оны жеке қоямыз.-Қалғандарының ішінен ең үлкенің табайық және т.б.-Ал енді кішкентайы қалды. Оны ең жоғары жағына қояйық.-Енді аңдарды үйшікке орналастырамыз.Ең үлкеніне аюды, ондан кішкентайына қасқырды, одан кішкентайына түлкіні, ең кішкентайына қоянды кіргіземіз.Қалған ең кішкентайына тышқанды кіргіземіз.-Міне, қандай үйшік шықты: үлкен, кішкентай, одан кішкентай, одан да кішкентай, ең кішкентайы.Билингвальды компонент: үйшік- теремок -Жарайсыңдар! Біз қандай керемет үйшік тұрғыздық. Астында үлкен шаршы, сосын одан кішкентай, одан кішкентай, одан да кішкентай, сосын ең кішкентайы.-Аңдардың барлығы ырза болып, алғыстарын айтады. Міне, сендер қандай әдемі үйшіктер құрастырдыңдар. Ал енді үйлеріңмен және аңдармен ойнауларыңа болады.Сергіту сәті: «Өз үйіне кір» дидактикалық ойын.-құртақандармен ойын ойнайық.Еденге 2 құрсауды (обруч) тастау. Балалар «жаңбыр» деген бұйрықта құрсау- үйлерге тығылады, ал «күн!» деген бұйрықта топ ішінде қыдырып жүреді.

Қорытынды: -Балалар, біз не жасадық?Үйшікті қандай аңдарға жасадық? Өлшемі бойынша заттарды салыстыру дағдысын (үстіне қою, қасына қою) үйренгені үшін балаларды мақтау.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!