Материалдар / Әңгіме оқимын. Сөйлемдегі сөздердің байланысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әңгіме оқимын. Сөйлемдегі сөздердің байланысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2018
1616
28 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ:сауат ашу

Мектеп:

Сабақтың тақырыбы:

Әңгіме оқимын. Сөйлемдегі сөздердің байланысы

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:1

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.1.1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мəтін) ажырату, тыңдалған мəтіннің мазмұнын түсіну

1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мəтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау

1.1.3.1 мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау

1.1.4.1 мəтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады

Жаңа білімді меңгереді.Тыңдалған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мәтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

Оқушылардың көбі жасай алады:

Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Қойылған сұрақтардың жауабын тауып, ой қорытып, кері байланыс жасай алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Мәтін бойынша сұрақтар қойып, оған жауап бере алады.

Құндылықтарды дарыту

Өзара түсіністік, сыйластық құндылықтарын дарыту.

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі , дүниетану

Тілдік мақсат:

Оқушылар орындай алады: Ертегіні мазмұндай алады, сұрақтарға толық жауап бере алады. Сөздерді бір-бірімен байланыстыра алады.

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Түлкі, құмыра, сүт, әйел, өзен, әлек болу, батып кету.

Көптілділік: түлкі – лиса - fox

Талқылауға арналған сұрақтар:

-Түлкі қандай аң?

-Ол қайда мекендейді?

-Түлкінің осы қылығы дұрыс па?

-Неліктен түлкі суға батып кетті деп ойлайсыңдар?

-Түлкі құмырадан басқаша қалай құтылуға болар еді?

Алдыңғы оқу:

Оқушылар сөйлемдегі сөздердің байланысын ажырата алады. Мәтіндегі негігі ойды анықтап, өз іс-әрекетіне кері байланыс жасай алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

  1. минут




1.Ұйымдастыру. «Шаттық шеңбері» арқылы сыныпта жағымды ахуалды орнатады.

Табиғатты аялайық,

Біз жақсылықты аямайық.

Анадай табиғаттың аясында,

Жадырап жас балаша дем алайық!

Топқа бөлу. Оқушыларды сабақ тақырыбына байланысты топтарға бөлу.

1-топ «Түлкі»

2-топ «Құмыра»

3-топ «Өзен»

Бағалау парақшасы таныстыру

Топ басшыларын сайлау:

1.Сөйлем дегеніміз не?

2.Дыбыстар нешеге бөлінеді?

3.Сөз дегеніміз не?

Ширату жаттығуы

Жұмбақтар шешу:

  1. Өзі ширақ, өзі қу,

Жүрген жері айқай шу. (түлкі)

  1. Мөлдір түбі

Шеңбер түрі.

Аузы тарлау,

Шыны күбі. ( Құмыра)

  1. Шыққанда шығыны жоқ,

Жауса жауын бүйірі жоқ.

Қыста жылтыр қақ болар,

Түртінектеп тынымы жоқ . (өзен)

Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында топтарға қима суреттер беріледі. Сол құрастырылған суреттерден ертегіні болжайды.

Мұғалімге арналған нұсқаулық, үлестірме материалдар









Бағалау парақшасы

Сабақтың ортасы

20 минут































5 минут



1 минут



















5 минут











5 минут





2минут










Айтылым. «Болжау» әдісі

Суреттегі түлкі мен құмыраға қарап ертегінің мазмұнын болжайды. Тақырып арқылы мәтін не туралы екенін айтады.

Қызығушылығын ояту

Тыңдалым әдісі:

1-жаттығу.

Оқушыларға бейнежазба арқылы «Түлкі мен құмыра» ертегісін көрсету.

Оқылым

Мәтінді түсініп оқы. «Түлкі мен құмыра»ертегісі

Айтылым

«Сұрақ –жауап» әдісі

Диалог

Кері байланыс

  • Ертегіде не туралы айтылған?

  • Ертегінің мазмұнын қысқаша айт.

  • Ертегі мазмұны бойынша сұрақ қой.

  • Мәтінде неше сөйлем бар?

  • Бірінші сөйлемде неше сөз бар?

  • Ендеше, біз осыдан ереже келтіріп шығарамыз.

Ереже:

Сөз дыбыстардан құралады. Ол белгілі бір мағынаны білдіреді. Сөздер бір-бірімен байланысып сөйлем құрайды.

С өйлем---сөз---дыбыс---әріп

Жазылым: Дәптермен жұмыс.

2-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазу.

Сүтке толы құмыраны көрді. Түлкі оны ішпек болды.

Жеке жұмыс

Сүт,түлкі құмыра сөзіне дыбыстық талдау жасауға тапсырма беремін.

«Жұбыңды тексер» әдісі

Жасаған жұмысын өзара тексертіп,бағалатамын.

Сергіту сәті.

Тереңдет ойыңды,

Тiк ұста бойыңды.

Құстарға ұқсайық,

Қалықтап ұшайық.

Шық алға оң қанат,

Шық алға сол қанат,

Шаршаған кездерде

Қонайық жорғалап.

/Б.Бөрiбаев/

Айтылым

«Ойлан, топтас» әдісі

Әр топқа қосымша топтық тапсырмалар беремін

3-жаттығу

І топ - сүт сөзінің,

ІІ топ - бал сөзінің,

ІІІ топ - шай сөзінің бір дыбысын өзгертіп, бірнеше сөз жасайды. . Сөз мағынасы қай дыбыстың әсерінен өзгеріп тұрғанын айтады.

«Рөлдік ойын» әдісі

Сөйлемдегі сөздерді байланыстырып, ертегіге байланысты рөлдік ойын көрсетеді.

Шығармашылық тапсырма. « Кім жылдам! »

4-жаттығу. Жаңылтпашты дұрыс аяқтап жазады.

Дән- дәулет,

Дәулет - дән.

*************сәулет.

Сәулет**************.

(cән,ән,үй)

Кері байланыс.

-Қандай тапсырмалады орындадыңдар?

-Түлкінің осы қылығы дұрыс па?

-Неліктен түлкі суға батып кетті деп ойлайсыңдар?

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс.

Бейнежазба.

Түлкі,құмыра суреттері

























Жазу үлгісі

Сабақтың соңы

2 минут

Рефлексия.

1.Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтады. Кері байланыста оқушылар бүгінгі сабақта қандай жұмыс түрлерін жасағандарын айтады.Нені меңгергенін айтады.

2.Бүгінгі сабақта болған көңіл күйді бас бармақ салынған сурет арқылы бағалау.














Микрофон

Басбармақ




Қосымша ақпарат





Сабақ бойынша рефлекция

Сабақта түрлендіріп,уақытты тиімді пайдалана отырып мақсатыма жеттім.Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ.Оқушылар диалогке қатысып;жұптасып ,топтасып жұмыс жасай алады.Қойылған сұрақтың жауабын тауып,ой қорытып,кері байланыс жасай білді.Тақырыпты түсініп,тыңдап ,жетекші сұрақтар арқылы талқылады.


Қорытынды бағалау. Сабақтың ең ұтымды кезеңі. 1.

Даму

Келесі сабақтарымда да Джером Брунердің «Спиральді оқыту»әдісін басшылыққа алып және сабақ тақырыбын ашатын,балаларды жалықпайтындай тиімді әдіс-тәсілдемелерді қолданып, сабағымды дамытып отырамын.




Қорытынды бағалау:

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):

  1. «Түлкі мен құмыра» ертегісінің бейнежазбасының көрсетілімі әсерлі болды.

  2. Топтық тапсырмалар арқылы жаңа сөздер жасау қызықты болды.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақты одан әрі жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты):

  1. «Рөлдік ойын» әдісін қолданғанда жақсы болар еді?

  2. Топ мүшелерін топ басшысы емес, өздерін бағалату.

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушы жөнінде келесі сабағыма қажетті болуы мүмкін ақпаратты білдім?

1.Жас ерекшеліктеріне сәйкес тапсырмалар бергенде кейбір тұйық оқушылар көшбасшы оқушылардың



Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?



Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!