Материалдар / Әңгімедегі кейіпкерлерді сипаттау 1 сынып

Әңгімедегі кейіпкерлерді сипаттау 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сауат ашу пәнінен 1 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
521
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспарының шаблоны


Пән

Ұзақ мерзім

Тірі табиғат

Мектеп: №136

Күні:

Мұғалімнің есімі:

Сынып :1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы;

Өсімдіктердің бөліктері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес)

1.2.1.2.Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар1. Өсімдіктердің әр түрлі бөліктерден (тамыр,сабақ,жапырақ,тұқым,жеміс,гүл) ажырата алады.Өсімдіктердің әр түрлі бөліктерін атайды.

Көптеген оқушылар; 1.Өсімдіктердің негізгі бөліктерінің қызметін тұсінеді.

Кейбір оқушылар; 1.Өсімдіктердің негізгі бөліктерінің маңызын түсіндіреді.

Бағалау критерийі

Өсімдіктердің негізгі мүшелерін (тамыр,сабақ,жапырақ,жеміс,гүл )атайды

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:Өсімдіктердің негізгі бөліктерін атайды

Негізгі сөздер мен тіркестер ( пәнге арналған сөздік және терминология)

Ағаш,бұтақ,жапырақ,гүл,тұқым,сабақ,тамыр.,

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға арналған сұрақтар

-Өсімдіктің адам өміріне қандай пайдасы бар?

-Өсімдіктің негізгі мүшелерін ата





Құндылықтарды дарыту

1.Топтық жұмыс барысында қарым-қатынас жасау қабілеттерін арттыру

2.достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету

3.жауапкершілікті сезіну




Пəнаралық байланыс

Сергіту сәті арқылы дүниетану пәнімен байланыстырамын



АКТ қолдану дағдылар

Интербелсенді тақта

Бастапқы білім

Өсімдіктердің тірі табиғат екенін біледі

Cабақ жоспары

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы




Психологиялық ахуал

1.Балалар бір-біріне эмоция білдіре тұрып гүл сыйлайды




2.Оқушыларды топқа бөлемін;

1топ-Бұталар

2топ-Ағаштар

3топ-Шөптер













Сабақтың ортасы













3.Ұжымдық жұмыс

2.Суреттердің қиындысын бере отырып және оны құрастыра отырып,сабақтың тақырыбын ашамын.


3.Жұптық жұмыс

-Суретке мұқият қараңдар,өсімдіктің тамыры мен сабағын суреттеңдер

-Өсімдіктің жапырағы мен сабағын табыңдар.

-Өсімдіктің жапырағы мен гүлін табыңдар


4.Сергіту сәті

Тербеледі ағаштар,

Алдымнан жел еседі.

Кіп-кішкентай ағаштар,

Үп-үлкен боп өседі.


5.Жеке жұмыс:

-Әр жемістің атауын суретпен байланыстырып сызады және оларды бояйды..

6..Қалыптастырушы бағалау

Тапсырма

Суретке мұқият қара. Өсімдік мүшелерінің атауын сөздің бастапқы әріптерімен жазып көрсет:

Үлгі: тамыр – Т, сабақ –С, жапырақ –Ж, гүл –Г, Жеміс –ж.

.









Жұмыс дәптер






Дескриптор

Білім алушы

- өсімдіктің негізгі мүшелерін анықтайды және әр қайсысын бас әріптермен белгілейді.



Сабақтың соңы



Кері байланыс

1.Сонымен өсімдіктің бөліктері қандай екен?

2.Өсімдіктің жер астындағы мүшесі қалай аталады екен?

3.Өсімдіктер қандай табиғатқа жатады екен?







Shape2

Саралау – Сіз оқушыларға

қандай тəсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

.Қабілеті жоғары оқушыға тапсырма беремін.Бос орынға тамыры,сабағы,жапырағыжәне гүлі бар өсімдіктің суретін салады.

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


Оқушылар жаңа тақырыпты түсінгенін сабақ соңында тақтадағы ағаш суретіне қызыл жапырақ,сары жапырақ,жасыл жапырақ ілу арқылы білдіреді.

1.Жасыл түсті жапырақ-түсіндім

2.Сары түсті жапырақ-әлі де білгім келеді

3.Қызыл түсті жапырақ-түсінбедім

Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау.

Қарындашты ұқыпты пайдалануын қадағалау.



Ақпараттық-

коммуникациялық

технологияларды қолдану


Рефлексия.

.






Жалпы баға

Қандай екі нәрсе табысты болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1

2

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1

2

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ