Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
"Әңгімелеу мәтіні"
Материал туралы қысқаша түсінік
3 -сынып ұстаздарына арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
01 Қазан 2018
4250
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні : қазақ тілі | Мектеп: | |
Күні: | Мұғалімнің есімі: | |
Сынып: | Қатысқандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Әңгімелеу мәтіні | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: мәтіннің түрлері туралы біледі; берілген жоспар, суреттерді пайдалана отырып мәтін құрастыра алады; | |
Оқушылардың басым бөлігі: мәтіндегі негізгі ойды тауып,ой қортындысын жасай отырып,оған өз пікірін қосып, мәтінді өзінше аяқтай алады. әңгімелеу, сипаттау, пайымдау мәтіндерінің ерекшеліктерін, олардың бір-бірінен айырмашылығын ажырата біледі; | ||
Кейбір оқушылар: сызба бойынша белгілі бір жағдайға байланысты мәтін құрастыра алады; | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар: жоспар бойынша мәтін түрлерін құрастыра алады. | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: , «әңгімелеу», «сипаттау», «пайымдау» сөздері | ||
Алдыңғы оқу | Қайталау: мәтіннің тақырыбы, негізгі ой,мәтін бөліктері, абзац, мәтіннің түрлері.әңгімелеу, сипаттау, пайымдау. | |
Сабақтың барысы: | ||
Сабақ кезеңдері, бөлінген уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы 7 мин ҰйымдастыруПсихологиялық дайындық Топқа бөлу Үй тапсырмасын тексеру 1 мин | Тренинг «Мақтанамын»Қазір фигуралар арқылы үш топқа бөлінеміз. Жарайсыңдар! -Үйге қандай тапсырма берілді?17- жаттығу«Менің сүйікті ауылым», «Мен демалысымды ауылда қалай өткіздім?», «Мен аулымды неліктен жақсы көремін?деген тақырыптарға қысқаша мәтін құра. «Күн сәулесі түседі » әдісі арқылы жазған мәтіндерін оқу Өте керемет! | Фигуралар |
Ортасы 25 мин Ой қозғау: Оқулық бойынша жұмыс Жеке жұмыс Топтық жұмыс Сергіту сәті Топтық жұмыс | Аудиоподкаст тыңдату-Бұл аудиоподкасттан сіздер не тыңдадыңыздар? -Мәтін.-Мәтіннің қандай түрлері болады? -Әңгімелеу мәтіні туралы не білесің?-Сипаттау мәтіні туралы не білесің?-Пайымдау мәтіні туралы не білесің?Олай болса, бүгінгі сабағымыз не туралы боуы мүмкін?Мәтіннің түрлері Жарайсыңдар! Сабақтың табыс критериилерін анықтауТабыс критерииі1.Жоспар бойынша өз ойымнан мәтіндер құрастыра аламын. 2.Мәтінді толықтырып, жалғастыра аламын. 3. Сауатты, көркем жаза аламын.Дәптермен жұмысКүннің жады, сабақтың тақырыбы жазылады. 21 – жаттығу Берілген жоспар бойынша әңгіме құра.Жоспар 1.Күзгі дала көрінісі.2.Құстардың жылы жаққа қайтуы.3. Күзгі еңбек. АББҚ ететін оқушыларға көмек -Қандай тамаша жазғансыңдар!22-жаттығу 1.Мәтінді түсініп оқу 2.Топтық жұмыс I-топ:Мәтінге ат таңда II- топ: Мәтінді әрі қарай жалғастыр.III- топ: Данияр қандай кемшіліктер жіберді деп ойлайсың?-Ой,Қандай керемет!« Жүгірмелі диктант»-Жарайсыңдар!«Әңгімені бірлесе жазу» стратегиясы Iтоп- керік, II топ-қоян, III топ-түлкі Суреттегі аңның атын тап. Сұрақтарға жауап жаз 1.Бұл қандай аң?2.Ол қайда тіршілік етеді?3.Оның мойны қандай?4.Оның түсі неге ұқсайды?-Өте керемет, тамаша!Дарынды балаларға арналған тапсырмаТөмендегі сызба бойынша әңгімелеу мәтінін құрастыр. -Жарайсың! | Магнитафон Оқулық Ақ парақ, фломастер Сұрақтар жазылған қима қағаздар , аңдар суреті |
Аяқталуы 13 мин Жеке жұмыс Үйге тапсырма Қортындылау Бірін –бірі бағалау Кері байланыс Өзін-өзі бағалау | Ойлан, жұптас, бөлісӨз орнын тап!Әңгімелеу мәтіні не үшін?Сипаттау мәтіні не істеді?Пайымдау мәтіні қандай? - Жарайсыңдар!Тапсырма: «Біздің сынып» тақырыбына мәтін құрастырI топ – Әңгімелеу мәтінін құрастырII топ –Пайымдау мәтінін құрастырIII топ-Сипаттау мәтінін құрастыр 25 –жаттығу тапсырмасы бойынша орындау. «Ия, жоқ » әдісі бойынша сабақты қортындылау 1.Мәтін дегеніміз – мағына жағынан екі не одан да көп сөйлем. ия2..Мәтін сөздерден құралады. жоқ3. Мәтінге ат қою – оның тақырыбын немесе ондағы негізгі ойды қысқаша атау. ия4.Тақырып- мәтінде баяндалатын оқиға мен ойдың түйіні. Ия 5.Мәтіннің үш түрі болады. Ия 6.Сипаттау мәтіні қандай да бір оқиғаны баяндап, не істеді сұрағына жауап береді. Жоқ 7.Әңгімелеу мәтіні бір нәрсені, затты сипаттайды, және қандай сұрағына жауап береді. Жоқ 8.Пайымдау мәтіні белгілі бір пікірді түсіндіреді, дәлелдейді. Не үшін сұрағына жауап береді. Ия 9.Мәтін үш бөліктен тұрады. Ия 10.Мәтіннің түрлерін сұрақ қою арқылы ажыратуға болады. Ия Бағалау: 9-10 дұрыс жауап-«5» 7-8 дұрыс жауап –«4» 5-6 дұрыс жауап –«3»- Бүгін сабақта нені білдік?-Сабақ ұнады ма?- Несімен ұнады?- Не қиын болды?- Не қызықты болды? «Бағдаршам » арқылы оқушылар өз-өздерін бағалайдыҚызыл- түсінбедімСары - жартылай түсіндімЖасыл – толық түсіндімРахмет, өте тамаша!Критерий арқылы мұғалімнің қорытынды бағалауы | Қима қағаздар Дәптерлеріне орындайды Интерактивті тақтадан дұрыс жауабы, бағалау шәкілі көрсетіледі |
Қосымша ақпарат |
Саралау: Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау: Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс. АКТ-мен байланыс.Құндылықтардағы байланыс |
Оқушыларға топқа тапсырма бергенде қабілеті жоғары оқушыларға ізденісті талап ететін тапсырма беруді жоспарлаймын. Ал жеке жұмыстанған кезде АББҚ ететін оқушыларға қосымша көмек беруді жоспарлаймын . | «Өз орнын тап» , «Ия, жоқ » тест сұрақтары,Мәтін құрастыр | Әдебиеттік оқу, дүниетану |
Рефлексия: Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Барлық оқушылар мәтіннің түрлері, олардың бір-біріне айырмашылығын меңгерді. Берілген жоспар бойынша, өз ойынан мәтін құрастыра алды.С деңгейіндегі оқушылардың жаңа сабақты түсінгені «Сызба бойынша мәтін құрастыр», «Ия, жоқ » тест сұрақтары кезінде байқалды. А деңгейіндегі оқушылар топтық жұмыс кезінде өздерінің белсенділіктерін танытты. | ||
Қорытынды бағамдау: Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуда, оқуда)1.Оқушылар берілген тақырып, жоспар бойынша өз ойларынан мәтін түрлерін құрастыра алды.2.Оқушылар өз ойларын еркін жеткізе алды. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуда, оқуда)1.Топтық жұмыс арқылы барлық оқушылар сабақ үдерісіне қатысты2.Қалыптастырушы бағалау және сергіту сәті оқушылардың белсенділігін арттырғанын байқадым. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін неден білдім? Жүйелі жүргізілген қалыптастырылған бағалау және қызықты ұйымдастырылған сергіту сәті оқушылардың белсенділігін көтеретінін |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)