Сабақтың басы
2 мин
|
Белсендендіру және сыни
ойлауды дамыту
Мұғалім мысалдар келтіреді,
оқушылар алгоритм типін анықтайды:
-
Саңырауқұлақ жинау
-
Үй тапсырмасын орындау
-
Жорыққа рюкзак дайындау
(С) Сабақ тақырыбы және
мақсаттарымен таныстыру. Сабақтың міндеттерін
бірлесіп анықтау
|
(С) –
сынып
(И) – жеке,
индивидуалды
(Ж) –
жұпта
|
Сабақтың
ортасы
5 мин
10
мин
5 мин
10
мин
5 мин
5 мин
|
Алгоритм жазылу
түрлері
(С) Негізгі алгоритмдік
құрылымдарды қайталау: сызықтық, тармақталған және цикл. Аталған
алгоритмдерді құрастыруда пайдаланылатын кілттік сөздерді
айқындау.
(С) Сыныппен бірлесіп алгоритмнің
жазылу түрлерін талқылау және сараптау. Алгоритмнің табиғи және
программалық код арқылы өрнектелу түрлеріне
тоқталу.
Жобаны жасау
кезеңдері
(И) Scrath ойын бағдарламалау ортасында
жасалған мини-жобаны көрсету және талдау: алгоритмдік құрылымдардың
жүзеге асуы, фон қосу/ауыстыру, дыбыс қосу және
тб
(С) Жобаны жасау кезеңдерін
талқылау
1) Тапсырманы
қойылуы
2) Жобаның
дизайны
3) Жобаны
құрастыру
4) Құжаттарды
рәсімдеу
5) Жобаны ұсыну
(презентация)
(И) Жобаны жасау бойынша
жеке жұмыс
-
Жобаның тақырыбы мен сюжетін таңдау,
құрастыру
-
Жобаның мақсатын анықтау
-
Жобаның өзектілігін айқындау
(Ж) Белсенді жұмыс: Екі
шеңберде талқылау
Оқушылар екі шеңбер жасайды:
бірі – ішкі, екншісі - сыртқы. Белгі
бойынша ішкі шеңбердің мүшелері өзінің жобасының тақырыбы, мақсаты,
міндеттері және өзектілігі туралы айтады, ал қарама-қарсы тұрған
адам өзгеріс енгізуге тілек немесе жобаны жақсарту үшін қандай да
бір ұсыныс айта алады, содан соң олардың ролдері ауысады. Белгілі
уақыттан соң белгі бойынша сыртқы шеңбер сағат тілі бойынша бір
адамға ауысады және алдыңғы әрекет
қайталанады.
|
Таратпа
материал
http://cs.petrsu.ru/studies/filatova_information/CMD_1996566_M/my_files/Inform/Algorithm/al-3.htm
http://www.teach-ict.com/2016/GCSE_Computing/OCR_J276/2_1_algorithms/pseudocode/miniweb/index.php
Оқулық: Информатика 5
класс
Презентация
#5_4 №1 Создание анимации. Этапы работы над
проектом_каз
|
Дифференциация – Сіз
оқушыларға көбірек
қолдау
көрсету үшін не
істейсіз? Қабілеті
жоғары
оқушыларға қандай
тапсырма беруді көздеп
отырсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты
қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
|
Қауіпсіздік ережесін
сақтау
|
Әрбір оқушы өзінің білімі мен
қабілетіне сай жоба таңдайды және жобаның тақырыбы, мақсаты,
міндеті мен өзектілігін анықтайды.
Осы сабақта және келесі
бірнеше тізбектелген сабақтарда оқушылар өзінің таңдаған жобасы
бойынша жұмыс жасайтын болады.
Үлгермей жатқан оқушылар кеңес
алу үшін мұғалімнен немесе қабілеті жақсы оқушылардан көмек ала
алады.
|
-
Басқа оқушының жобалық жұмысына кеңес, ұсыныстар
беру
-
Бұл
сабақта мұғалім оқушының жұмысын бақылап, қажет болған жағдайда
жобаның тақырыбы, мақсаты және өзектілігіне сай бағыт-бағдар
беретін болады
-
Сабаққа
рефлексия
|
Экранға дейінгі қашықтық пен денені дұрыс ұстауды
бақылау
Сабақ ортасында физминутка
жасау
|