Антивирустық қауіпсіздік

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Антивирустық қауіпсіздік

Материал туралы қысқаша түсінік
Желі және қауіпсіздік
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:


Желі және қауіпсіздік

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Есхожаева Гүлназ Иманжүсіпқызы

Күні:

9.10.24 Қатысушылар саны:

Сынып:

7

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Антивирустық қауіпсіздік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.4.2.1. компьютерлерді зиянды бағдарламалардан қорғау

Сабақтың мақсаты

Компьютерлік вирус пен биологиялық вирусты ажыратады.


Компьютерлерді зиянды программалардан қорғайтын программаларды атайды


Вирустарды жіктейді

Құндылықтарға баулу

Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты


Педагогика әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



















Сабақтың ортасы
























































Сабақтың соңы

Ұйымдастыру кезеңі

  1. Оқушылармен амандасу

  2. Оқушыларды түгендеу

  3. Өткен тақырыпқа шолу.

«Компьютерлік желілер және оның жіктелуі» тақырыбында оқушылардың бұрынғы білімдерін жаңғырту мақсатында GoogleForms-та тест сұрақтарға жауап беруді ұсыну

4.Топтасытру.

TheHat қосымшасы арқылы оқушыларды онлайн түрде екі топқа бөлу


5.Жаңа сабақтың тақырыбы мен сабақ мақсаттарымен анықтау мақсатында «Болжау» әдісі ұсынылады. Интербелсенді тақтада слайд көрсетіледі.

Суреттен не байқадыңыз? Олай ойлауға не себеп болды? деген проблемалық сұрақтар қою арқылы сабақ тақырыбын анықтауға жетейлеймін.


Жаңа сабақ.

Топтық жұмыс. «Ideal» әдісі

I – мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтау

D проблеманы сипаттау

E – проблеманы шешу жолдарын анықтау

A – проблеманы шешу үшін әрекет жасау

L – қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия жасау

Ideal әдісінің ережесі бойынша 1-топқа компьютерлік вирустар,

2-топқа компьютерлік вирустан қорғану тәсілдері туралы тұжырымдама дайындау ұсынылады.

*** «Кластер» әдісі

КShape1 омпьютерге вирус жұғуынан болатын белгілерді жаз

Shape2 Shape3

Shape4

Компьютер вирус жұқтырғанда болатын белгілер






Shape5 Shape6 Shape7




6. Ұжымдық жұмыс.

learningapps.org қосымшасында алдын ала дайындалған тапсырмалар


7. Жұптық жұмыс. «Эйлер-Венн» диаграммасы

Компьюьтерлік және биологиялық вирустың ұқсастығы мен айырмашылығын «Эйлер-Венн» диаграммасында жазыңдар.


Shape10 Shape8 Shape9

Айырмашылығы

Ұқсастығы

Айырмашылығы






8. Жеке жұмыс. «SWOT талдау» әдісі

Кестені толтыр.


Атауы

Артықшылығы

Кемшілігі

Доктор программалар



Детектор программалар



Ревизор программалар



Сүзгі программалар



Дескриптор

  • Берілген программалардың артықшылығын жазады

  • Берілген программалардың кемшілігін жазады


9. Сараланған тапсырма. (Қабілеті жоғары оқушыларға арналған тапсырма)

Сөйлемді аяқтаңдар

  1. Паразиттік вирустар.......

  2. Құрттар ............

  3. Көрінбейтін вирустар ..........

  4. Мутанттық вирустар .........

  5. Трояндық вирустар (трояндық аттар) .........

10. Сабақты бекіту

«Серпілген сауалдар»

  1. Компьютерлік вирустар қайдан пайда болады

  2. Антивирустық программалардың қажеттелігі неде?

  3. Компьютерлік вирустың бар екекнін қалай анықтаймыз?

  4. Компьютерлік вирустардан қалай қорғануға болады?

11. Рефлексия

Оқушыларға стикерлер таратылады.


«Блок-схема» әдісі арқылы сабақтың қаншалықты табысты болғанына және келесі сабақты қалай жоспарлау керек екендігіне көз жеткіземін.

12. Үй тапсырмасы. 60-беттегі үй тапсырмасын дәптерге орындау



1.Мұғаліммен амандасады.


3. Сілтеме арқылы

GoogleForms-та берілген тест сұрақтарына жауаптарын белгілеп жібереді


4.Оқушылар интербелсенді тақтада TheHat қосымшасы бөлген бойынша өз аттарын көріп, екі топқа бөлінеді

Оқушылар интербелсенді тақтадағы слайдқа қарап өз болжамдарын айтады.


5.Оқушылар слайдқа қарап, өз болжамдарын айтады және сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.


Дәптерге сабақтың тақырыбын жазады.


Оқушылар Ideal әдісі арқылы жаңа тақырыпты бөліктерге бөліп, талқылау жүргізеді. Әр топ өз жұмыстарын плакаттарға жазып, қорғайды.

Әр топ сұрақтар дайындап, келесі топ мүшелеріне қояды және жауаптарын бағалайды.



***ететін оқушы кластер бойынша компьютер вирус жұқтырғанда қандай белгілер пайда болатынын жазады.






Оқушылар интербелсенді тақтада learningapps.org қосымшасында алдын ала дайындалған тапсырмаларды орындайды.






Оқушылар жұптасып Эйлер-Венн диаграммасын толтырады.














Оқушылар кестені толтырады.




























Сараланған тапсырманы дәптерге орындайды.










Оқушылар сабақтан білгендерін қорытындылау мақсатында сұрақтарға жауап береді













Оқушылар стикерлерге кері байланыстарын жазып тақтаға жапсырады.


Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.





GoogleForms-та автоматты түрде жинаған баллдарын шығарады










Оқушыларға ауызша кері байланыс беріледі.







Топтар бірін-бірі «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалайды.






























Оқушыларға мадақтау сөздері арқылы кері байланыс беріледі










Смайликтер арқылы бағалау














Дескрипторлар бойынша өзін-өзі бағалау













Смайликтер арқылы бағалау







Оқушыларды ауызша мадақтау

https://forms.gle/6gzx




http://www.har



Плакаттар, маркерлер, қарындаштар, қаламдар






Слайд 3


А4 қағаздар

таратпалар



https://learningapps.org/watc?v=ppkz9wskc22


https://learningapps.org/watch?v=ppkz9wskc22









Кесте

таратпалар







Дәптер, оқулық



Смайликтер




Стикерлер

































Атауы

Артықшылығы

Кемшілігі

Доктор программалар



Детектор программалар



Ревизор программалар



Сүзгі программалар





Атауы

Артықшылығы

Кемшілігі

Доктор программалар



Детектор программалар



Ревизор программалар



Сүзгі программалар







Атауы

Артықшылығы

Кемшілігі

Доктор программалар



Детектор программалар



Ревизор программалар



Сүзгі программалар







Тапсырма. Компьютерге вирус жұғуынан болатын белгілерді жаз

































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.11.2024
210
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі