Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
-
Оқушылармен
амандасу
-
Оқушыларды
түгендеу
-
Өткен тақырыпқа
шолу.
«Компьютерлік
желілер және оның жіктелуі» тақырыбында оқушылардың бұрынғы
білімдерін жаңғырту мақсатында GoogleForms-та тест сұрақтарға жауап
беруді ұсыну
4.Топтасытру.
TheHat қосымшасы арқылы оқушыларды
онлайн түрде екі топқа бөлу
5.Жаңа сабақтың
тақырыбы мен сабақ мақсаттарымен анықтау
мақсатында «Болжау» әдісі ұсынылады. Интербелсенді
тақтада слайд көрсетіледі.
Суреттен не
байқадыңыз? Олай ойлауға не себеп болды? деген проблемалық сұрақтар
қою арқылы сабақ тақырыбын анықтауға
жетейлеймін.
Жаңа
сабақ.
Топтық
жұмыс. «Ideal» әдісі
I – мәтін
мазмұнындағы проблеманы
анықтау
D – проблеманы
сипаттау
E – проблеманы шешу
жолдарын анықтау
A – проблеманы шешу
үшін әрекет жасау
L – қорытынды жасау,
атқарылған жұмысқа рефлексия
жасау
Ideal әдісінің
ережесі бойынша 1-топқа компьютерлік
вирустар,
2-топқа компьютерлік
вирустан қорғану тәсілдері туралы тұжырымдама дайындау
ұсынылады.
*** «Кластер» әдісі
К омпьютерге вирус
жұғуынан болатын белгілерді
жаз
Компьютер вирус
жұқтырғанда болатын белгілер
6. Ұжымдық
жұмыс.
learningapps.org қосымшасында алдын ала
дайындалған тапсырмалар
7. Жұптық
жұмыс. «Эйлер-Венн» диаграммасы
Компьюьтерлік және
биологиялық вирустың ұқсастығы мен айырмашылығын «Эйлер-Венн»
диаграммасында жазыңдар.
Айырмашылығы
Ұқсастығы
Айырмашылығы
8. Жеке
жұмыс. «SWOT
талдау» әдісі
Кестені
толтыр.
Атауы
|
Артықшылығы
|
Кемшілігі
|
Доктор
программалар
|
|
|
Детектор
программалар
|
|
|
Ревизор
программалар
|
|
|
Сүзгі
программалар
|
|
|
Дескриптор
9. Сараланған
тапсырма. (Қабілеті жоғары оқушыларға арналған
тапсырма)
Сөйлемді
аяқтаңдар
-
Паразиттік
вирустар.......
-
Құрттар
............
-
Көрінбейтін вирустар
..........
-
Мутанттық вирустар
.........
-
Трояндық вирустар
(трояндық аттар) .........
10. Сабақты
бекіту
«Серпілген
сауалдар»
-
Компьютерлік
вирустар қайдан пайда болады
-
Антивирустық
программалардың қажеттелігі
неде?
-
Компьютерлік
вирустың бар екекнін қалай
анықтаймыз?
-
Компьютерлік
вирустардан қалай қорғануға
болады?
11. Рефлексия
Оқушыларға стикерлер
таратылады.
«Блок-схема» әдісі
арқылы сабақтың қаншалықты табысты болғанына және келесі сабақты
қалай жоспарлау керек екендігіне көз
жеткіземін.
12. Үй
тапсырмасы. 60-беттегі үй тапсырмасын
дәптерге орындау
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
3. Сілтеме
арқылы
GoogleForms-та
берілген тест сұрақтарына жауаптарын белгілеп
жібереді
4.Оқушылар
интербелсенді тақтада TheHat қосымшасы бөлген бойынша өз аттарын
көріп, екі топқа бөлінеді
Оқушылар
интербелсенді тақтадағы слайдқа қарап өз болжамдарын
айтады.
5.Оқушылар слайдқа
қарап, өз болжамдарын айтады және сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа
сабақтың тақырыбын
анықтайды.
Дәптерге сабақтың
тақырыбын жазады.
Оқушылар Ideal әдісі
арқылы жаңа тақырыпты бөліктерге бөліп, талқылау жүргізеді. Әр топ
өз жұмыстарын плакаттарға жазып,
қорғайды.
Әр топ сұрақтар
дайындап, келесі топ мүшелеріне қояды және жауаптарын
бағалайды.
***ететін оқушы
кластер бойынша компьютер вирус жұқтырғанда қандай белгілер пайда
болатынын жазады.
Оқушылар
интербелсенді тақтада learningapps.org қосымшасында алдын ала
дайындалған тапсырмаларды
орындайды.
Оқушылар жұптасып
Эйлер-Венн диаграммасын
толтырады.
Оқушылар кестені
толтырады.
Сараланған
тапсырманы дәптерге
орындайды.
Оқушылар сабақтан
білгендерін қорытындылау мақсатында сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар стикерлерге
кері байланыстарын жазып тақтаға
жапсырады.
Үй тапсырмасын
күнделіктеріне жазып алады.
|
GoogleForms-та
автоматты түрде жинаған баллдарын
шығарады
Оқушыларға ауызша
кері байланыс беріледі.
Топтар бірін-бірі
«екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы
бағалайды.
Оқушыларға мадақтау
сөздері арқылы кері байланыс
беріледі
Смайликтер арқылы
бағалау
Дескрипторлар
бойынша өзін-өзі бағалау
Смайликтер арқылы
бағалау
Оқушыларды ауызша
мадақтау
|
https://forms.gle/6gzx
http://www.har
Плакаттар,
маркерлер, қарындаштар,
қаламдар
Слайд
3
А4
қағаздар
таратпалар
https://learningapps.org/watc?v=ppkz9wskc22
https://learningapps.org/watch?v=ppkz9wskc22
Кесте
таратпалар
Дәптер,
оқулық
Смайликтер
Стикерлер
|