Сабақ
кезеңі/ Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл
күй» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- бірінен
көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық
ахуал туғызады.
|
Оқушылар ұстазымен
амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал
жасайды
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар
бір-бірінің көңілдерін сұрау арқылы жақындасады, көңіл күйін
көтереді және бауырмалдығын оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
ДК
экраны
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа
сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу
түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
-
Антропогия ғылымы неше
бөлімене тұрады?
-
Жануарлар дүниесіндегі адамның
алатын орнын зерттейтін ғылым қалай
аталады?
-
Саналы адамдардың дамуындағы
еңбектің рөлі қандай?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар
оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың
тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға Жарайсың! деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
|
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.
Оқулықтағы сызбаны сызып алады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. Антропология ғылымын
сипаттап түсіндіреді.
|
|
Білу және түсіну
айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
-
Антрополгия дегеніміз не?
Түсініктеме береді.
-
Антропогенезге анықтама
береді.
-
Антропогенездің қандай
қозғаушы күштерін білесіңдер?
-
Архантроппен неантроптың
айырмашылығы неде?
-
Палеантроп, протоантроп туралы
не білесіңдер?
|
Дескриптор: Жалпы - 6 балл.
-Тапсырмалардағы сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын
тұжырымдайды.
|
ДК
экраны
10-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
Қолдану айдарындағы
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1.Антропогенез сатыларын сипаттап түсіндіреді. Кестені
толтырады.
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1. Тапсырмаларды
орындайды
|
ДК
экраны
10-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|