Материалдар / Ә.Нұрпейісов «Қан мен тер» (романнан үзінді)

Ә.Нұрпейісов «Қан мен тер» (романнан үзінді)

Материал туралы қысқаша түсінік
Ә.Нұрпейісов «Қан мен тер» (романнан үзінді)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
2264
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Қазақ тілі мен әдебиетіМектеп:
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Қазақстанның су ресурстарыМұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 8Қатысқан оқушылар саны:
Күні:Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбыӘ.Нұрпейісов «Қан мен тер» (романнан үзінді)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.1.2.1-тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау8.3.5.1-қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып, мәтінге өзгеріс енгізу, ерекшеліктерді бақылау8.4.5.1-тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу (жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздер)
Сабақ мақсаттарыБарлығы тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді.Көбі сөздерді дұрыс жазады.Кейбірі қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді пайдалана алады.
Бағалау критерийлеріТыңдалым мәтінінің мазмұнын түсінеді, сөздерді дұрыс жазады, шығарма туралы ақпарат береді, шағын мәтін құрайды.
Тілді мақсат Пәнге тән лексика мен терминология: алай-түлей, қақ жарып, түтігіп кетті, ығып кетті, дауыл, сең, бытшыт, жарылды, сергелдең, үсік шалған, жұлынған, жаны ашитын.


Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: балықшылар, суға түсу, қандай адам?
Бастапқы білімШығарма туралы ақпарат береді. Мұғалім жетекші сұрақтар қою арқылы оқушының бастапқы білімін анықтай алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған жаттығу түрлері



Ресурстар
Сабақтың басы Психологиялық ахуал қалыптастыру. Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «Мадақтар бұрқасыны» тәсілін қолданады. Оқушылар 1-1,5 минутта бір парақ қағазға ұстазынан естігісі келетін мадақтарды жазады, көршісімен алмасып, бір-бірінің жазғандарын оқып береді.Қызығушылық ояту. Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында шығарма бойынша ассоциограмма құрастыртады, ой шақыру сұрақтарын қояды: Иван Курностың сөзінен кейін балықшылар қандай шешімге келді? Балықшылардың шешіміне Еламан не себепті келісті? Еламан – қандай адам? (1-тапсырма).







Мәтіналды жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады.Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. Салыстырмалы кесте. Шығарма кейіпкері мен суреттегі актер сомдаған кейіпкерді салыстырады (2-тапсырма).



Топтық жұмыс. «Болжау» әдісі. «Қан мен тер» романынан берілген алғашқы екі үзіндінің негізгі оқиғаларын естеріне түсіреді, жоспар құрады, топтар оқиғаның өрбуі туралы өз ойларын айтады.Дескриптор:
  • жаңа сөздерді үйренеді;
  • сөздік жұмысын жүргізеді;
  • салыстырмалы кесте толтырады;
  • мәтінге өзгеріс енгізеді.
  • «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағаланады.Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қойып, білімін толықтырады.
    Тренинг жазылған парақшалар, оқулық,суреттер, ғаламтор ресурстары
    Сабақтың ортасыМәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру үшін «Дана үкілер» техникасын қолданады. Оқушыларға негізгі мәтінді оқытады, екі кейіпкерге сипаттама береді, жоспар құрады.Дескриптор:
  • мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді;
  • детальді ақпаратты анықтайды;
  • кейіпкерлерді салыстырады;
  • жоспар құрады.
  • Қалыптастырушы бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды.Кері байланыс. «Не қиын, не оңай?» әдісі бойынша түсініктерін толықтырады.Мәтінсоңыжұмыс. 8-тапсырма. «Жинақтау кестесін» толтырады.Дескриптор:
  • мәтіндегі тірек сөзді табады;
  • мысалдар келтіреді.
  • Қалыптастырушы бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы білім алушылар өз сыңарын бағалайды.Кері байланыс. «Бір сөзбен» әдісі. Оқушылар тапсырма бойынша түсінгендерін бір сөзбен айтады.
    Оқулық, аудиотаспа, ғаламтор ресурстары, А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, қызыл, жасыл, сары дөңгелектер
    Сабақтың соңыАйтылымға қатысты тапсырмаларды орындатады. «Ютуб» арнасынан «Қан мен тер» романының аудиокітабынан10 минут үзінді тыңдайды, не туралы айтылғанын баяндайды, сұрақтарға жауап береді.Дескриптор:
  • сұрақтарға жауап береді;
  • үзіндіні талдайды.
  • Қалыптастырушы бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бір-бірін бағалайды.Кері байланыс. Тапсырманы орындау барысында қандай қиындықтар болды?Рефлексия. Ойтаразы. Бүгінгі сабақ несімен ерекшеленді? Мұғалім оқушыларға кесте салынған А4 парағын таратып береді.



    Үйге тапсырма. Үй тапсырмасы ретінде оқулықтағы 7-тапсырма беріледі. Тапсырманың шарты, қалай орындау қажет екені түсіндіріледі.
    Оқулық, желімқағаздар
    Қосымша ақпарат
    РефлексияСабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді? Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды? Жоспардан ауытқу болды ма? Себебі неде? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Уақыт дұрыс пайдаланылды ма? Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім. Не себепті?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз (Сабақ жүйелі жоспарлағандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалады. Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс істейді. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақыт тиімді пайдаланылып, саралау жұмыстары да орындалады).
    Қорытынды бағалау:Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) табысты болды ма? Сабақтың өзіне ұнаған 2 тұсын анықтап жазыңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) сабақтың тиімділігін арттырады?1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған 2 әрекетті (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) атаңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында келесі сабағымда сыны не жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатынын білдім.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ