Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ә.Нұрпейісов «Қан мен тер» (романнан үзінді)
Материал туралы қысқаша түсінік
Ә.Нұрпейісов «Қан мен тер» (романнан үзінді)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
2264
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті | Мектеп: | |
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Қазақстанның су ресурстары | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: 8 | Қатысқан оқушылар саны: | |
Күні: | Қатыспаған оқушылар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Ә.Нұрпейісов «Қан мен тер» (романнан үзінді) | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.1.2.1-тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау8.3.5.1-қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып, мәтінге өзгеріс енгізу, ерекшеліктерді бақылау8.4.5.1-тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу (жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздер) | |
Сабақ мақсаттары | Барлығы тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді.Көбі сөздерді дұрыс жазады.Кейбірі қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді пайдалана алады. | |
Бағалау критерийлері | Тыңдалым мәтінінің мазмұнын түсінеді, сөздерді дұрыс жазады, шығарма туралы ақпарат береді, шағын мәтін құрайды. | |
Тілді мақсат | Пәнге тән лексика мен терминология: алай-түлей, қақ жарып, түтігіп кетті, ығып кетті, дауыл, сең, бытшыт, жарылды, сергелдең, үсік шалған, жұлынған, жаны ашитын. | |
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: балықшылар, суға түсу, қандай адам? | ||
Бастапқы білім | Шығарма туралы ақпарат береді. Мұғалім жетекші сұрақтар қою арқылы оқушының бастапқы білімін анықтай алады. | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы | Психологиялық ахуал қалыптастыру. Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін «Мадақтар бұрқасыны» тәсілін қолданады. Оқушылар 1-1,5 минутта бір парақ қағазға ұстазынан естігісі келетін мадақтарды жазады, көршісімен алмасып, бір-бірінің жазғандарын оқып береді.Қызығушылық ояту. Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында шығарма бойынша ассоциограмма құрастыртады, ой шақыру сұрақтарын қояды: Иван Курностың сөзінен кейін балықшылар қандай шешімге келді? Балықшылардың шешіміне Еламан не себепті келісті? Еламан – қандай адам? (1-тапсырма). Мәтіналды жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады.Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. Салыстырмалы кесте. Шығарма кейіпкері мен суреттегі актер сомдаған кейіпкерді салыстырады (2-тапсырма). Топтық жұмыс. «Болжау» әдісі. «Қан мен тер» романынан берілген алғашқы екі үзіндінің негізгі оқиғаларын естеріне түсіреді, жоспар құрады, топтар оқиғаның өрбуі туралы өз ойларын айтады.Дескриптор: | Тренинг жазылған парақшалар, оқулық,суреттер, ғаламтор ресурстары |
Сабақтың ортасы | Мәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру үшін «Дана үкілер» техникасын қолданады. Оқушыларға негізгі мәтінді оқытады, екі кейіпкерге сипаттама береді, жоспар құрады.Дескриптор: | Оқулық, аудиотаспа, ғаламтор ресурстары, А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, қызыл, жасыл, сары дөңгелектер |
Сабақтың соңы | Айтылымға қатысты тапсырмаларды орындатады. «Ютуб» арнасынан «Қан мен тер» романының аудиокітабынан10 минут үзінді тыңдайды, не туралы айтылғанын баяндайды, сұрақтарға жауап береді.Дескриптор: Үйге тапсырма. Үй тапсырмасы ретінде оқулықтағы 7-тапсырма беріледі. Тапсырманың шарты, қалай орындау қажет екені түсіндіріледі. | Оқулық, желімқағаздар |
Қосымша ақпарат | ||
РефлексияСабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді? Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды? Жоспардан ауытқу болды ма? Себебі неде? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Уақыт дұрыс пайдаланылды ма? Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім. Не себепті? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз (Сабақ жүйелі жоспарлағандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалады. Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс істейді. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақыт тиімді пайдаланылып, саралау жұмыстары да орындалады). | |
Қорытынды бағалау:Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) табысты болды ма? Сабақтың өзіне ұнаған 2 тұсын анықтап жазыңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) сабақтың тиімділігін арттырады?1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған 2 әрекетті (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) атаңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында келесі сабағымда сыны не жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатынын білдім.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________ |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)