АӨҚ құрамы мен маңызы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

АӨҚ құрамы мен маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: География. Сынып: 9 Күні: Бекітемін:

Сабақтың тақырыбы:

АӨК құрамы мен маңызы.

Сабақтың мақсаты:

АӨК-тің н егізгі мақсатын,үш буынының әрбірінінің қызметін білу.Бұл саланың елдің ЖІӨ-дегі үлесін айтып, тақырыптағы жаңа атаусөздердің мағынасын ашу.

Оқу нәтижесі:

АӨК-тің н егізгі мақсатын,үш буынының әрбірінінің қызметін біледі.Бұл саланың елдің ЖІӨ-дегі үлесін айтып, тақырыптағы жаңа атаусөздердің мағынасын ашады.

Түйінді идеялар:

Оқыту – бұл ерікті,дербес, күш салуды қажет ететін үдеріс. Бұл – ынтаны, шыдамдылық пен мұқияттылықты талап ететін өзіндік серпіні болуы мүмкін ескі, баяу, бірізді үдеріс.”

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

мұғалім немен

айналы-сады.

oқушылар немен айналысады


Сабақты

ұйымдастыру кезеңі: оқушыларды түгелдеп,

сергіте отырып, топқа бөлемін.































Жаңа сабақты бекіту:

1.Сергіту сәтін орындайды.

Оқушыларды түгелдеп, Капитан ойыны арқылы сергіте отырып, 2 топқа бөліп аламын. 2 топқа бөлудегі мақсатым сабақ соңында жеңімпаз топты анықтау.

Сабаққа көңілді, жағымды әсермен кіріседі.

Айтсаң - ұмытып қаламын,

Көрсетсең - есте сақтаймын

Өзіме істетсең – түсінемін.

(ШЫҒЫС ДАНАЛЫҒЫ).

1-тапсырма:



1.Агроөнеркәсіптік кешен:үш буыны бөлімін 2 минут қайталап,топпен фишбоун әдісіне салып тапсырма орындайды.2+3/ 5минут.

2-тапсырма: Крестиктер-нөлдіктер.

1. 1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды.

2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды.

3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа нөлдік қояды.

4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады.

1 .АӨК-ң қалыпты жұмыс істеуі үшін қанша техника мен құрал-жабдықтар қажет? (4000 дай).

2.Біздің елімізде АӨК-ге қажетті техника мен құрал-жабдықтардың қанша түрі шығарылады? (400 дей).

3.Еліміз жеміс консервілерінің қанша пайызын шет елден импорттайды? (75 пайыз).

4. БҰҰ-ң ауыл шаруашылығы сарапшыларының бағалауы бойынша елдің азық-түлік қауіпсізді импорт мөлшерінің неше пайыздан аспағанда қамтамасыз етілді деп есептеледі? (17 пайыз).

5.Ауыл шаруашылығындағы негізгі зат әрі еңбек құралы. (жер).

6.Экономиканың маусымдық саласы: (Ауыл шаруашылығы).

7. Мелиорацияланған жер деп..... (Тыңайтылған жерді айтамыз).

8.Қазақстанның жер аумағы қанша? (272 млн га).

9.Жаңа тың жерлерді жыртып мол өнім алу қалай аталады? (Экстенсивті).



3-тапсырма.Картамен жұмыс. 1-топқа Қазақстан бойынша жыртылған жерлері ең көп аймақты картаға жапсыру.

2-топқа Қазақстан бойынша жайылымдық жерлері көп аймақты аймақты картаға жапсыру.

Тапсырмалар орындалғаннан кейін қорытынды жасалып қай топтың жеңіске жеткені жарияланады.

Біз тосын сыйларға дайын болуымыз керек! Біз оқушылардан теріс қылық күтуді тоқтатуымыз керек. Егер уақыт қалып жатса рефлексия ретінде

«Сағат бомба» деген әдісті қолданамын.Оқушылар ортада дөңгелек болып тұрады.Телефонның оятары қысқа уақытқа қосылады да оқушыларға беріледі. Оқушы бүгін не түсінгенін тез 3-4 сөзбен айтып, телефонды келесі оқушыға береді, ол да тез айтып келесіге, осылай жалғаса береді. Мақсат: оятар кімге келіп шырылдаса сол жарылып кетеді, яғни сабақты дұрыс тыңдамаған, нашар баға алу қаупі туындап шеңбердің ортасына шығады.Шеңберге жиналған 2-3 оқушыға тағы мүмкіндік беріп, сұрақтар қойылады, бағаланады.

Дереккөздер және жабдықтар: Телефон, интерактивті тақта, оқулық, слайдтар, карта, кесте.

Кейінгі оқу:

Келесі тақырыпты оқу. Әр оқушы тақырыптан мұғалімге қоюға 2 сұрақтан әзірлеп келу.



Сабақты бағалау:




Үнемі оқушылар бірін-бірі, өзін-өзі бағалау міндетті емес. Сондықтан мен осы жолғы бағалауды оқушылардың белсенділігін қадағалай отырып, өз қолыма аламын.

Жақсаруға қол жеткізудегі ең ықпалды қару – кері байланыс”. Екі жұлдыз,бір тілек; Кері байланыс. Оқушылардың сабақтан алған әсері.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
27.06.2018
1029
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі