Материалдар / Аппараттық және программалық қамтамасыз етудің диалектикасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Аппараттық және программалық қамтамасыз етудің диалектикасы

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қар көшкіні» тренингін ұйымдастыру. (Әрбір оқушы өз есімінің алдына оған бастапқа әріптен басталатын сөз қосады.Мысалы: Алғыр,Айнаш) Сынып оқушыларын «ән шырқау» әдісі арқылы 2 топқа бөлемін(оқушылар топтарына ел арасындағы көп тараған, кеңінен таныс әндердің бір шумағы жазылған карточкалар беріледі, сол әндер айту арқылы топқа бөлінеді) Оқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін «Ортақ тұжырым» әдісі арқылы пысықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2018
586
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: №4Мектеп:
Пәні: информатика

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:Аппараттық және программалық қамтамасыз етудің диалектикасы
Сабақ негізделген оқумақсаты
  • Аппараттық және программалық қамтамасыз етудің дамуымен таныстыру


  • Сабақ мақсаттары
    Барлық оқушылар:


  • Жүйелі программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалық жасақтама, программалық конфигурация ұғымын біледі


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • программалық қамтамасыз етудің түрлерін ажырата алу


  • Кейбір оқушылар:


  • Аппараттық және программалық қамтамасыз етудің дамуын мысалдар келтіреді




  • Тілдік мақсат
    Оқушылар:Программалық қамтамасыз ету ұғымымен танысады


    Негізгі сөздер мен тіркестер:


    ҚПЖ,АПЖ, АЖ, ЖПЖ


    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Дербес компьютердің аппараттық қамтамасыз етілуіне не жатады?2.Дербес компьютердің программалық қамтамасыз етілуі дегеніміз не?3.Программалық жүйелелер дегенді қалай түсінесіңдер?4.Программалық жүйелер дегенді қалай түсінесіңдер?5.Программалық жасақтама деген не?6.Программалық конфигурация дегеніміз не?


    Талқылауға арналған тармақтар:


    Программалық қамтамасыз етудің жіктелуіне сипаттама беріңдер


    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    Программалық қамтамасыз етудің жітелуін жаз


    Алдыңғы тақырып



    Білім берудің ақпараттық ресурстары
    Жоспар


    Жоспарлағануақыт


    Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз)



    Ресурстар




    Жағымды ахуал туғызу«Ортақ тұжырым» әдісіАКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.
  • Жаңа тақырыпты қорытындылау.




  • Ұйымдастыру. Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу. «Қар көшкіні» тренингін ұйымдастыру. (Әрбір оқушы өз есімінің алдына оған бастапқа әріптен басталатын сөз қосады.Мысалы: Алғыр,Айнаш) Сынып оқушыларын «ән шырқау» әдісі арқылы 2 топқа бөлемін(оқушылар топтарына ел арасындағы көп тараған, кеңінен таныс әндердің бір шумағы жазылған карточкалар беріледі, сол әндер айту арқылы топқа бөлінеді)Оқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін «Ортақ тұжырым» әдісі арқылы пысықтауТоп ішіндегі оқушылар үй жұмысы бойынша бір мәселені таңдап алып, оны талқылап, ортақ тұжырымды А4 парағына жазады














    Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері



    Ортасы10 минут







    Практикум

    10 минут

    Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз « Аппараттық және программалық қамтамасыз етудің диалектикасы».«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.1-топ: Аппараттық қамтамасыз етудің дамуы2-топ:программалық қамтамасыз етудің дамуы2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.

    Практикалық жұмыс1.Компьютерді вирустан қорғайтын программаларды ЭЕМ-ге орнатыңдар2.Компьютердің ішіндегі шаң тозаңды тазалаудың әдіс-тәсілдерін қарастырып, орындаңдар.


    Оқулық, үлестірме қағаздар,интерактивті тақта
    Сабақты қортыныдылау5 мин«Үш түрлі күнделік» әдісіпрограммалық қамтамасыз етудің дамуыдегеніміз не екенін білдіңдер? Бүгін нені ойға түйдіңдер? Ең маңыздысы қайсы екен?дәптерлеріне орындауға беремін



    Дәптер, таратпалар


    Аяқталуы

    5 минут

    Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

    Үйге тапсырма: §4Бағалау.

    Көңіл күй картасы арқылы кері байланыс алу.

    Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделікҮлестірме қағаздар
    Қосымша ақпарат: Информатика 10-сынып Арман-пв баспасы, авторы Сапарғалиева Б.Қ,Масалимова Н.Е,Тезекбаева Г.А, 2014 жыл
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс






    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.












    Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.




    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!