Оқу
мақсаттары
|
1.1.3.5 уақытты циферблат
бойынша 12 сағаттық форматта анықтау/уақыт өлшем бірліктерін
(минут, сағат, күн, апта, ай, жыл)
ажырату;
|
Тілдік
мақсат
|
Апта, дүйсенбі ,
сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі Денешынықтыру
сабағы аптаның нешінші күні болады?
Аптада неше күн
бар?
|
Сабақтың
басы
5-7 мин
|
Оқушыларды
психологиялық ахуал қалыптастыру мақсатында шаттық шеңберіне
тұрғызып «Жылы лебіз» әдісі
арқылы бір-біріне жақсы тілектер
айтқызамын. Конверттегі апта күндері жазылған (Дүйсенбі, Сейсенбі,
Сәрсенбі Бейсенбі) сурет арқылы 4 топқа
біріктіремін.
«Ой
қозғау» әдісімен алдыңғы білімді
пысықтатамын. Топтар бір-біріне өтілген тақырып туралы сұрақтар
қояды. Жауап бере алмаған жағдайда топ мүшелері көмектесуіне
болады.
|
Қима
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
20-25
мин
|
1-тапсырма.
(Ұ.Ж) Белсенді
тәсіл. «Суреттер: Не болды?»
Оқушыларға сурет көрсетемін. Суретті көре
отырып, апта күндерінің атымен
таныстарамын. Ұсынылған сурет арқылы ашық сұрақтар қоя отырып
аптаның қанша күннен тұратынын және қай күндері демалыс екенін
сұраймын.
Дескриптор:
ҚБ: Ауышза
мадақтау сөздерімен бағалаймын
2-тапсырма. (ЖЖ)
«Бәйге» ойыны. Сыни ойлау қабілетін арттыру
және жылдамдықты бақылау мақсатында
жұптаса
отырып ашық сұрақтарға жауап
береді.
-
Аптада неше күн
бар?
-
Сабақ кестесіне
қара. Аптаның қай күндерінде дене шынықтыру сабағын
өтеді?
-
Жұманың алдында
аптаның қай күні келеді?
-
Осы сәрсенбіден
келесі сәрсенбіге дейін неше күн
өтеді?
-
Сейсенбіден кейін
неше күн өткенде сенбі болады?
Дескриптор:
-
Апта 7 күн бар
екенін біледі.
-
Дене шынықтыру
сабағы аптаның қай күні өтетінін;
-
Жұманың алдында
бейсенбі келетінін;
-
Сәрсенбіден
сәрсенбіге дейін 7 күн өтетінін;
-
Сейсенбіден сенбіге
дейін 3 күн болатынын анықтайды.
ҚБ: Ауызша
мадақтау
Ширату жаттығуы.
«Мозайка» әдісі. Сабақ тақырыбын пысықтау
мақсатында пазлдарға апта күндері жазылған пазлдарды ретімен
орналастыру керек.
3 тапсырма. ТЖ:
Бірлескен тәсіл. Ойын дамытуға бағыттау
мақсатында «Ой
қозғау» әдісін қолданып. Оқушылар
тапсырманы талдау, орындау барысында аптаның 7 күн бар деген
тұжырым жасайды, есептеу дағдысы дамиды, 1 апта уақыт ішіндегі
уақытты тәулікпен санау дағдысын
бекітеді.
1
топ
Отбасылық
демалыс.
Әкесі, анасы және балалары 2
апта теңіз шипажайында болды. Отбас неше күн
демалды?
2
топ
Нұргүл дүйсенбі күні
вокал үйірмесіне барады. 2 күннен кейін домбыра үйірмесіне барады.
Домбыра үйірмесі аптаның қай күнінде
болады?
3топ
Ертегілер оқу. Жанат
ертегілер кітабын тура 1 апта оқыды. Ол ертегілерді неше күн
оқыды?
Дескриптор:
-
1 аптада 7 күн бар
деген қорытынды жсайды
-
Отбасы 14 күн
демалғанын анықтайды.
-
Күндерді қоса
отырып, домбыра үйірмесі бейсенбі күні болатынын
біледі
-
1 аптада 7 бар
екендігін тұжырымдайды.
ҚБ: «От шашу»
әдісі арқылы топтар бір-бірін
бағалайды.
4-тапсырма. Жеке
жұмыс.Дәптермен жұмыс. 17-18 жұмыс
парақтары.
Дескриптор:
-
Мозайка пазлдарына
апта күндері ретімен жазады.
-
1 және 2 аптаның
пазлдарын әртүрлі түстермен бояйды.
-
Үйірме кестесін
құрастырады.
ҚБ: «Жетістік
баспалдағы» әдісі
|
Слайд,
суреттер
Оқулықпен
жұмыс
Дәптермен
жұмыс
|
Сабақтың
соңы
8мин
|
Сабақты қорытындылау
мақсатында «Бір
минут» әдісін
қолданамын.
Оқушылар кезек
бойынша бір минут ішінде сабақ тақырыбы бойынша тоқтаусыз,
қайталаусыз жəне қатесіз сөйлейді.
Кері
байланыс
Сабақ соңында оқушылардың
білімін тексеру мақсатында
«Табыс сатысы
» әдісі арқылы кері байланыс
жасаймын.
|
|
Саралау
–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының
сақталуы
|
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі.
Оқушылардың
қажеттілігі мен ерекшеліктері ескеріле отырып тапсырмалардың
деңгейі оқушылар орындай алатындай етіп
сараланған.
Барлық оқушылар: 1
аптада 7 күн болатынын біледі, апта күндерінің ретін
біледі
Оқушылардың
көпшілігі: Апта күндерінің қалай аталатынын
ажыртады
Кейбір оқушылар:
апта 7 тәуліктен тұратынын уақыт аралығы екенін
тұжырымдайды.
Саралаудың «Қарқын »
тәсілі бойынша
Кейбір оқушылар
басқа оқушыларға қарағанда жылдам жұмыс істейді. Көп күш жұмсайтын
оқушыларға дүкенге бару кестесін құрастыру тапсырмасын
ұсынамын.
Саралаудың «Диалог
және қолдау» тәсілі
Қолдауды қажет
ететін оқушыларға тапсырма барысында ойлануға біршама артық уақыт
беремін, жұптық жұмыс кезінде жұбымен диологқа түсуіне
көмектесемін.
|
Әрбір оқушының өз
оқуын жақсарта алатынына сенімін
нығайту
үшін төмендегідей
қалыптастырушы бағалаудың түрлерін
пайдаланамын:
-бір-бірін «от шашу»
әдісі арқылы бағалау, смайликтер, ауызша мадақтаулар арқылы
бағалау, жетістік баспалдағы арқылы өзін- өзі
бағалау.
Әрбір оқушының өзін өзі
жетілдіре алатындығына сенімін нығайту, сезіну, жетістігіне қуанту
мақсатында «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы жеке-жұмыстарын
бағалаймын.
Сабақты қорытындылау
мақсатында «Бір минут» әдісін
қолданамын.
Оқушылар кезек-кезек
бір минут ішінде сабақ тақырыбы бойынша тоқтаусыз, қайталаусыз жəне
қатесіз сөйлейді.
Сабақ соңында
оқушылардың білімін тексеру
мақсатында
«Табыс сатысы »
әдісі арқылы кері байланыс
жасаймын.
|
Оқушылар сабақта пайдаланған
оқу құралдарымен қалам, қарындаштарды қолына алғанда мұқият болуын
,бір-бірінің көзіне апармау керектігін айтып
түсіндіремін.
|