Материалдар / Апталық тақырып: «Өнер көзі-халықта»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Апталық тақырып: «Өнер көзі-халықта»

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
8843
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:_____________ №28 «Ақбота» бөбекжай -балабақшасы меңгерушісі: Б.Жолболды

ЦИКЛОГРАММА (5-9 наурыз 2018жыл)Ортанғы «Балауса» тобыӨтпелі тақырып: Салттар мен фольклор «» Апталық тақырып: «Өнер көзі-халықта»
Күн тәртібіУақытыДүйсенбі05.03.2018жСейсенбі06.03.2018жСәрсенбі07.03.2018жБейсенбі08.03.2018жЖұма09.03.2018ж
Балаларды қабылдау

07.30-8.30«Сәлеметсің бе, балабақша!» Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.Сәлемдесу. Дене қызуларын мен тазалығын тексеру Дене шынықтыру шаралары. Жағымды жағдай орнату. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын өлшеп қабылдау.Сәлемдесу. . Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру Суретті кітапшалар тамашалау . Медбике, психологпен бірлескен жұмыс.

Сәлемдесу. Балалардың денсаулығы мен тазалығын тексеру Құрастырмалы ойыншықтармен ойын.


Ата – аналармен әңгімелесу





Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта - балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу; Балалардың өсуі мен дамуы үшін отбасында жасалынған жағдай жөнінде әңгімелесу;

«Балаларды өздерінің достарымен ойын барысында тату ойнау керектігі жөнінде» әңгімелесу.Балаларды үлкендерді құрметтеуге тәрбиелеу мәселелері, озық іс-тәжірибелер бойынша әңгімелесу;



Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта - балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері жайлы әңгімелесу; Балалардың өсуі мен дамуы үшін отбасында жасалынған жағдай жөнінде әңгімелесу


Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б. )


«Мақал мәтелдер»Мақсаты: Айтылған мақал- мәтелді қайталап айтып беруге дағдыландыру.«Суреттерді орналастыр» Ойынның мақсаты: заттарды топтастыруға жаттықтыру, өз бетінше тапсырманы орындауға дағдыландыру, ойлау қабілетін дамыту. «Көп және біреу» Ойынның мақсаты: көп және біреу қатынастарын білуге үйрету; заттардың тең, тең емес топтарын салыстыру. 

Дидактикалық ойын: «Ойыншықтар дүкені»Мақсаты: балаларды ойыншықтың түрлерімен таныстыру.

Таңертеңгі жаттығу

Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау. Кешен №1. Бастапқы қалып: арқамен жатып, қолды аяққа созып,аяқты тіке жоғары көтеру.2. Бастапқы қалып: арқамен жатып,қолды жоғары көтеру.Арқадан ішке,іштен арқаға жату.3 . Бастапқы қалып: «Алақандар»ішпен жатып,қол иықта алга сермеу.4. Бастапқы қалып: «Шлагбаум» Б.қ. ішпен жатып, оң аяқты көтеру.содан сол аяқты көтеру.5. Бастапқы қалып: «Қанқыз» тізерлеп отырып,жоғары тұру.Қайта отыру,алға еңкею, қол артта созулы.6. Бастапқы қалып: бір орында жүру.Қазақстан Республикасының мемлекеттік Әнұранын айту
Таңғы ас8.30-09.00Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға үйретуАС ішкенде тамақтану ережесін сақтау, төкпей шашпай ішуге үйретуДастархан басында сөйлейге болмайтынын айту Ас ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға баулу

АС ішкенде тамақтану ережесін сақтау, төкпей шашпай ішуге үйретуДастархан басында сөйлейге болмайтынын айту
Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне дайындық09.00-09.15Дидактикалық ойын:««Кімге не керек? »Мақсаты: Ұлттық киімдерді ажырата білу.«Менің көшем» суреті бойынша, әңгіме құрастырып айтып беруге үйрету.Дид-қ ойын: «Сәлемдесу»Балалар екі - үш жұптан бір - біріне қарап, әр түрлі елдің, адамдардың сәлемдесу рәсімін көрсетеді.

Дидактикалық ойын: «Артығын тап»Ойын шарты Үй жануарларының ішінен артық суретті табу.
Ұйымдастырылған оқу қызметтері09.15-10:15 1.Сөйлеуді дамытуТақырыбы: «Ауыз әдебиеті»Мақсаты:Тілдің қарқынын өзгерту біліктерін бекіту, баяу сөйлеу, жаңылтпаштар оқу артикуляциялық аппаратты одан әрі жетілдіру.Жұмбақ, мақал-мәтел, жаңылтпаштар мен балалардың сөздік қорын толықтыру.Дид-қ ойын: «Мықты болсаң, тауып көр!» Көрнекілігі:сөйлейтін қоян, ертегі, мақал-мәтел, жаңылтпаш,аңыз жазылған кітаптарӘдіс-тәсілі:түсіндіру, көрсету.Технология: ақпараттықИнтеграция: шығармашылық, әлеуметҚостілділік:Барысы: Жұмбақ, мақал-мәтел, жаңылтпаштартар оқып, түсінік беру.Сергіту сәті:Әуен қойылады. Балалар ілесіп, қимылдар жасайды.Күтілетін нәтиже:Біледі: Тілдің қарқынын өзгерту біліктерін бекіту, баяу сөйлеу, жаңылтпаштар оқудыМеңгереді: Жұмбақ, мақал-мәтел, жаңылтпаштар

2.Дене шынықтыруНегізгі қимылдар:1.Допты бір қолымен кедергі арқылы лақтыру.(2м ара қашықтық).Гимнастикалық қабырға бойынша жоғары-төмен кезектескен қадаммен өрмелеу. Биіктігі 5-10см 2-3 заттың үстінен кезектесе секіру Қимылды ойын: «Тақия тастамақ» 3. Сурет салуТақырыбы: « Алтын балық»Мақсаты: Заттардың үлгі бойынша олардың өзіне тән ерекшеліктерін, пішінін, пропорциясын және заттар мен олардың бөліктерінің орналасуын ескере отырып, сурет салуды жетілдіру.Дид-қ ойын: «Алтын балыққа тілек»Көрнекілігі:балық суреті. «алтын балық»ертегісі желісі суреттерӘдіс-тәсілі:көрсету, түсіндіруТехнология:ақпараттықИнтеграция:коммуникация, танымҚостілділік:алтын балық-золотая рыбкаБарысы: үлгі бойынша олардың өзіне тән ерекшеліктерін, пішінін, пропорциясын және заттар мен олардың бөліктерінің орналасуын көрсетуСергіту сәті: Әуен қойылады. Балалар ілесіп, қимылдар жасайды.Күтілетін нәтиже:Біледі: бөліктерінің орналасуын ескере отырып, сурет салудыМеңгереді: үлгі бойынша өзіне тән ерекшеліктерін, пішінін, пропорциясын және заттар мен олардың бөліктерінің орналасуын

1.ЖаратылыстануТақырыбы: «Табиғат бұрышындағы достар»Мақсаты: Көктем мезгіліндегі табиғаттағы бақылау дағдыларын дамыту.Табиғат бұрышындағы тірі нысандар мен өсімдіктерге күтім жасау дағдыларын жетілдіру.Дид-қ ойын: «Зоологиялық лото» Көрнекілігі: табиғат бұрышы, суреттерӘдіс-тәсілі:көрсету, түсіндіруТехнология:ақпараттықИнтеграция:коммуникация, әлеумет.Сергіту сәті: Әуен қойылады. Балалар ілесіп, қимылдар жасайды.Күтілетін нәтиже:Біледі: Көктем мезгіліндегі табиғаттағы бақылау дағдыларынМеңгереді: Табиғат бұрышындағы тірі нысандар мен өсімдіктерге күтім жасау дағдыларын

2.МузыкаТақырыбы: «Өнер көзі-халықта»Мақсаты: Қазақтың халық музыкасына ынта-құрметін көтеру. Ұжымдасып ойнау.Д.Нұрпейісова туралы мағлұмат беруӘуенді ырғақты қимыл:«Қара жорға» биі Музыка тыңдау: «Бұлбұл» Д.НұрпейісоваӘн айту: «Хош келдің, төрлет наурызым» Б.Бейсенова Ойын ойнау:«Арқан тартыс» Ұлттық ойын



Қоршаған ортамен танысуТақырыбы: «Ұлттық киім мен әшекейлер»Мақсаты: Балаларды ұлттықкиімді, тұрмыс заттары мен әшекейлерді даярлаумен таныстыруды жалғастыру.Дид-қ ойын: «Кімге не керек? »Көрнекілігі:ұлттық киімдер,бұйымдарӘдіс-тәсілі:түсіндіру.Технология:ақпараттықИнтеграция:коммуникацияСергіту сәті: Әуен қойылады. Балалар ілесіп, қимылдар жасайды.Күтілетін нәтиже:Біледі: ұлттық киім түрлерінМеңгереді: тұрмыс заттары мен әшекейлерді

2.Дене шынықтыруНегізгі қимылдар:

2.Допты бір қолымен кедергі арқылы лақтыру.(2м ара қашықтық). Биіктігі 5-10см 2-3 заттың үстінен кезектесе секіру. Бөрене үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру.Қимылды ойын: «Қол күрес»





1.МүсіндеуТақырыбы: «Ұлттық бұрыш»Мақсаты: Мүсіндеудің таныс тәсілдерін пайдалана отырып, қамырдан мүсіндеу. Ертегілер мен қоршаған өмір тақырыптарына мазмұндық композициялар құрастыру дағдыларын жетілдіруДид-қ ойын: «Есіңе сақта» Көрнекілігі:Әдіс-тәсілі:көрсету, түсіндіруТехнология:ақпараттықИнтеграция:коммуникацияСергіту сәті: Әуен қойылады. Балалар ілесіп, қимылдар жасайды.Күтілетін нәтиже:Біледі: Мүсіндеудің таныс тәсілдерін пайдалана отырып, қамырдан мүсіндеудіМеңгереді: Ертегілер мен қоршаған өмір тақырыптарына мазмұндық композициялар құрастыру дағдыларын



2.Дене шынықтыруНегізгі қимылдар:3.Допты бір қолымен кедергі арқылы лақтыру.(2м ара қашықтық). Гимнастикалық қабырға бойынша жоғары-төмен кезектескен қадаммен өрмелеу. Көлденең және көлбеу орындықта төрттағандап еңбектеу. Қимылды ойын: «Әжеме қонаққа»
Серуенге дайындық

10.15-10:30 Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау.
Серуендеу бақылау,еңбек,қимылды ойындар.

10:30-12.10

Желге бақылау жасау.Бақылау: Көктемгі жел құбылмалы. Егер солтүстіктен соқса өткір және суық болады. Мұндай желді көктемгі дауыл әкеледі, ағаштарды сықырлатып шайқалтады, терезеге қар соқтырады. Жұмбақ Мақал-мәтелКелсе де әні құлаққа, Көшерімді жел білсінӨзін ешкім көрмейді Қонарымды сай білсінЖусан,қамыс, құраққаТіптен маза бермейді..Қимылды ойын«Қақпақ пен таяқ».Еңбек іс-әрекетіҚажеттілік бойынша жұмысБалаларға топыраққа су құю барысында мұқият болуды,өз еңбегінің қажеттілігін түсіне білуге үйрету.Өсімдікті күту барысында тыңғылықты жұмыс атқара білуге тәрбиелеу.Шоғырланған бұлтқа бақылау жасау.Бақылау: Наурыз айының екінші жартысында алғашқы шоғырланған бұлттар пайда бола бастайды. Ауа райының жылуына байланысты олардың пайда болатынын түсіндіру. Қардың еруі қалай тез болса,бұлттар да сонша көбейе түседі. Шоғырланған бұлтты аспаннан көріп, қайталанбас сұлулығын байқай білуге үйрету. Қимылды ойын  «Кілттер»  Кеңістікті бағдарлап жылдам әрекет жасауға үйрету. Бастаушы шеңбер бойымен жүріп, кілт кімде деп сұрайды. Балалар жауап беріп орындарын ауыстырады. Еңбек іс-әрекетіАуладағы қарды тазалау.Күрекпен жұмыс істей білу, қарды үю. Оны анықталған орынға апару.Жылғалар мен шалшықтарды бақылау.Бақылау: Балаларда қардың еруінен пайда болатын жылға мен шалшықтар туралы түсінігін қалыптастыру. Жылғаның басталатын тұсы мен ағар жолын тауып алу. Жылғаның сыңғырлап ағуын тыңдау.Қимылды ойын«Батылдар»Жылғалар мен шалшықтардан секіріп өту, ұзындыққа секіруді үйретуді жалғастыру, дұрыс қона білу.Секіру барысында тепе-теңдікті сақтай білуге тәрбиелеу.Еңбек іс-әрекетіАула маңын қоқыстан тазартуҰжымда еңбектене білуді қалыптастыру,жұмысты жоспарлау,бақылауды іске асыру.Ұқыптылық пен белсенділікті тәрбиелеу.



Ағаштарға бақылау жасауБақылау: Балалармен бірге ауладағы ағашты қарау: Ағаштарды бүрлері мен бұтақтарына қарап айыра білуге үйрету.Салыстыра білу қабілеті мен нақты белгілерін атай білуге үйрету..Қимылды ойын«Ағаштан ағашқа»Алға жылжу арқылы қос аяқтап секіре білуді бекіту.(кімде-кім аз секірсе сол,жеңімпаз)ойын барысында ойынды әділ бағалауға үйрету. Еңбек іс-әрекетіБұтақты кесуден кейінгі қалдықты жинау.Еңбек нәтижесін көру,топқа бірнеше бұтақты жинап әкеп,келесі бақылауды ұйымдастыру.
Серуеннен оралу12:10-12:30Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау
Түскі ас12:30-13:10Асқа отырғызу. Балаларға ас ішу ережесін сақтауды дағдыландыруТамақ ішу, үстелде отыру мәдениетін қалыптастыруАсқа отырғызу. Асты ұқыпты жеуге дағдыландыру



Сөздік материалдарды қолданып, тамақ ішу ережелерін сақтауға баулу.
Түскі ұйқы13.10-15.20Астан кейін ауыз қуыстарын шайғызу,беті-қолдарын жуғыздыру; ұйқыға жатқызу, жағымды әуен қою.Астан кейін балаларды жуындырып ұйқыға жатқызу, жағымды әуен қою.Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. Баяу қарқынмен ертегі тыңдату.

Астан кейін балаларды жуындырып ұйқыға жатқызу ,жағымды әуен қою.
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары15 20-15.40Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру«Қайық» - Төсекте ішпен жатып , қолды иекке таяп қою, жартылай тұрып оңға- солға тербелу.

«Кемпірқосақ» - Төсекте арқамен жатып аяғымен ауада шеңбер жасау.





«Тышқандар» - Массажды кілемшеде аяқ ұшымен және өкшемен айналу

Бесін ас15.40-16.00Асқа отырғызу,ұқыпты жеуге дағдыландыруТамақ ішу, үстелде отыру мәдениетін қалыптастыруАсқа отырғызу. Асты ұқыпты жеуге дағдыландыру



578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!