Материалдар / Ақ Орда 6 - сынып

Ақ Орда 6 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстазға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Маусым 2018
4660
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.3А ХІІІ-ХVғ.ғ-дың І жыртысындағы ҚазақстанМектеп: Әлтай Төлепбергенов атындағы орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Пәні : Қазақстан тарихыҚатысқандар: 15 Қатыспағандар: 0Күні: 15.06.2018жСынып: 6
Сабақтың тақырыбыАқ Орда
Осы мақсатқа қол жеткізілетін оқу мақсаттары( оқу бағдарламасына сілтеме)6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы ХІІІ-ХV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру



Сабақтың мақсаты









-Қазақстан аумағында ХІІІ-ХV ғасырларда құрылған мемлекеттерді біледі - Мемлекеттердің сыртқы саясатын ажыратады, қарым-қатынасын талдайды - Картадан ХІІІ-ХV ғасырлардағы құрылған мемлекеттерді картадан көрсетеді
Ойлау дағдыларының деңгейіҚолдану
Бағалау критерийіXIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің саяситарихын анықтайды
Тілдік мақсаттарПәндік лексика мен терминология:ДештіҚыпшақ, Шайбани әулеті, Сығанақ т,бДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:Мен келесі өзгерістерді байқадым....Ақ Орда тайпалалары халықтың этникалық құрамын өзгертті/өзгертпеді себебі....Ақ Орда мемлекетінің саяси құрылысы мынандай болады.....Біздің топтың ойынша....

Құндылықтарға баулу- Мәңгілік Ел идеясының 5 құндылығы «тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы құндылығын дарыта отырып, ұлы дала тарихына деген құрмет пен мақтаныш сезімін қатар көшбасшылық пен төзімділікке қалыптастыру,
Пәнаралық байланысДүниежүзі тарихы.«Монғолдар» тақырыбы
Алдыңғы білім

Дүниежүзі тарихындағы « Моңғолдардың жорықтары Еуразияның саяси картасын қалай өзгертті » тақырыбы


Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың Басы3 мин































Амандасу, түгендеуОқушылардың зейінін сабаққа аударамын«Миға шабуыл» әдісі. Ой қозғау мақсатында оқушылмарға Астанадағы елбасы резиденциясының суретін көрсетіп, төмендегі сұрақтарды қоямын:
  • Мына сурет сіздерге таныс па?
  • Бұл ғимарат қалай аталады?
  • Не себепті Ақ Орда деп аталады?
  • Бұл суреттің бүгінгі тақырыппен қандай байланысы болуы мүмкін?


  • Дескриптор:
  • Слайдта көрсетілген суреттерге қарай отырып, қойылған сұрақтарға жауап береді
  • Оқушыларға қойылған сұраққа жауап бергеннен кейін БББ кестесіндегі алғашқы екі бағанды толтыруды ұсынамын

    Білемін бағанасына осыға дейін білетіндерін,Білгім келеді бағанына бүгінгі сабақта тақырыпқа байланысты не білгілері келетіні туралы жазадыОқушылардан білгім келеді сұрақтарын оқытып бүгінгі сабақтың зерттеу сұрағын қорытындылап ортақ зерттеу сұрағын ашамын. Зерттеу сұрағы:Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы Ақ Орданың рөлі қандай болды? Кіріспе сөз.Ақ Орда мемлекетінің құрылуы туралы қысқаша мәлімет беріп, картадан жер аумағын көрсетемін.










    Слайд

    Сабақтың ортасы



































































































    Түрлі түсті стикер арқылы топқа бөлемінІ топ ІІ топІІІ топ «STOP-кадр» әдісі арқылы оқушыларға бейнематериал көрсетіп, бейне материалды көру барысында төмендегі сұрақтарды беремін.

    Тапсырма:
  • Көрсетілген бейнематериалды мұқият назар аудара отырып, әр топқа берілген тақырыпша бойынша алған ақпараттарын постерге түсіріп қорғау
  • Дескриптор:1 топ Ақ Орданың пайда болуы2 топ Мемлекеттік құрылысы3 топ Саяси тарихының кезеңдері

    КритерийАқ Орданың мемлекеттік құрылысы мен саяси тарихына топтар сипаттама бере аладыДескриптор-Ақ Орда мемлекетінің территориясын біледі-Мемлекеттік құрылысын анықтай алады-Саяси тарихының негізгі 3 кезеңін біледі.

    Оқушыларға бейне материалдан алған мәліметтері мен мәтіндік жұмыстағы білімдерін ұштастыру мақсатында, «Маңызды оқиғалар мен тұлғалар» тапсырмасы бойынша Ұрыс хан, Ерзен хан, Мүбарак хан, Барақ хан тұлғалары және олармен байланысты негізгі оқиғалар баяндалған мәтін және сызба карта ұсынамын.

    Тапсырма:
  • Берілген мәтін мен бейне материалды байланыстыра отырып, Ұрыс, Ерзен, Мүбарак, Барақ хандардың жүргізген саясаттарын анықтайды;
  • Ақ Орда мемлекетінің территориясын картадан көрсету.
  • Дескриптор:
  • Берілген мәтіндегі оқиғалардың өзара байланысын табады;
  • Көрсетілген тарихи тұлғалардың жүргізген саясатының нәтижелерін тұжырымдайды;
  • Тарихи тұлғалардың жүргізген саясатының себеп-салдарларын анықтайды;
  • Ақ Орда мемлекетінің аумақтық территориясын анықтап картадан көрсетеді.


  • Қалыптастырушы бағалау. «Кім жылдам» тәсілі Оқушылар жылдамдық танытып төмендегі сұрақтарға жауап береді:1.Қазақстан аумағында Алтын Орда құлағаннан кейін құрылған мемлекеттерді ата;2. Ақ Орда мемлекетінің алып жатқан аумағын көрсет;3.Ақ Орда мемлекетімен қандай мемлекеттер шектеседі?4.Ақ Орданың астанасы5.Ақ Орданың саяси тарихын қанша кезеңге бөлуге болады?6.Қай ғасырда Ақ Орда мемлекеті Әмір Темір әскерінің шапқыншылығына ұшырады7.Ақ Орданың әлсіреу себептері неде?8.1423-1428 жылдары Ақ Ордадағы билікті нығайтқан хан

    Мадақтама сөздермен бағалау «ВЕНН» диаграммасы Ақ Орда мен Алтын Орданы салыстыруды тапсырамын.Тапсырма:
  • Ақ Орда мен Алтын Орданың қоғамдық құрылыс мен сыртқы саясатын «ВЕНН» диаграммаға салып талдау
  • Дескриптор:
  • Ақ Орда мен Алтын Орданың қоғамдық құрылысы мен сыртқы саясатын айырмашылықтары мен ұқсастықтарын анықтайды
















  • Ақ Орда мемлекетінің картасы











    Постер



















    Қазақстанның сызба картасыЕрзен хан Ұрыс хан







































    Сабақтың соңы







































    «Неліктен ?» әдісі Мысалы:  Неліктен Ақ Орда Алтын Ордадан бөлініп шықты?  Неліктен Ақ Орда Қазақстан территориясында қалыптасты?  Неліктен Ақ Орданың құрамына қыпшақ, қоңырат, арғын, алшын, үйсін, найман, қаңлы т.б тайпалар біріккен?Қалыптастырушы бағалау





    Плакат, кесте

















    кесте
    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда Қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау- Сіз Оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және Қауіпсіздік техникасы сақтау
    Барлығы: «STOP-кадр» әдісі арқылы оқушылар Қазақстан аумағында ХІІІ-ХV ғасырларда құрылған мемлекеттерді білді;Басым көпшілігі: «ВЕНН» диаграммасы бойынша Ақ Орда мен Алтын Орданың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын анықтап, мемлекеттердің сыртқы саясатын ажыратады, қарым-қатынасын талдады; Кейбірі: «Маңызды оқиғалар мен тұлғалар» әдісі бойынша оқушылар берілген тұлғалдың тарихи маңызын анықтап, ХІІІ-ХV ғасырлардағы құрылған мемлекеттерді картадан көрсетті; Қалыптастырушы бағалау бойынша «Кім жылдам» әдісі арқылы оқушылар алған білімдерін жинақтап, сұрақтарға жауап береді. БББ кестесін толтыру арқылы алған білімдерін қорытындылайдыОқушылардың АКТ –ны пайдаланғанда қауіпсіздік ережелерін сақтау.

    Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен уақытты тиімді пайдаландым ба?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



    Жалпы бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1)2)Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтыі бұдан да жақсы ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)1)2)Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекеленген оқушылар жөнінде келесі сабғыма қажет болу мүмкін қандай ақпарат білдім1)2)
    Сабақ бойынша рефлексия











    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ