Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ақ Орда 6 - сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
ұстазға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
14 Маусым 2018
4660
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.3А ХІІІ-ХVғ.ғ-дың І жыртысындағы ҚазақстанМектеп: Әлтай Төлепбергенов атындағы орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Пәні : Қазақстан тарихыҚатысқандар: 15 Қатыспағандар: 0Күні: 15.06.2018жСынып: 6 | ||
Сабақтың тақырыбы | Ақ Орда | |
Осы мақсатқа қол жеткізілетін оқу мақсаттары( оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы ХІІІ-ХV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру | |
Сабақтың мақсаты | -Қазақстан аумағында ХІІІ-ХV ғасырларда құрылған мемлекеттерді біледі - Мемлекеттердің сыртқы саясатын ажыратады, қарым-қатынасын талдайды - Картадан ХІІІ-ХV ғасырлардағы құрылған мемлекеттерді картадан көрсетеді | |
Ойлау дағдыларының деңгейі | Қолдану | |
Бағалау критерийі | XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің саяситарихын анықтайды | |
Тілдік мақсаттар | Пәндік лексика мен терминология:ДештіҚыпшақ, Шайбани әулеті, Сығанақ т,бДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:Мен келесі өзгерістерді байқадым....Ақ Орда тайпалалары халықтың этникалық құрамын өзгертті/өзгертпеді себебі....Ақ Орда мемлекетінің саяси құрылысы мынандай болады.....Біздің топтың ойынша.... | |
Құндылықтарға баулу | - Мәңгілік Ел идеясының 5 құндылығы «тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы құндылығын дарыта отырып, ұлы дала тарихына деген құрмет пен мақтаныш сезімін қатар көшбасшылық пен төзімділікке қалыптастыру, | |
Пәнаралық байланыс | Дүниежүзі тарихы.«Монғолдар» тақырыбы | |
Алдыңғы білім | Дүниежүзі тарихындағы « Моңғолдардың жорықтары Еуразияның саяси картасын қалай өзгертті » тақырыбы | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың Басы3 мин | Амандасу, түгендеуОқушылардың зейінін сабаққа аударамын«Миға шабуыл» әдісі. Ой қозғау мақсатында оқушылмарға Астанадағы елбасы резиденциясының суретін көрсетіп, төмендегі сұрақтарды қоямын: Дескриптор: Білемін бағанасына осыға дейін білетіндерін,Білгім келеді бағанына бүгінгі сабақта тақырыпқа байланысты не білгілері келетіні туралы жазадыОқушылардан білгім келеді сұрақтарын оқытып бүгінгі сабақтың зерттеу сұрағын қорытындылап ортақ зерттеу сұрағын ашамын. Зерттеу сұрағы:Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы Ақ Орданың рөлі қандай болды? Кіріспе сөз.Ақ Орда мемлекетінің құрылуы туралы қысқаша мәлімет беріп, картадан жер аумағын көрсетемін. | Слайд |
Сабақтың ортасы | Түрлі түсті стикер арқылы топқа бөлемінІ топ ІІ топІІІ топ «STOP-кадр» әдісі арқылы оқушыларға бейнематериал көрсетіп, бейне материалды көру барысында төмендегі сұрақтарды беремін. Тапсырма: КритерийАқ Орданың мемлекеттік құрылысы мен саяси тарихына топтар сипаттама бере аладыДескриптор-Ақ Орда мемлекетінің территориясын біледі-Мемлекеттік құрылысын анықтай алады-Саяси тарихының негізгі 3 кезеңін біледі. Оқушыларға бейне материалдан алған мәліметтері мен мәтіндік жұмыстағы білімдерін ұштастыру мақсатында, «Маңызды оқиғалар мен тұлғалар» тапсырмасы бойынша Ұрыс хан, Ерзен хан, Мүбарак хан, Барақ хан тұлғалары және олармен байланысты негізгі оқиғалар баяндалған мәтін және сызба карта ұсынамын. Тапсырма: Қалыптастырушы бағалау. «Кім жылдам» тәсілі Оқушылар жылдамдық танытып төмендегі сұрақтарға жауап береді:1.Қазақстан аумағында Алтын Орда құлағаннан кейін құрылған мемлекеттерді ата;2. Ақ Орда мемлекетінің алып жатқан аумағын көрсет;3.Ақ Орда мемлекетімен қандай мемлекеттер шектеседі?4.Ақ Орданың астанасы5.Ақ Орданың саяси тарихын қанша кезеңге бөлуге болады?6.Қай ғасырда Ақ Орда мемлекеті Әмір Темір әскерінің шапқыншылығына ұшырады7.Ақ Орданың әлсіреу себептері неде?8.1423-1428 жылдары Ақ Ордадағы билікті нығайтқан хан Мадақтама сөздермен бағалау «ВЕНН» диаграммасы Ақ Орда мен Алтын Орданы салыстыруды тапсырамын.Тапсырма: | Ақ Орда мемлекетінің картасы Постер Қазақстанның сызба картасыЕрзен хан Ұрыс хан |
Сабақтың соңы | «Неліктен ?» әдісі Мысалы: Неліктен Ақ Орда Алтын Ордадан бөлініп шықты? Неліктен Ақ Орда Қазақстан территориясында қалыптасты? Неліктен Ақ Орданың құрамына қыпшақ, қоңырат, арғын, алшын, үйсін, найман, қаңлы т.б тайпалар біріккен?Қалыптастырушы бағалау | Плакат, кесте кесте |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда Қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау- Сіз Оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және Қауіпсіздік техникасы сақтау |
Барлығы: «STOP-кадр» әдісі арқылы оқушылар Қазақстан аумағында ХІІІ-ХV ғасырларда құрылған мемлекеттерді білді;Басым көпшілігі: «ВЕНН» диаграммасы бойынша Ақ Орда мен Алтын Орданың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын анықтап, мемлекеттердің сыртқы саясатын ажыратады, қарым-қатынасын талдады; Кейбірі: «Маңызды оқиғалар мен тұлғалар» әдісі бойынша оқушылар берілген тұлғалдың тарихи маңызын анықтап, ХІІІ-ХV ғасырлардағы құрылған мемлекеттерді картадан көрсетті; | Қалыптастырушы бағалау бойынша «Кім жылдам» әдісі арқылы оқушылар алған білімдерін жинақтап, сұрақтарға жауап береді. БББ кестесін толтыру арқылы алған білімдерін қорытындылайды | Оқушылардың АКТ –ны пайдаланғанда қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен уақытты тиімді пайдаландым ба?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | ||
Жалпы бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1)2)Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтыі бұдан да жақсы ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)1)2)Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекеленген оқушылар жөнінде келесі сабғыма қажет болу мүмкін қандай ақпарат білдім1)2) | ||
Сабақ бойынша рефлексия |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)