Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ақ Орда мемлекеті
Материал туралы қысқаша түсінік
Ақ Орда мемлекеті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
06 Маусым 2018
947
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Сабақ: Қаз. тарихы Мектеп: №25 Г.Титов атындағы ЖОМКүні: 13.03.18ж Мұғалім аты-жөні: М.АшироваСынып: 7 «А» | ||
Сабақ тақырыбы: | Ақ Орда | |
Оқу мақсаттары | 6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру; 6.1.1.2 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау | |
Сабақ мақсаты | Барлығы: XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсініп, XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау Көпшілігі: Ақ Орда мемлекетінің құрылуының алғышарттарын атайдыКейбіреуі: Ақ Орда мемлекеттерінің зор тарихи ролін анықтау | |
Ойлау дағдыларының деңгейлері | Білу, түсіну, қолдану | |
Бағалау критерийлері | XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсініп, XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау Ақ Орда мемлекетінің құрылуының алғышарттарын атап,Ақ Орда мемлекеттерінің зор тарихи ролін анықтау | |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: Ақ Орда мемлекеті туралы біледі | |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Орда Ежен..., Ерзен..., Мүбәрәк..., Ұрыс... | ||
Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Қазақстан аумағында құрылған мемлекеттерді ата?2.Ақ Орданың негізін қалаушы?3 Ақ Орданың тұрғындары қалай аталды? | ||
Құндылықтарды дарыту | «Мәңгілік Ел» ұлт жоспары бойынша «Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы» | |
Пәнаралық байланыстар | География | |
АКТ қолдану дағдылары, ресурстар | Оқулық, карта, жұмыс дәптер, үлестірме қағаздар оқушылардың ізденуін, мәселелерді шешуін қалыптастырады | |
Бұған дейін алынған білім | Алтын Орда | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Оқыту ресурстары |
Сабақтың басы12 мин | Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.Оқушылардың бір-біріне жақсы тілектерін білдіру арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, қызыл, жасыл, сары түстер арқылы 3 топқа бөлу. Үйге берілген тапсырманы «Зымыран» сұрақ-жауап қою тәсілі арқылы пысықтау1.Алтын Орданың құрылған хронологиясы?2. Батый қай жылдары биледі? 3. Жеті жылдық жорығы қай жылдар аралығы болды?4. Берке ханның ел билеген уақыты?5 Алтын Орданың ең гүлденген уақыты қай хандардың есімімен байланысты?6. Өзбек ханның ел билеген уақыты?7. Жәнібек ханның ел билеген уақыты?Қ.Б. Дұрыс жауаппен салыстыру | |
Сабақтың ортасы 22 мин | 1-тапсырма: Топтық жұмыс. «Визуалды» әдісті пайдалана отырып, Ақ Орда хандарын анықтаңыз | Интерактивті тақта, Карта,оқулық, үлестірме қағаздар Оқулық Үлестірмеқағаздар |
Сабақтың соңы6мин | Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбына кері байланыс жасау арқылы қорытынды жасап, білім ағашына жабыстырады. Оқушылар өз пікірлерін айтып, сабақ қорытыланды. БББ кестесіҮйге тапсырма: Тақырыпқа байланысты тест құрастыру | Стикер |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау Дифференциация – Сіз оқушыларға көмектесуді қалай жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз? | Барлығы: «Ия», «жоқ» әдісі1.Ақ Орданың орнына құрылған мемлекет Алтын Орда ЖОҚ2.Ақ Орданың ханы Ерзеннің тұсында қалалық мәдениет дамыды ИЯ3.Ақ Орданың соңғы ханы Барақ ИЯ4. Ақ Орданың орнына құрылған мемлекет Әбілқайыр хандығы ИЯКейбіреуі: Хандарды ретімен қойыңыз:1.Ұрыс хан2.Барақ хан3.Орда Ежен4.Мүбәрәк хан5.Ерзен ханҚ.Б.«Жарайсың», «Өте жақсы» сөздерін қолданамын. | |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Мұғалім тарапынан бақылау, қадағалау, дер кезінде түзету | Өзара бағалауӨзін-өзі бағалау | |
Пайымдаулар (Рефлексия)Оқытудың сабақтың мақсаттарына қол жеткізілетіндей болды ма?Бүгін оқушылар не нәрсеге үйренді?Оқыту атмосферасы қандай болды?Дифференциацияны жүзеге асыру қолдан келді ме?Мен уақыттық кестені ұстандым ба? Мен жоспардан қандай ауытқушылықтар жасадым және неліктен? | ||
Қорытынды бағалау1. 2.Сабақты жақсартуға ықпал ететіндей екі жайтты атаңыз(сабақ беруде де, оқытуда да)1. 2. Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)