Материалдар / Ақ Орда мемлекеті

Ақ Орда мемлекеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақ Орда мемлекеті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
947
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Сабақ: Қаз. тарихы Мектеп: №25 Г.Титов атындағы ЖОМКүні: 13.03.18ж Мұғалім аты-жөні: М.АшироваСынып: 7 «А»
Сабақ тақырыбы: Ақ Орда
Оқу мақсаттары6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру; 6.1.1.2 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау
Сабақ мақсатыБарлығы: XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсініп, XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау Көпшілігі: Ақ Орда мемлекетінің құрылуының алғышарттарын атайдыКейбіреуі: Ақ Орда мемлекеттерінің зор тарихи ролін анықтау
Ойлау дағдыларының деңгейлеріБілу, түсіну, қолдану
Бағалау критерийлеріXIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсініп, XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау Ақ Орда мемлекетінің құрылуының алғышарттарын атап,Ақ Орда мемлекеттерінің зор тарихи ролін анықтау



Тілдік мақсат





Оқушылар орындай алады: Ақ Орда мемлекеті туралы біледі


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Орда Ежен..., Ерзен..., Мүбәрәк..., Ұрыс...


Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Қазақстан аумағында құрылған мемлекеттерді ата?2.Ақ Орданың негізін қалаушы?3 Ақ Орданың тұрғындары қалай аталды?
Құндылықтарды дарыту «Мәңгілік Ел» ұлт жоспары бойынша «Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы»
Пәнаралық байланыстарГеография
АКТ қолдану дағдылары, ресурстар Оқулық, карта, жұмыс дәптер, үлестірме қағаздар оқушылардың ізденуін, мәселелерді шешуін қалыптастырады
Бұған дейін алынған білімАлтын Орда
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетОқыту ресурстары

Сабақтың басы12 мин

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.Оқушылардың бір-біріне жақсы тілектерін білдіру арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, қызыл, жасыл, сары түстер арқылы 3 топқа бөлу. Үйге берілген тапсырманы «Зымыран» сұрақ-жауап қою тәсілі арқылы пысықтау1.Алтын Орданың құрылған хронологиясы?2. Батый қай жылдары биледі? 3. Жеті жылдық жорығы қай жылдар аралығы болды?4. Берке ханның ел билеген уақыты?5 Алтын Орданың ең гүлденген уақыты қай хандардың есімімен байланысты?6. Өзбек ханның ел билеген уақыты?7. Жәнібек ханның ел билеген уақыты?Қ.Б. Дұрыс жауаппен салыстыру

Сабақтың ортасы 22 мин 1-тапсырма: Топтық жұмыс. «Визуалды» әдісті пайдалана отырып, Ақ Орда хандарын анықтаңыз
  • Хандарды дұрыс көрсетеді
  • Хандардың мемлекетті басқарудағы еңбегін айтады
  • 2-тапсырма: Жұптық жұмыс. Семантикалық карта.Шатасқан жылдарды дұрыс қойыңыз

  • Шатасқан жылдарды дұрыс көрсетеді
  • 3-тапсырма: Жеке жұмыс: Тарихи диктант. Көп нүктенің орнына тиісті жауапты қойыңыз:Ақ Орданың аумағы Жошы ханның екі баласы ... мен ... хандардың жерін қамтыды. Ақ Орда Алтын Ордадан ... мен ... хандардың тұсында бөліне бастады. Алтын Ордадан мүлдем оқшауланып, бөлінген уақыт... ханның тұсында.Қ. Б: дұрыс жауапты тақтадан көрсету

    Интерактивті тақта,





    Карта,оқулық, үлестірме қағаздар









    Оқулық















    Үлестірмеқағаздар
    Сабақтың соңы6мин Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбына кері байланыс жасау арқылы қорытынды жасап, білім ағашына жабыстырады. Оқушылар өз пікірлерін айтып, сабақ қорытыланды. БББ кестесіҮйге тапсырма: Тақырыпқа байланысты тест құрастыру

    Стикер



    Қосымша ақпарат
    Саралау Дифференциация – Сіз оқушыларға көмектесуді қалай жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз?Барлығы: «Ия», «жоқ» әдісі1.Ақ Орданың орнына құрылған мемлекет Алтын Орда ЖОҚ2.Ақ Орданың ханы Ерзеннің тұсында қалалық мәдениет дамыды ИЯ3.Ақ Орданың соңғы ханы Барақ ИЯ4. Ақ Орданың орнына құрылған мемлекет Әбілқайыр хандығы ИЯКейбіреуі: Хандарды ретімен қойыңыз:1.Ұрыс хан2.Барақ хан3.Орда Ежен4.Мүбәрәк хан5.Ерзен ханҚ.Б.«Жарайсың», «Өте жақсы» сөздерін қолданамын.
    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Мұғалім тарапынан бақылау, қадағалау, дер кезінде түзету



    Өзара бағалауӨзін-өзі бағалау
    Пайымдаулар (Рефлексия)Оқытудың сабақтың мақсаттарына қол жеткізілетіндей болды ма?Бүгін оқушылар не нәрсеге үйренді?Оқыту атмосферасы қандай болды?Дифференциацияны жүзеге асыру қолдан келді ме?Мен уақыттық кестені ұстандым ба? Мен жоспардан қандай ауытқушылықтар жасадым және неліктен?

    Қорытынды бағалау1. 2.Сабақты жақсартуға ықпал ететіндей екі жайтты атаңыз(сабақ беруде де, оқытуда да)1. 2. Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді?



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ