Ақмола облысы Көкшетау қаласы Коммуналдық Мемлекеттік Мекемесі "№ 12 орта мектебі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақмола облысы Көкшетау қаласы Коммуналдық Мемлекеттік Мекемесі "№ 12 орта мектебі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пән мұғалімдерге жас мамандарға, сабақ оқушылардың топтық жұмыс арқылы пәнге деген қызғушылығын арттырады және тақырып бойынша білімдерін толықтырады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

6 сынып. Қазақстан тарихы.

Сабақтың тақырыбы: Сарматтар.

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Сармат тайпасының саяси тарихымен, шығу тарихымен, мекен еткен жерлерімен таныстыру.

Дамытушылық: Сарматтардың саяси тарихынан деректермен таныстыра отырып, оқушылардың қызығушылықтарын арттыру, тарихи фактілерге баға беру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. 

Тәрбиелік: Оқушылардың қазақ халқының негізін құрған тайпалардың бірі екендігін, оның тарихының қазақ тарихындағы орнын түсіндіру,маңызын әңгімелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдісі: Сұрақ- жауап, әңгіме, СТО

Көрнекілігі: Ежелгі Қазақстан картасы, сызбалар, ребус, қималар, суреттер

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі: 2 мин

Оқушылармен амандасу.Сыныптың психологиялық ахуалын жасау.

Күлім қағып қолымды

Бір, екі, үш деп соғайын.

Қарап тұрған көршіме

Қолымды мен бұлғайын.

Жылы-жылы жүзбенен

Маңдайыңнан сипайын.

Жылы-жылы сөзбенен

Жүрегімді мен сыйлайын.

Ыстық алақаныммен

Қолыңды бер қысайын.

Амандасып өзіңмен

Құшақтап бір қысайын. 

Сыныпты 4 топқа бөлу.

ІІ. Өткен сабақты пысықтау:

Сематикалық картамен жұмыс.8мин

Сұрақтар

жебе салатын сауыт

зерлеу

тәлімді

сырға

жүннен

1

Бұйымның бетіне алтын түйіршіктерді дәнекерлеу әдісі


+




2

Әйелдерінің құлағына таққан әшекей зат




+


3

Төсеніш пен кілемдерді неден жасаған





+

4

Суарылмайтын егіншілік қалай аталады



+



5

Қорамсақ деген не

+










Сұрақтар

үстем тап өкілдері-нің

мал шаруа-шылығы

полихром-дық стиль

киіз үй

1

Ғұндардың негізгі шаруашылығы


+



2

Бағалы заттар кімдердің қабірлерінен табылған

+




3

Ғұндардың баспаналары




+

4

Ғұндар қолданған стиль



+



«Ойашар» сәйкестендіру

«Халықтардың ұлы қоныс аударуы» дегеніміз


Джузеппе Верди

Ғұндардың патшасы кім


Византия елшісі Прийск

451 жылы қандай оқиға болды


Ғұн билеушісі Еділ қайтыс болды

453 жылы қандай оқиға болды


Еділ әскерінің Галлия-Каталаун шайқасы

Еділ жөнінде кім құнды дерек келтірді


Мөде

«Аттила» операсын кім жазды


Ғұндардың шығыстан батысқа көшуі


ІІІ.Жаңа сабақ.

1.Сарматтардың қоныстануы.

2.Савромат, дай тайпалары.

3.Сарматтардың қоғамдық құрылысы.

4.Әскери демократия.Әлеуметтік теңсіздік.

Мұғалімнің тақырыпқа шолу жасайды картаны пайдалана отырып.(5-6)

3.Мәтімен жұмыс.12 мин

Оқушылардың өзіндік, жұппен жұмысы: Оқулық мәтің пайдаланып тапсырмаларды орындайды. 12 мин

1 тапсырма.

Тайпалар

Орналасқан аймағы

Кезеңі





2 тапсырма.

Көне заман авторлары

1


2


3




3.Сармат қоғамының жоғары сатысында сайланып қойлатын:

1 .........2,...........3,........,4........................

Ал төменгі сатысында тәуелді адамдар: 1.................,2...............,3............ тұрды.




5. Тапсырмалармен жұмыс: БАСҚАТЫРҒЫШ.

д

р

о

д

г

а

р

и

е

г

о

и

п

ф

о

а

қ

т

р

к

и

д

с

к

с

с

а

я

о

р

с

к

а

н

т

р

а

е

р

р

м

а


 Диодор, Арсақ, Геродот, Ксеркс, Гиркан, Парфия, сармат.


4. Көп нүктенiң орнына тиiстi сөздердi қойыңдар:

Ежелгi грек тарихшысы Геродоттың хабарлауынша, савроматтар ____________________ өте жақын тiлде сөйлеген, қауымдағы __________________________ тең саналған.

Савроматтар ____________________,______________________ туыстас келген.

Дай мен адай арасын кемінде ________ жыл бөліп жатыр.

Жауабы:

Ежелгi грек тарихшысы Геродоттың хабарлауынша, савроматта скиф тіліне өте жақын тiлде сөйлеген, қауымдағы ерлер мен әйелдер тең саналған.

Савроматтар дах-масагеттермен, исседондармен туыстас келген.

Дай мен адай арасын кемінде 1 мың жыл бөліп жатыр.


-Бағалау.2

-Кері байланыс.2

- Үйге: §40 оқу, мазмұндау. 1

Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап беру.
























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2018
604
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі