Сабақтың түрі: Сайыс сабақСабақтың тақырыбы: «Информатика әлеміне саяхат»Сабақтан тыс іс-шараның мақсаты:Білімділігі: Сайыс өткізу арқылы оқушылардың информатика пәнінен білімдерін тереңдету, пәнге деген қызығушылығын арттыру.Дамытушылығы: Ой-өрісін шыңдау, есте сақтау, сөйлеу мәнерін, шығармашылық қабілеттерін дамыту, компьютерлік сауаттылыққа баулу.Тәрбиелілігі: Оқушылардың қарсыласын бағалай білуге, топтық жұмыста бірін-бірі тыңдай білу.Көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар, түрлі-түсті конверт, оқушылардың шығармашылық жұмыстары (көрме).Сабақ барысы:Ұйымдастыру:Информатика болашаққа бастайды,Келешекке білім қуған жастарды.Қадам басып 21-ші ғасырға,Барлық әлем жаңалығын тастайды.Армысыздар, ұстаздар мен оқушылар!«Таланттылар терін төгіп, толғансын,Тұлпарлары топ жарысында, жүлде алсын», деп бүгінгі «Информатика әлеміне саяхат» атты интеллектуалды сайыс сабағымызға қош келдіңіздерСайысымызды бастамас бұрын әділ баға беретін әділқазы алқаларымен танысып алайық.Көңілді тапқыштар, білгіштерБар өнерін салады,Кім білімді, көп оқыған болса егер,Бүгінгі күн жеңімпазы болады,- деп бүгінгі ойынымызды ашуға рұқсат етіңіздер.Бұл өтейін деп жатқан сайысымыз мына бөлімдер бойынша болады:1- бөлім «Таныстыру».2- бөлім «Бәйге». 3- бөлім «Жұбын тап».4- бөлім «Тапқырлық».5- бөлім «Адасқан әріптер».6- бөлім «Кім жүйрік?».Асып әсте саспайық,Сайыс қызығын балалар.Осылайша шабытпен,Қане енді бастайықЖиналған ылғи дарындар,Жүрегі от боп жалындар.Топтардың бәрін халайық,Қол соғып қарсы алайық.1-бөлім. Таныстыру. Бұл бөлімде әр топтың басшылары өз тобын таныстырады.1-топ «Процессор»Білімді ұрпақ – еліміздің тірегі!Жер бетінде адам өмір өткізер,Бар нәрсеге біліммен қол жеткізер.Бар ізгілік тек білімнен алынар,Білімменен аспанға жол салынар.Ұрандары: «Тапқырлық таныту мақсатымыз,Біліммен шықсын тек жақсы атымыз»2-топ «Клавиатура»Сәлемдесу-игі дәстүр киелі,Сөзбен қарап, кейде шешер шиені.Жақсы сөзге жан семірер қашандаЖолданады сайыскерлер сәлемі.Ұрандары: «Асау тұлпар желдей ескен арынды,Оқу менен еңбекке сал барыңды»3-топ «Монитор»Біреу озса сайыста, біреу артта қалады,Ренжімей тараса, озбағандар жарады.Жарыс заңы ежелден – жеңімпазды анықтау,Озат болу шарты сол – еңбектену, жалықпауҰрандары: «Болашақтың ұрпағымыз білімді,Көрсетпекпіз мектепте алған білімді»Мінекей 3 топтың таныстыруын тыңдадық, бұл бөлімде таныстыруларын жақсы айтқан топқа 5 ұпайдан беріледі.Көрермен жиналған бұл тамашаға,Құр қарап, жым отыру жараса ма?Туыс, досқа, сыныптас, танысқа емес,Соқ қолыңды білімді жас талантқа. – деп2 – бөлім. «Бәйге» бұл бөлімде топбасшылар сайысқа түседі берілген түрлі-түсті конверттерді таңдап, ішіндегі сұрақтарға жауап береді, әр сұрақтың дұрыс жауабына 10 ұпай беріледі.1. Ақпаратты шығару құрылғысы? /Принтер/2.Дыбыс шығаратын құрылғы? /Колонка/3.Ақпаратты енгізу құрылғысы? /пернетақта/4.Тышқанның негізгі батырмасы? / сол жағы/5.Сурет салуға арналған редактор? /пейнт/6.Ақпараттарды сақтау құрылғысы? /жады/7.Ақпараттарды белгілі бір алфавит арқылы құпиялап жазу? /кодтау/8.Экранда жыпылықтап тұратын тік сызықша? /меңзер немесе курсор/9.Компьютердің миы? /жүйелік блок/10.Ақпараттың өлшем бірлігі? /бит,байт/11.Монитордың неше түрі бар? /3/12.1 байт неше биттен тұрады? /8/13.Ақпарат сөзі қандай тілден шыққан? / латын/14.Нысан дегеніміз не?мысал /зат/15. Ақпараттық модельдер сипаттайды? /табиғат құбылыстарын,заттарды, оқиғаларды/3-бөлім. Жұбын тап. Екі бағанда тұрған сөздердің жұбын тауып,бағдарша арқылы көрсет.Графикалық редактор пейнтЖүйелік блокКолонка дыбыс шығарадыҚағаз бетіне шығарады принтер 4-бөлім. Адасқан әріптер. Әріптерді өз орындарына қою керек.Ротпькем /компьютер/.Армапогрм /программа/Тикдасе /дискета/Дракерот /редактор/Нытшақ /тышқан/Рипрнет /принтер5-бөлімді бастайық. «Тапқырлық» бұл сайыста әр топтан бір ер бала шығып шарды жарып өз тобына шардың ішіндегі жұмбақтарды оқиды, ойлануға уақыт берілмейді , шапшандық есептеледі әр жауапқа 1ұпайдан.1. Бағдар көрсетер затым бар.Кілемше үстінде тұрамын,Ең қажетті құралмын... (Тышқан)2. Жұртты өзіне қаратқанАқпаратты сақтап,таратқан (Компьютер)3. Мәліметті сұраған,Экранға шығарған... (монитор)4. Егер білсең,айта қойшыБұл қандай құрылғыАқпаратты қағаздағыКомпьютерге енгізеді. (Сканер)5. Бір сарайда тұрады екен,Бес атаның балалары.Қыдырмашы біреуі,Бір күн бар да,бір күн жоқ.Соны есепке алсақҰзын саны жүз жеті... (Пернетақта,тінтуір)6. Бұтақ орнында мың бір инесі,Компьютер жаны мекені. (кактус)7. Компьютермен енеді,Қағазға басып береді... (принтер)8. Тетігін бассаң алаңсыз,Жазады қағазға қаламсыз (пернетақта)9. Төрт бұрышты әйнек,Тұнып тұрған әлек (монитор)10 Саусақтарды билететінЭкранға мәтінді сый ететін құрылғы? (пернетақта)
6-бөлім. «Ойнайық та ойлайық» деңгейлік практикалық тапсырма. Геометриялық фигураларды пайдалана отырып композиция құру.Топтардың тапқан сөздеріне байланысты ұпайларын береміз.Жетпесіңе жеткізген,Қызықты уақыт өткізген.Бар ғылымды сыйдырып,Білетіні көп бізден.Жаңалықтың жаршысы,Жұртты елең еткізгенИнформатикаға мың алғыс! – деп әділқазылар алқасына сөз береміз.топтардың қорытынды ұпайларын санап, жеңімпазды анықтайық.Уақыттарыңызды бөліп, келіп көргендеріңізге көп-көп рахмет!