Материалдар / Ақпаратты өлшеу және компьютер жады
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ақпаратты өлшеу және компьютер жады

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер мен жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қазан 2018
494
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

7.1.1. Ақпаратты өлшеу және компьютер жады

Күні:


Сынып 7 «А»

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Компьютерлік жады

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.1.1 – компьютердің жады түрлерінің қызметін (жедел сақтау құрылғысы, тұрақты сақтау құрылғысы, сыртқы сақтау құрылғысы, кэш жады) сипаттау.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Есте сақтау құрылғыларының қызметін, есте сақтау құрылғыларын атау және компьютерлік жады ұғымын түсіндіру

Оқушылардың басым бөлігі: Есте сақтау құрылғысының қызметін түсіндіре алады, компьютерлік жадтың жұмыс жасау ерекшелігін анықтау

Кейбір оқушылар:

Есте сақтау құрылғыларының көлемі бойынша салыстырып бағалау

Бағалау критерийі

-Есте сақтау құрылғыларының қызметін есте сақтау құрылғыларын атау және компьютерлік жады ұғымын түсіндіре алады.

-Есте сақтау құрылғысының қызметін түсіндіре алады ,компьютерлік жадтың жұмыс жасау ерекшелігін анықтайды..

- Есте сақтау құрылғысының көлемі бойынша салыстырып бағалай алады.

Тілдік мақсаттар

Тақырып бойынша күрделі және жеңіл сұрақтарды тұжырымдай алады

Есте сақтау құрылғысын ажырата алады

Орындалған жұмыстар бойынша бірін бірі ауызша бағалай алады.

Түйінді сөздер және сөйлем, диалогтік:

Компьютерлік есте сақтау құрылғысын екіге бөлуге болады...

Ішкі жадқа жататын құрылғылар...

Сыртқы жадқа енетін құрылғылар...

Есте сақтау құрылғысының принциптері...

Пәндік лексика терминология: 3 тілде келтірілген

Компьютерлік жад

Компьютерная память

Computer memory

Жедел жад

Оперативная память

Random Access Memory (RAM)

Тұрақты есте сақтау құрылғысы

Постоянное запомнимающие устройство

Read only Memory (ROM)

Бейне жад

Видео память

VRAM

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият

(өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық)

Пәнаралық байланыс

Биологиядан адамның сезім мүшелерімен сәйкестігі.

Ағылшын тілімен сөздіктердің аудармасымен жұмыстану.

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Оқушылар есте сақтау құрылығысын біледі, компьютердің негізгі құрылғыларымен байланысын түсіндіре алады.

Компьютерде ақпаратты түрлендіре алады.

Ақпараттың өлшем бірліктері.

Сабақтың барысы:










Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы





Ұйымдастыру бөлім

а) Оқушылармен сәлемдесу ,түгендеу.

Оқушылар шаттық шеңбер арқылы әдостық тілек»жаттығуы

в) Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.

Таратпа суреттер арқылы

3 топқа бөлу.

Жедел жад

Сыртқы жад

Кэш жад


Топқа біріктіру және өткен сабақты пысықтау.

Үй тапсырмасын тексеру

«Кір жаятын жіп» әдісі


Ақпараттың өлшем бірліктерін ата?

Ақпарат сөзінде қанша байт және бит бар?

1 Килобайтта қанша байт бар?

Компьютер деген сөзде қанша байт және қанша бит бар?

1 Терабайтта қанша Гигабайт бар?

Монитор сөзінде қанша байт, қанша бит бар?

Саралау:Диалог, қолдау көрсету.

Алдыңғы сабақтағы білімдерін сұрақтарға жауап беру арқылы қайталайды.

Дескриптор: Дұрыс жауабын айтады.

ҚБ:"Смайликтер" арқылы әр топ бір- бірін бағалайды.


.«Ой қозғау» әдісін қолданып сыныпқа сұрақтарын тастап қызығушылығын ояту,

Сұрақтарға оқушылардың берген жауаптарын сабақтың тақырыбымен байланысты екенін анықтап сабақ мақсатымен таныстыру.

Қолданылған саралау тәсілі:

Диалог, қолдау көрсету.

Алдыңғы сабақтағы білімдерін сұрақтарға жауап беру арқылы қайталайды.

Қалыптастырушы бағалау: дұрыс жауап берген оқушылар мұғалім тарапынан мадақталып отырады

Шаттық шеңберінде тұрып бір бірінің жағымды қасиетін айтып амандасу.









Ғаламтордан алынған

Осы үш суретті қиып араластырып қойып , оқушылар суырған суреттерінен жад түрлерін құрастырып топ құрап отырады.

Кір жаятын жіп суреті.








Сабақтың ортасы



Жаңа сабақ

«Компьютер жадының құрылғылары» бейнебаянды көрсету.


1-Тапсырма:(Т) «Өкіл» әдісі.

Мазмұнды сызбамен жұмыс. (Постер қорғау)

Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды. Топпен бірлесіп пікірлерін ортада талқылайды. Әр топқа берілген тақырып бойынша мазмұнды сызба дайындайды. Әр топтан 1 оқушы қорғайды, ал басқа топ мүшелері ақпарат бөліседі



І топ: Компьютерлік жад, жедел жад.

ІІ топ: Кэш жады.

ІІІ топ: Тұрақты жады мен бейне жады.

Саралау әдісі:

Постерлерін алмастыру арқылы әр топ келесі топтың жұмысымен «Өкіл» арқылы таныса отырып жаңа ұғым қабылдайды.

Дескриптор: Білім алушы

  • Мәтінге байланысты өз көзқарасын білдіреді

  • Құрылғыларға түсінік береді

  • Жадтың түрлерінің қызметін көрсетеді


ҚБ: «Басбармақ» әдісі арқылы топтар бағаланады.



2-тапсырма.(ЖЖ)

Практикалық жұмыс.

«Сәйкестендіру» әдісі арқылы жад түрлері мен оның қызметі арасындағы сәйкестікті табады.

Бұл жадтағы программада

барлық, терезелер жабылғанша

жұмыс атқаратын прогамма орналақан



Кэш жады


DrawObject1

DrawObject2

Компьютердің жүйелік блогының

ішіндегі микросұлба.

Бұл жадқа жасаушызауытта

компьютерді қосуға қажетті

ақпарат енгізілген.



Жедел жады


DrawObject3



Шамадан тыс жұмыс істейтін

компьютердегі жедел жадқа

қолжетімділікті қамтамасыз

ететін шамадан тыс әсер

еткіш жад



Тұрақты жад




Дескриптор:Білім алушы

- Жадтың атауына сай атқаратын жұмысын біледі.


Саралау: тапсырма беру

Қ.Б.«Мадақтау әдісі» арқылы

Мұғалім оқушыларды бағалайды.

«Жарайсың! Керемет! Тамаша!»



3-тапсырма.(Жж)

«Дереккөздермен жұмыс» әдісі

Жаңа сабақ барысындағы сөздерді орысшаға , ағылшыншаға аударып сөздікпен жұмыстанады.


Саралау:

  • Дереккөздер арқылы сөздердің дұрыстығын салыстыру.

Дескриптор:

  • Сөздердің дұрыс аудармасы.

ҚБ: «От шашу» әдісімен бағалайды.



4-тапсырма.Ж, ЖЖ

Жад түрлері мен оның қызметі арасындағы сәйкестік

Жадтың қызметі

Жад түрлері

І

Компьютерлерді жүктеу мен оны іске қосар алдында ақпаратты сақтайды.

A

Ішкі жедел жады

(ЖЕСҚ)

ІІ

Аралық есте сақтау құрылғысы мен процессор арасындағы ақпараттарды алмастыруға арналады.

B

Сыртқы қатты диск:

Флэш диск

ІІІ

Кодталған бейнелерді сақтауға арналған жад.

C

Ішкі тұрақты жад (ТЕСҚ)

IV

Компьютерді қосқанға дейін ақпараттарды сақтайды

D

Сыртқы лазерлік диск. (оптикалық), флэш диск

V

Компьютерді өшіргеннен кейін үлкен көлемді ақпараттарды сақтайды

E

Ішкі кэш жад

VI

Көлемді ақпараттар сақталады және ол ақпараттарды басқа компьютерлерге ауыстырады.

F

Бейнежад

Жауабы:

I

II

III

IV

V

VI







Саралау тапсырмасы

Компьютерлік жад түрлері мен оның қызметі арасындағы сәйкестікті құрастыру.

Дескриптор: Білім алушы

  • Компьютерлік жадтың түрлерін біледі


ҚБ: 3 рет қол шапалақтау арқылы бағаланады.


«Tarsia» бағдарламасы арқылы сурет қиындыларын құрастырады. Және топқа бөлінеді. Сұрақтарға жауап беріп сабақты қорытындылау.


1. «Компьютерлік жад» ұғымын қалай түсінесіңдер?

2. Ішкі және сыртқы жадтар не үшін керек?

3. Ішкі және сыртқы жадтарды салыстырмалы талдау жасаңдар.

4. Кэш жад дегеніміз не?

5. Кодталған бейнелер қайда сақталады?

6. Тұрақты жад қандай қызмет атқарады?



Bilimland.kz

Http://bilimland.kz/kk/content/lesson/16383-kompyter-zhadynyng-qurulhylary

Сайтынан «Компьютер жадының құрылғылары» бейнебаянды көрсету.


































Ғаламтор желісі

Смарт телефондар










Топшамалар








































Сабақтың соңы




Кері байланыс


Оқушылар бүгінгі сабақта Шамдар әдісін қолданып белгілейді

бұрыннан білетіндерін - жасыл шам

бүгін үйренгендерін - сары шам

қиындық туғызған жерлерін - қызыл шам




Үй тапсырмасы

тақырыпты оқу, мазмұндау


Саралау -Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма қоясыз?

«Төрт суретке бір сөз», «Өкіл», «Сәйкестендіру»,«Дереккөздермен жұмыс», «Кластер» әдісімен шығармашылық тапсырма қабілетті оқушыларға тапсырма берледі.

Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Оқушылардың білімі топ ішінде Смайликтер арқылы бағалау, Мадақтау «Жарайсың! Керемет! Тамаша!», «От шашу» әдісі, «Бармақпен бағалау» әдістері арқылы бағаланады.


Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері.АКТ мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс.

Биология және ағылшын тілі пәндерімен байланыс.

АКТ-ны шектеулі қолдану;


Белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Сабақ бойынша рефлексия

Бұл тарауда сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Сабақтың бұдан басқа да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері, қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!