Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ақпаратты өлшеу және компьютер жады
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
7.1.1. Ақпаратты өлшеу және компьютер жады |
Күні: |
|
Сынып 7 «А» |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: |
Компьютерлік жады |
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.1.1 – компьютердің жады түрлерінің қызметін (жедел сақтау құрылғысы, тұрақты сақтау құрылғысы, сыртқы сақтау құрылғысы, кэш жады) сипаттау. |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Есте сақтау құрылғыларының қызметін, есте сақтау құрылғыларын атау және компьютерлік жады ұғымын түсіндіру Оқушылардың басым бөлігі: Есте сақтау құрылғысының қызметін түсіндіре алады, компьютерлік жадтың жұмыс жасау ерекшелігін анықтау Кейбір оқушылар: Есте сақтау құрылғыларының көлемі бойынша салыстырып бағалау |
Бағалау критерийі |
-Есте сақтау құрылғыларының қызметін есте сақтау құрылғыларын атау және компьютерлік жады ұғымын түсіндіре алады. -Есте сақтау құрылғысының қызметін түсіндіре алады ,компьютерлік жадтың жұмыс жасау ерекшелігін анықтайды.. - Есте сақтау құрылғысының көлемі бойынша салыстырып бағалай алады. |
Тілдік мақсаттар |
Тақырып бойынша күрделі және жеңіл сұрақтарды тұжырымдай алады Есте сақтау құрылғысын ажырата алады Орындалған жұмыстар бойынша бірін бірі ауызша бағалай алады. Түйінді сөздер және сөйлем, диалогтік: Компьютерлік есте сақтау құрылғысын екіге бөлуге болады... Ішкі жадқа жататын құрылғылар... Сыртқы жадқа енетін құрылғылар... Есте сақтау құрылғысының принциптері... Пәндік лексика терминология: 3 тілде келтірілген Компьютерлік жад Компьютерная память Computer memory Жедел жад Оперативная память Random Access Memory (RAM) Тұрақты есте сақтау құрылғысы Постоянное запомнимающие устройство Read only Memory (ROM) Бейне жад Видео память VRAM |
Құндылықтарға баулу |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият (өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық) |
Пәнаралық байланыс |
Биологиядан адамның сезім мүшелерімен сәйкестігі. Ағылшын тілімен сөздіктердің аудармасымен жұмыстану. |
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Оқушылар есте сақтау құрылығысын біледі, компьютердің негізгі құрылғыларымен байланысын түсіндіре алады. Компьютерде ақпаратты түрлендіре алады. Ақпараттың өлшем бірліктері. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру бөлім а) Оқушылармен сәлемдесу ,түгендеу. Оқушылар шаттық шеңбер арқылы әдостық тілек»жаттығуы в) Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару. Таратпа суреттер арқылы 3 топқа бөлу. Жедел жад Сыртқы жад Кэш жад Топқа біріктіру және өткен сабақты пысықтау. Үй тапсырмасын тексеру «Кір жаятын жіп» әдісі
Ақпараттың өлшем бірліктерін ата? Ақпарат сөзінде қанша байт және бит бар? 1 Килобайтта қанша байт бар? Компьютер деген сөзде қанша байт және қанша бит бар? 1 Терабайтта қанша Гигабайт бар? Монитор сөзінде қанша байт, қанша бит бар? Саралау:Диалог, қолдау көрсету. Алдыңғы сабақтағы білімдерін сұрақтарға жауап беру арқылы қайталайды. Дескриптор: Дұрыс жауабын айтады. ҚБ:"Смайликтер" арқылы әр топ бір- бірін бағалайды.
.«Ой қозғау» әдісін қолданып сыныпқа сұрақтарын тастап қызығушылығын ояту, Сұрақтарға оқушылардың берген жауаптарын сабақтың тақырыбымен байланысты екенін анықтап сабақ мақсатымен таныстыру. Қолданылған саралау тәсілі: Диалог, қолдау көрсету. Алдыңғы сабақтағы білімдерін сұрақтарға жауап беру арқылы қайталайды. Қалыптастырушы бағалау: дұрыс жауап берген оқушылар мұғалім тарапынан мадақталып отырады |
Шаттық шеңберінде тұрып бір бірінің жағымды қасиетін айтып амандасу.
Ғаламтордан алынған Осы үш суретті қиып араластырып қойып , оқушылар суырған суреттерінен жад түрлерін құрастырып топ құрап отырады.
Кір жаятын жіп суреті.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ «Компьютер жадының құрылғылары» бейнебаянды көрсету.
1-Тапсырма:(Т) «Өкіл» әдісі. Мазмұнды сызбамен жұмыс. (Постер қорғау) Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды. Топпен бірлесіп пікірлерін ортада талқылайды. Әр топқа берілген тақырып бойынша мазмұнды сызба дайындайды. Әр топтан 1 оқушы қорғайды, ал басқа топ мүшелері ақпарат бөліседі
І топ: Компьютерлік жад, жедел жад. ІІ топ: Кэш жады. ІІІ топ: Тұрақты жады мен бейне жады. Саралау әдісі: Постерлерін алмастыру арқылы әр топ келесі топтың жұмысымен «Өкіл» арқылы таныса отырып жаңа ұғым қабылдайды. Дескриптор: Білім алушы
ҚБ: «Басбармақ» әдісі арқылы топтар бағаланады. 2-тапсырма.(ЖЖ) Практикалық жұмыс. «Сәйкестендіру» әдісі арқылы жад түрлері мен оның қызметі арасындағы сәйкестікті табады.
Бұл жадтағы программада барлық, терезелер жабылғанша жұмыс атқаратын прогамма орналақан
Кэш жады
Компьютердің жүйелік блогының ішіндегі микросұлба. Бұл жадқа жасаушызауытта компьютерді қосуға қажетті ақпарат енгізілген.
Жедел жады
Шамадан тыс жұмыс істейтін компьютердегі жедел жадқа қолжетімділікті қамтамасыз ететін шамадан тыс әсер еткіш жад
Тұрақты жад
Дескриптор:Білім алушы - Жадтың атауына сай атқаратын жұмысын біледі.
Саралау: тапсырма беру Қ.Б.«Мадақтау әдісі» арқылы Мұғалім оқушыларды бағалайды. «Жарайсың! Керемет! Тамаша!» 3-тапсырма.(Жж) «Дереккөздермен жұмыс» әдісі Жаңа сабақ барысындағы сөздерді орысшаға , ағылшыншаға аударып сөздікпен жұмыстанады.
Саралау:
Дескриптор:
ҚБ: «От шашу» әдісімен бағалайды.
4-тапсырма.Ж, ЖЖ Жад түрлері мен оның қызметі арасындағы сәйкестік
Жауабы:
Саралау тапсырмасы Компьютерлік жад түрлері мен оның қызметі арасындағы сәйкестікті құрастыру. Дескриптор: Білім алушы
ҚБ: 3 рет қол шапалақтау арқылы бағаланады.
«Tarsia» бағдарламасы арқылы сурет қиындыларын құрастырады. Және топқа бөлінеді. Сұрақтарға жауап беріп сабақты қорытындылау.
1. «Компьютерлік жад» ұғымын қалай түсінесіңдер? 2. Ішкі және сыртқы жадтар не үшін керек? 3. Ішкі және сыртқы жадтарды салыстырмалы талдау жасаңдар. 4. Кэш жад дегеніміз не? 5. Кодталған бейнелер қайда сақталады? 6. Тұрақты жад қандай қызмет атқарады?
|
Bilimland.kz Http://bilimland.kz/kk/content/lesson/16383-kompyter-zhadynyng-qurulhylary Сайтынан «Компьютер жадының құрылғылары» бейнебаянды көрсету.
Ғаламтор желісі Смарт телефондар
Топшамалар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс Оқушылар бүгінгі сабақта Шамдар әдісін қолданып белгілейді бұрыннан білетіндерін - жасыл шам бүгін үйренгендерін - сары шам қиындық туғызған жерлерін - қызыл шам |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы |
тақырыпты оқу, мазмұндау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау -Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырма қоясыз? «Төрт суретке бір сөз», «Өкіл», «Сәйкестендіру»,«Дереккөздермен жұмыс», «Кластер» әдісімен шығармашылық тапсырма қабілетті оқушыларға тапсырма берледі. |
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Оқушылардың білімі топ ішінде Смайликтер арқылы бағалау, Мадақтау «Жарайсың! Керемет! Тамаша!», «От шашу» әдісі, «Бармақпен бағалау» әдістері арқылы бағаланады.
|
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері.АКТ мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс. Биология және ағылшын тілі пәндерімен байланыс. АКТ-ны шектеулі қолдану;
Белсенді жұмыс түрлерін қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия |
Бұл тарауда сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Сабақтың бұдан басқа да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері, қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |