Материалдар / Ақпаратты шифрлау.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ақпаратты шифрлау.

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа аранлаған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2024
162
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Ақпаратты ұсыну

Педагогтың аты-жөні

Исмагулова С.М.

Күні

03.10.23 ж.

Сынып: 5

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Ақпаратты шифрлау.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.1.3- мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау

Құндылықтарды дарыту

  • Оқушыларды академиялық адалдыққа тәрбиелеу (тапсырмаларды орындау барысында өз бетімен жұмыстануға үйрету)

  • Оқушыларың бойында жауапты азаматтық ұстанымды қалыптастыру.



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3. Откен сабақты пысықтау.«Өрмекші торы» әдісі


-Шифрлау не үшін қолданылады?

-Кодтау дегеніміз не?

-Ақпаратты кодтау әдістерін ата.

-Морзе әліппесі туралы әнгімеле.

-Цезарь шифры туралы айт.

-Брайль карпі /коды/ туралы не білесің?

-Пошта индексін кодтау туралы әнгімеле.

-Штрихкодтар деген не?

- QR кодтар

-Жалауша әліппесін кім пайдаланады?

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4Сұрақтарға жауап береді









Жұлдыз

2балл





ҚБ: жұлдыз /2 балл/






Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Ақпаратты қорғаумен айналысатын арнайы ғылым саласы бар. Бұл ғылым саласы криптология деп аталады.

Криптология «криптография» (шифрлау) және «криптоталдау» деген екі бөлімге жіктеледі.

Криптография айналысатын адамды криптограф деп атайды. Криптограф хабардың құпиялылығын және нақтылығын қамтамасыз етеді.

Криптология ғылымының мақсаты- ашық мәтінді бөгде адам оқи алмайтындай етіп өзгертетін математикалық әдістерді іздеу. Криптографтың ашық мәтінге қолданылған амалынан кейінгі нәтижені шифрланған мәтін немесе криптограмма деп атаймыз. Ашық мәтінді шифрлау үшін криптограф әрқашан құпия кілтті қолданады. Бұзылуы мен ашылуына жол бермейтін шифрдың қабілетін шифрдың беріктілігі деп аталады.

Көрсетілім.Шифрлаудың алмастыру әдісі.


Жеке жұмыс. 1-тапсырма.

Оқулық § 1.3, 18-бет, 1-тапсырма


Дескриптор:

-берілген сөздерді қазақ әліпбиіндегі реті бойынша алмастыру әдісімен шифрлау жолын ұсынады.


ҚБ: жұлдыз /1балл/


2-тапсырма.

Оқулық § 1.3, 18-бет, 3-тапсырма


Дескриптор:

-Морзе кодымен берілген сөздерді декодтау орындайды.


3-тапсырма.

Оқулық § 1.3, 18-бет, 4-тапсырма


Дескриптор:

-санмен кодталған сөзді табады.


ҚБ: жұлдыз /3балл/


4-тапсырма.

Сандар қатары түрінде кодтық ақпарат берілген. Оларды декодтап, дұрыс жауап нұсқасын көрсет.

Кодтын бірінші цифры-жол нөмірі, екіншісі-баған нөмірі.



1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

А

Ә

Б

В

Г

Ғ

Д

Е

Ё

2

Ж

З

И

Й

К

Қ

Л

М

Н

3

Ң

О

Ө

П

Р

С

Т

У

Ұ

4

Ү

Ф

Х

Һ

Ц

Ч

Ш

Щ

Ъ

5

Ы

І

Ь

Э

Ю

Я

.

,

!


28,18,25,37,18,34 ___________________


Дескриптор:

-кесте бойынша берілген кодтық ақпаратты декодтау орындайды.


Мұғалімді тындайды


Ссылка бойынша тақырыппен танысады

















1-тапсырманы орындайды











2-тапсырманы орындайды






3-тапсырманы орындайды








4-тапсырманы орындайды



























Жұлдыз

1балл











Жұлыз

3балл



ҚБ: жұлдыз /3балл/





Жұлдыз

3балл






Жұлдыз

3 балл










ҚБ: жұлдыз /3балл/
























Оқулық





Оқулық







Оқулық






Карточка

Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Бір ауыз сөз»

Ұнады, қажет, пайдалы, білдім,

үйрендім, қызықтым, есте сақтадым

Өзін-өзі бағалау.



Үй тапсырмасы

§ 1.3,18-бет «Үй тапсырмасы» /2/












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!