Материалдар / «Ақпаратты ұсыну» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Ақпаратты ұсыну» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Ақпаратты ұсыну» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 5-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қазан 2024
156
2 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні ______________________

5 ___ сынып

Оқушының аты-жөні ___________________


1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Ақпаратты ұсыну» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

5-сынып


Оқу мақсаты

5.2.1.1 әртүрлі ақпараттың мысалдарын келтіру және ақпаратты әртүрлі нысандарда ұсыну;

5.2.1.2 байланыс арналары, ақпарат көздері және қабылдағыштарының мысалын келтіру;

5.2.1.3 мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау;

5.2.1.4 компьютерге арналған барлық ақпарат екілік түрінде
ұсынылғанын түсіндіру

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Ақпараттың түрлеріне мысалдар келтіреді және әртүрлі нысандарда ұсынады

  • Ақпаратты беру арналарына мысалдар келтіреді.

  • Мәтінді шифрлау түрлерін ұсынады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жоғары деңгей дағдылары


Орындау уақыты

Жалпы

15 минут

12 балл

Тапсырмалар


1. Ақпарат туралы төмендегі тұжырымдардың қайсысы дұрыс?

A) Ақпарат әрқашан цифрлық түрде беріледі.

B) Ақпаратты тасымалдау мүмкін емес.

C) Ақпарат бізді барлық жерде қоршайды.

D) Ақпаратты өзгертуге болмайды. [1]


2. Төмендегі мысалдардың қайсысы ақпаратқа жатпайды?

A) Кітап мәтіні

В) Сурет

В) Дыбыс

D) Төраға

[1]


3. Ақпарат түрін және оның мысалын сәйкестендіріңіз:

Мәтіндік ақпарат


Графикалық ақпарат


Дыбыстық ақпарат


Сандық ақпарат


Мектеп-кеме, білім-теңіз

[4]

4. Күн сайын кездесетін ақпараттың 3 мысалын келтіріңіз ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________ [1]

5. Музыкалық файл ақпараттың қандай түріне жатады?

    • A) Мәтін

    • B) Графика

    • В) Дыбыс

    • D) Бейне


6. Төмендегілердің қайсысы байланыс арнасының мысалы емес?

    • A) Теледидар

    • В) Телефон

    • В) Кітап

    • DPicture 16 ) Интернет

    • [1]


7. Төмендегі кестені пайдаланып, «Кітап – білім бұлағы, білім – өмір шырағы» сөздерін шифрла.


___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ [2]

8. Шифрлау дегеніміз не? Дұрыс жауапты таңдаңыз

    • A) Мәліметтерді қысу әдісі

    • B) Ақпаратты түсініксіз формаға айналдыру

    • B) Мәліметтерді желі арқылы жіберу процесі

    • D) Файлдардың резервтік көшірмелерін жасау

[1]


9-Тапсырма:

Компьютерге енгізілетін ақпарат екілік кодта ұсынылады. Берілген мәтіндік ақпаратты екілік кодқа айналдырыңыз: Мәтін: ""Кітап" "Білім"


Бағалау

критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Ақпараттың түрлеріне мысалдар келтіреді және әртүрлі нысандарда ұсынады

1

2

3

4

5

Ақпарат ұғымын анықтайды.

Ақпарат түрін анықтайды.

Ақпарат түрін сәйкестендіреді

Ақпаратқа мысалдар келтіреді

Ақпараттың түрін анықтайды.

1

1

4

1

1

Ақпаратты беру арналарына мысалдар келтіреді

6

Ақпарат арналарын анықтайды.

1


Мәтінді шифрлау түрлерін ұсынады


7

«Кітап – білім бұлағы, білім – өмір шырағы» сөзін кестеге сәйкес шифрлайды;

кестеде әріптің орналасу нөмірін дұрыс анықтайды

2

8

Шифрлау анықтамасын анықтайды

1

Оқушы мәтінді екілік кодқа дұрыс аударады.

Екілік кодтауды түсініп, дәлелдейді.

9

Әр әріптің ASCII кодын дұрыс табады.Әр әріптің ASCII кодын екілік жүйеге дұрыс аударады.Барлық әріптерді екілік кодқа айналдырып, дұрыс тізбекті ұсынады.

2

Барлығы

14











1-тапсырма.

Ақпарат туралы дұрыс тұжырым:
C) Ақпарат бізді барлық жерде қоршайды. [1]

2-тапсырма.

Ақпаратқа жатпайтын мысал:
D) Төраға [1]

3-тапсырма.

Ақпарат түрін және оның мысалын сәйкестендіру:
Мәтіндік ақпарат - Мектеп-кеме
Графикалық ақпарат - Сурет
Дыбыстық ақпарат - Музыка
Сандық ақпарат - Білім-теңіз [4]

4-тапсырма.

Күн сайын кездесетін ақпараттың 3 мысалы:

  1. Ауа райы болжамы

  2. Жол белгілері

  3. Газет жаңалықтары [1]

5-тапсырма.

Музыкалық файл ақпараттың түріне жатады:
C) Дыбыс [1]

6-тапсырма.

Байланыс арнасының мысалы емес:
C) Кітап [1]

7-тапсырма.

«Кітап – білім бұлағы, білім – өмір шырағы» сөздерін шифрлау:
(Әріптерді белгілі бір кодтау әдісімен екілік кодқа айналдырыңыз.)

8-тапсырма.

Шифрлау дегеніміз:
B) Ақпаратты түсініксіз формаға айналдыру [1]

9-тапсырма.

Мәтіндік ақпаратты екілік кодқа айналдыру (ASCII кодын пайдалану):
"Кітап" = 01001011 01101001 01110100 01100001 01110000
"Білім" = 01000010 01101001 01101100 01101001 01101101

Бағалау критерийлері:

  1. Оқушы берілген тапсырмаларды дұрыс шеше алады.

  2. Екілік кодқа аудару ережелерін біледі.

  3. Шифрлаудың анықтамасын біледі.

Дискрипторлар:

  1. Тапсырма бойынша әр сұраққа дұрыс жауап береді.

  2. ASCII кодтау жүйесін қолдану арқылы мәтінді екілік кодқа дұрыс аударады.

  3. Ақпаратты шифрлаудың мәнін түсінеді.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!