Ж
амбыл облысы
Мойынқұм ауданы
Мойынқұм ауылы
Жамбыл атындағы мектеп-гимназиясы
Информатика пәні мұғалімі
Наурозова Айжан Джанабергеновна
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Компьютер мен желілердің техникалық сипаттамалары |
Мектеп: Жамбыл атындағы мектеп-гимназиясы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Наурозова Айжан Джанабергеновна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ақпараттық процестер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.2.1.1 ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік
(әліпби) тәсілді қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік (әліпби) тәсілді қолданады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Ақпараттың өлшем бірліктері,термин сөздер,алфавит,алфавиттік тәсіл,алфавит қуаттылығы.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Еңбек және шығармашылық өмір бойы білім алу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика,орыс тілі, ағылшын тілі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
8 сынып, Ақпарат ұғымы, өлшем бірліктері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру Техника қауіпсіздік ережесін еске түсіндіру Сәлемдесу, түгендеу Оқушыларды суреттер арқылы топқа бөлу.Компьютер мен теледидар суреттерін теріс қаратып партаның үстіне жайып қоямын ,оқушылар әрқайсысы келіп бір суреттен алады сол сурет бойынша топқа бөлемін. 1-топ «Компьютер» , 2-топ «Теледидар» Алдыңғы білім (Ж)«Миға шабуыл» әдісі көмегімен жаңа тақырыпқа көшу. Ол үшін оқушыларға ақпарат тақырыбына байланысты алдын ала дайындалған суреттер көрсетіледі және суреттің артында сұрақтар жазылған сол бойынша суретті түсіндіреді және сұраққа жауап береді.Бұл әдіс оқушылардың ойлау қабілетін дамытады және зейінін аударады,байқағыштығын дамытады.
(Ақпараттық үдерістер – бұл ақпаратты іздеумен, жинаумен, сақтаумен, өңдеумен, кодтаумен және қайта жіберумен байланысты үдеріс)
Дескриптор:
Суреттер мен сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбы ашылады. Қалыптастырушы бағалау: смайликтер арқылы бағалау.Жауап берген оқушыға жауап бергеніне байланысты смайликтер тартылады. |
Т
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Интербелсенді тақтада bilimland.kz сайтынан ақпаратты өлшеу туралы видеоролик көрсетіледі. Топтарға оқулықпен қоса тақырыпқа байланысты қосымша мәліметтер беріледі. (Т)«Постер қорғау» Әр топ өздерінің берген тапсырмаларын оқып,түсінгендерін қағазға (плакатқа) жазып, тақтаға шығып қорғайды.
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау: «Кір жаю» әдісі Кір жайылған жіпке әр топ бір-бірін бағалайды. Қыстырғыштарды түстері бойынша іледі. Жасыл –өте жақсы Қызыл-жақсы Сары-жақсарту керек (Ж) «Кім тапқыр» әдісі Тапсырмалар беріледі А деңгейі 1.Хабарлама 2 беттен тұрады,әр бетте 25 жол бар.Әр жолда 60 символ жазылған хабарламадағы барлық ақпарат көлемі 1125 байт болса,қолданылған алфавитте қанша түрлі символ бар екенін анықтаңдар.
В деңгейі 2.Алфавит 36 әріптен тұратын болса,сол алфавиттың бір әріпі қанша ақпарат таситынын есептеңіз С деңгейі 3.Мәтінді қарастырыңыз.Егер 2 символ =2 байтка тең болса,мәтіндегі алфавит куатын есептеңіз. Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау: жұптық бағалау « өте жақсы жақсы орташа |
https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparatty-olsheu-birlikteri Информатика оқулығы 8 сынып. Арман-ПВ баспасы. §1параграф 6-10 б. Плакат ,стикелер, түрлі –түсті қаламдар
Оқушылар өзара бағалайды.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: «Кеме мен желкен» әдісі
Оқушылар кері байланысты өз түсінгені туралы желкенді бояп шығады. Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу. Оқулықтағы 9-10 бет аралығындағы тапсырмаларды орындау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы). Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады. Оқушылардың білімін жетілдіру және тақырыпты жан-жақты қамту мақсатында алдын ала дайындалған тапсырмалар бердім. Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алды. Қабілеті жоғары оқушыға деңгейіне қарай қима қағаздарын дайындап қойдым және күрделілеу тапсырмалар дайындап қоямын. Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет етеді.Сол кезде оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қоямын. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсетемін және ынталандырамын. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз. Бағалау критерийлерін толықтыру мақсатына сай жеке,топтық жұмыстарда бағалау жүзеге асырылады.Әр тапсырма соңында жазбаша,ауызша түрде,оқушыларды ынталандыру үшін жүргізілді. 1.(Ж)«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға жауап бергеніне байланысты смайликтер тартылады. 2. (Т)«Постер қорғау» «Кір жаю» әдісі арқылы кір жайылған жіпке әр топ бір-бірін бағалайды. Қыстырғыштарды түстері бойынша іледі. 3. (Ж) «Кім тапқыр» әдісінде оқушылар 3 деңгейде тапсырмалар орындады.Сол тапсырмада оқушылар бірін -бірі «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. 4.Кері байланыс: «Кеме мен желкен» әдісі
Оқушылар кері байланысты өз түсінгені туралы желкенді бояп шығады. |
Пән аралық байланыс: Математика,орыс тілі, ағылшын тілі
Құндылықтарғабаулу: Еңбек және шығармашылық өмір бойы білім алу
Информатика кабинетінде жалпы қауіпсіздік ережелерін ұстанады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мен осы қыска мерзімді жоспарды дайындауда да ҰМЖ ,ОМЖ-ға сүйене отырып,белсенді әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып оқу мақсатына жеттім. Оқушыларға әдіс-тәсілдер тапсырманы терең меңгертуге және оқу мақсаттарына жетуіне көмектесті. Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді.Оқу мақсатына жетуге бағытталған тапсырмалар «Миға шабуыл», Постер қорғау, әдістері арқылы беріліп «Кім тапқыр» әдісі арқылы тапсырма беріліп,оқушылар ойдағыдай орындап шықты. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді.Тапсырмалар арқылы оқушылардың білімдері анықталып,саралау тапсырмалары жүргізілді. Сабақ жоспарынан ешқандай ауытқулар болған жоқ.Жоспар бойынша жүргізілді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Наурозова Айжан ДжанабергеновнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ақпараттық процестер ашық сабақ
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ақпараттық процестер ашық сабақМатериал туралы қысқаша түсінік
- Ақпарат көлемін анықтау мен өлшеуді білу - Алфавит, алфавит қуаттылығы және алфавит салмағы ұғымдарын түсіну;
Материалдың қысқаша нұсқасы
Ж Мойынқұм ауданы Мойынқұм ауылы Жамбыл атындағы мектеп-гимназиясы Информатика пәні мұғалімі Наурозова Айжан Джанабергеновна
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
оп атауларының суреті
Бас бармақ»
әдісі арқылы бірін-бірі
бағалайды














