Тақырыбы: АҚШ.
Мақсаты:
Білімділік: Студенттерге АҚШ-тың экономикалық-географиялық жағдайы, мемлекет тарихы, геосаяси жағдайы, халқы, табиғат ресурстары жөнінде түсіндіру.
Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Болжамдап отырған нәтиже: АҚШ-пен танысқан тұлға.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: 1. Сұрақ-жауап. 4. Тірек-сызбамен жұмыс.
2. Әңгіме-дәріс. 5. Кестемен жұмыс.
3. Топтастыру.
Сабақтың көрнекілігі: Қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т.б.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
2. Топтастыру.
3. Тірек-сызбамен жұмыс.
4. Кестемен жұмыс.
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Сұрақ-жауап.
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Студенттерді түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
1. «Үлкен жетілік» елдері?
2. Шаруашылықтың даму кезеңдері?
3. Д.ж. ЖІӨ елдер топтары бойынша бөлінісі?
4. Жан басына шаққандағы ЖІӨ орташа мөлшері?
5. Өндірістік циклдар?
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
Жаңа сабақ әңгіме-дәріс беруден басталады.
2. Топтастыру.
Топтастыру арқылы АҚШ-ты түсіндіру.
50 штаттан тұрады
Аумағы-9 млн363 мың км2
АҚШ
Астанасы-Вашингтон
Халқы-290 млн адам
![]()
Басшысы-Президент
Федерациялық ел

3. Тірек-сызбамен жұмыс.
Тірек-сызба арқылы АҚШ-қа басқа аймақтардан қоныс аударушылар үлесін түсіндіру.
АҚШ-қа қоныс аударушылар үлесі
![]()
![]()
Басқа аймақтар.
5 %
Еуропа.
10 %
Азия.
30 %
Латын Америкасы.
55 %
4. Кестемен жұмыс.
Кесте арқылы АҚШ-тың табиғат ресурстарын түсіндіру.
|
Минералдық ресурстар |
Пайдалы қазбалардың орналасу заңдылықтарына байланысты, батыста магмалық, ал шығыста, шөгінді пайдалы қазбалар тараған. 30-дан астам штаттың аумағында көмір, Мексика шығанағы жағалауынан, Калифорния мен Аляскадан мұнай мен газдың аса маңызды кен орындары табылған. |
|
Энергетикалық ресурстар |
Елдегі ең ірі СЭС-тер тізбегі Теннеси мен Колумбия өзендерінде салынған. Колумбия өзеніндегі Гранд-Кули СЭС-і қуаттылығы жөнінен әлмдегі ең ірі станциялар қатарына жатады. |
|
Агроклиматтық ресурстар |
Бұл қоңыржай белдеудің барлық дерлік дақылдарын, сондай-ақ көптеген субтропиктік және тропиктік дақылдарды өсіруге мүмкіндік береді. |
|
Су ресурстары |
Негізінен шығыста шоғырланған. Олар энергетикалық маңызымен қатар, көлік қатынасында және егістік жерлерді суаруда пйдаланылады. |
|
Жер ресурсы |
Негізгі аумағының жартысына жуығы ауыл шаруашылығына жарамды жерлер. Орталық жазықта жыртылған жерлердің үлесі 80%-ға жуық. Аляска мен Кордильера орманға бай. |
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Сұрақ-жауап.
1. АҚШ-тың экономикалық-географиялық жағдайы?
2. АҚШ-тың халқы?
3. АҚШ-тың табиғат жағдайлары?
4. АҚШ-тың табиғат ресурстары?
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Үйге: АҚШ.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
АҚШ 11 сынып
АҚШ 11 сынып
Тақырыбы: АҚШ.
Мақсаты:
Білімділік: Студенттерге АҚШ-тың экономикалық-географиялық жағдайы, мемлекет тарихы, геосаяси жағдайы, халқы, табиғат ресурстары жөнінде түсіндіру.
Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Болжамдап отырған нәтиже: АҚШ-пен танысқан тұлға.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: 1. Сұрақ-жауап. 4. Тірек-сызбамен жұмыс.
2. Әңгіме-дәріс. 5. Кестемен жұмыс.
3. Топтастыру.
Сабақтың көрнекілігі: Қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т.б.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
2. Топтастыру.
3. Тірек-сызбамен жұмыс.
4. Кестемен жұмыс.
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Сұрақ-жауап.
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Студенттерді түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
1. «Үлкен жетілік» елдері?
2. Шаруашылықтың даму кезеңдері?
3. Д.ж. ЖІӨ елдер топтары бойынша бөлінісі?
4. Жан басына шаққандағы ЖІӨ орташа мөлшері?
5. Өндірістік циклдар?
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
Жаңа сабақ әңгіме-дәріс беруден басталады.
2. Топтастыру.
Топтастыру арқылы АҚШ-ты түсіндіру.
50 штаттан тұрады
Аумағы-9 млн363 мың км2
АҚШ
Астанасы-Вашингтон
Халқы-290 млн адам
![]()
Басшысы-Президент
Федерациялық ел

3. Тірек-сызбамен жұмыс.
Тірек-сызба арқылы АҚШ-қа басқа аймақтардан қоныс аударушылар үлесін түсіндіру.
АҚШ-қа қоныс аударушылар үлесі
![]()
![]()
Басқа аймақтар.
5 %
Еуропа.
10 %
Азия.
30 %
Латын Америкасы.
55 %
4. Кестемен жұмыс.
Кесте арқылы АҚШ-тың табиғат ресурстарын түсіндіру.
|
Минералдық ресурстар |
Пайдалы қазбалардың орналасу заңдылықтарына байланысты, батыста магмалық, ал шығыста, шөгінді пайдалы қазбалар тараған. 30-дан астам штаттың аумағында көмір, Мексика шығанағы жағалауынан, Калифорния мен Аляскадан мұнай мен газдың аса маңызды кен орындары табылған. |
|
Энергетикалық ресурстар |
Елдегі ең ірі СЭС-тер тізбегі Теннеси мен Колумбия өзендерінде салынған. Колумбия өзеніндегі Гранд-Кули СЭС-і қуаттылығы жөнінен әлмдегі ең ірі станциялар қатарына жатады. |
|
Агроклиматтық ресурстар |
Бұл қоңыржай белдеудің барлық дерлік дақылдарын, сондай-ақ көптеген субтропиктік және тропиктік дақылдарды өсіруге мүмкіндік береді. |
|
Су ресурстары |
Негізінен шығыста шоғырланған. Олар энергетикалық маңызымен қатар, көлік қатынасында және егістік жерлерді суаруда пйдаланылады. |
|
Жер ресурсы |
Негізгі аумағының жартысына жуығы ауыл шаруашылығына жарамды жерлер. Орталық жазықта жыртылған жерлердің үлесі 80%-ға жуық. Аляска мен Кордильера орманға бай. |
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Сұрақ-жауап.
1. АҚШ-тың экономикалық-географиялық жағдайы?
2. АҚШ-тың халқы?
3. АҚШ-тың табиғат жағдайлары?
4. АҚШ-тың табиғат ресурстары?
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Үйге: АҚШ.
шағым қалдыра аласыз













