Мақала авторы: Айтқали
Аслан
8
сынып
«А.Малькеев атындағы
мамандандырылған
дарынды балаларға
арналған
«БІЛІМ-ИННОВАЦИЯ»
лицей-интернаты»
Ақыл, білім, қайрат адамды
жақсылыққа жетелейтін ізгі қасиеттер
Ш.Құдайбердіұлы «Адамзаттың
жақсы өмір сүруіне үш сапа негіз бола алады, олар барлығынан басым
болатын-адал еңбек, мінсіз ақыл, таза жүрек. Бала кезден бастап
адам бойында жоғары ар-ұят, өзін-өзі сыйлау сезімдерін тәрбиелеу
айуандық инстинктен аулақ болуға, зиянды құмарлықтарды жоюға
көмектеседі» –деді. Рухани-адамгершілік
дағдарыстан адамның әлеммен өзара
қатынасы, мәдениеттің жаһандануы және қазіргі рухани жұтаңдаушы,
азғындау жағдайында тұлғаның рухани-адамгершілік мәселесі өзектілік
танытып, оның саласы ғаламдық рухани дағдарыс пайда болуда .
Мектебімізде «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру
бағдарламасын жүзеге асыруда жалпыадамзаттық құндылықтарды
тәжірибеге енгізу мақсатында оқудан тыс іс-шаралар
ұйымдастырылады.Ол өзіндік ішкі тәжірибе және эмоциялық әсерлену
арқылы ізгілікті құндылықтарға бағыттаудың маңызды құралы . Мысалы
лицейді бітіріп кеткен,қазіргі таңда шет елде білім алып,жұмыс
жасап жатқан түлектер ZOOM платформасы арқылы қазіргі таңда қандай
мамандықты таңдау ұтымды,әр пәннің оқушы өміріндегі алатын
орны,өзін-өзі ұстау қағидалары жөнінде айтады.Олар лицей
естеліктерін айта отырып,оқушыларға дұрыс бағыт көрсетеді және
силастықта,бауырмалдықта болуға баулиды. Рухани-адамгершілік
білімді яғни құндылықтарды оқулықтан, шеберлікпен оқылған дәрістен
тауып, меңгеріп қана қоймай, оларды тәжірибеде қолдану қажет
екендігін түсіндіреді.Өзін-өзі тану пәнінде ұстазымыз байсалдылық
арқылы ақылға жүгінуді, сабырмен әрекет етуді және аңғарымпаздықты
көрсететін, адам бойына тыныштық, құндылығы негізінде қалыптасқан
ізгілікті қасиет екендігін түсіндіреді.