Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ақыл-парасат, ерік-жігер және жүрек
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
А
қыл-парасат, ерік-жігер және
жүрек
Өзін-өзі тану пәнінен сабақ жоспары
Мерзімі:04.12.2020
Өзің- өзі тану сабағын жоспарлау Мектеп :Қ.Игенбайұлы атындағы орта мектеп
Мұғалім: С. Айым сынып : 7а оқушылар саны 28
Тақырыбы: Ақыл-парасат, ерік-жігер және жүрек
Құндылығы: Ақиқат.
Қасиеттері: Білім іздеу, жақсыдан жаманды ажырата білу, ойдың, сөздің және істің бірлігі.
Мақсаты: ақыл-парасат, ерік-жігер және жүрек тәрбиесі туралы түсінік бере отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға адам баласы өмір бойы білім іздеуі керек екенін түсініру. 2. Дамытушылық: Оқушылардағы жақсыдан жаманды ажырата білу қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды ойдың, сөздің және істің бірлігіне тәрбиелеу. |
Ресурстар: (материалдар, дереккөздер) 1. bilim-all.kz |
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. 5 Т – ережесі:
Жағымды көңіл – күйге келу. «Нұрға бөлену». |
http://jasyk642.stolkom.spb.ru/dawenas_479087-ogumipi-quwi/e6aa5fd66ca9e44df41defeda2b09833.htm
|
2. Үй тапсырмасын тексеру. 1. №1 - сабақ. «Парасатты болу - парызым» тақырыбында шығарма жазу. 2. Келесі сабақ. №2, Шәкәрім мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Мәтіндегі «Тауып айтқан мініңді өзгертуден тек пайда ғана аласың, түзелесің, түрленесің, өзгересің, адамшылыққа жетесің» деген ойды қалай түсінесіңдер? 2. Руханилыққа, адамшылыққа талпыну парасаттылыққа апара ма? Неліктен? 3. Мәтіндегі автордың айтқан «Өз мініңді мойындап, оны түзеуге талпыну» адамға қандай игіліктер сыйлайды деп ойлайсыңдар? |
|
(Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Адамдарға ақыл-парасат өз өмірін жақсарту үшін берілген. |
|
2 из 5
Нұрсұлтан Назарбаев Нұрсұлтан Әбiшұлы Назарбаев (6 шілде 1940 жыл, Шамалған ауылы, Алматы облысы) — Қазақстанның мемлекет қайраткері, ғалым, Қазақстан Республикасының тұңғыш президенті. Нұрсұлтан Назарбаев 1940 жылы 6 шілдеде Алматы облысының Қарасай ауданына қарасты Шамалған ауылында Әбіш пен Әлжанның отбасысында дүниеге келген. Оған әке-шешесі Нұрсұлтан деп ат қойды.Сәбиге ат таңдаудың өзі жатқан бір хикаяға айналды. Тойға жиналған ағайын-туыс түрлі есімдерді тұс-тұстан айтып жатты. Ең ақырында жаңа туған ұлдың әжесі Мырзабала мынадай ұсыныс білдірді: «Менің сүйікті немерем екі бірдей есімді алып жүрсін. Оның аты Нұрсұлтан болсын».Әлемдегі барлық әжелер секілді Мырзабала да немересінің азамат болып қалыптасуына ерекше еңбек сіңірді. Сұрақтар: 1. Ақыл деген не? 2. Парасат деген не? 3. Адамның парасаттылығын неден байқауға болады? . 4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз? |
|
Бақыт, Байлық, Ақыл Ерте заманда Байлық, Бақыт, Ақыл үшеуі бас қосады. Олар өзара өткен-кеткен әңгімелерді айтысады. Сөз кезегінде үшеуі адам баласына тигізетін пайдасы жайында таласып қалады. Алдымен Байлық сөз алып:
Сонда Бақыт былай дейді: -Мен бақпын, кімнің басына қонсам, соның атақ-даңқын шығарамын, мансабын аспанға көтеремін. Қарсы келген дұшпанды жер етемін. -О, достарым, мен сендердің таластарыңа қосылмаймын. Үшеуміз тең тудық. Бірақ мен бірер итжейдені сендерден бұрын тоздырдым. Айтыстарың көңіліме қонбайды. Мен Ақылмын. Сондықтан бекер даурығып, менменсініп сөйлегенді жақтырмаймын. Үшеуіміз де адам баласына қажетпіз. Көңілдеріңе келсе де айтайын, екеуің де маған бағыныштысыңдар. Адам баласы менсіз өмір сүре алмайды. Келіспесеңдер Данышпанға жүгінейік. Төрелігін сол айтсын, - дейді Ақыл сабырлы түрде. Сөйтіп үшеуі Данышпанға келеді. Үшеуінің таласын тыңдап алған Данышпан:
|
|
3 из 5
Сұрақтар:
|
|
5. Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар топқа бөлінеді. Тапсырма: Мақал – мәтелдері толықтыру. 1. «Ақыл» 1. Ақиқат бар жерде ... бар. (жеңіс) 2. Ақиқат сөз — ащы дәрі, сескентсе де .... (ем) 3. Ақиқат - ... айтыстан туады.(адал) 4. Өтірік – қаңбақ, шын .... (салмақ) 5. Тіл – жүйрік емес, ... жүйрік. (шын) 2. «Ақиқат» 1. Адамның жүзі ақылдың .... (айнасы) 2.
Ақыл адам ..., 4.
Ақыл – тозбайтын тон, 5. Ақылдан артық ... жоқ, жомарттан артық барлық жоқ. (хандық) 3. «Жігер» 1. Ең зор ізгі ерліктерді ... деген сүйіспешілік туғызған. (Отанға) 2.
Ата-ананың қарызы, Ұрпақтың өмірлік .... (парызы) Кішіні сыйласаң - ... боларсың. (құрметті) 5.
Ана алақанының аясы — 4. «Парасат» 1. Ақыл шыңы – .... (даналық) 2. Еңбек ... атандырады. (ер) 3. Адам ... ойлайды. (арын) 4. Адамның сұлулығы – .... (шыншылдығында) 5. Өзіңді-өзің тану – ... бірінші белгісі. (даналықтың) 5. «Жүрек» 1.
Жақсы туса – ... ырысы, 2. Атадан — ..., |
|
3.
... — елдің мақтаны, 4.
... аты өлмейді, 5. Жақсы адам ... танылғы. (жолдасынан) |
|
6. Топпен ән айту. Ойлан, балам |
|
7. Үй тапсырмасы. 1. №2 - сабақ. Өзің «Парасатты» деп санайтын адамдардың бірімен сөйлесіп, сұхбаттасып парасаттылықтың сырын және ол адамның бойындағы жақсы қасиеттерді байқап, анықтап, дәптерге жаз. Түйген ойыңды сыныптастарыңның пікірімен салыстырып, қорытынды жасаңдар. 2. Келесі сабақ. №3, Шәкәрім мәтінін оқып келу. |
|
8. Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... |
|
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. Рефлексия әдісі |
|