Материалдар / Әр түрлі әдіс-тәсілдермен ағаштар жасап үйрену

Әр түрлі әдіс-тәсілдермен ағаштар жасап үйрену

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік: оқушылардың білімін жүйелендіру,бисерден ағаш жапырақтарын тоқу технологиясын үйрете отырып,білімін жүйелендіру,шеберлігін арттыру. Дамытушылық: өз бетінше жұмысты орындаудағы ептілігін дамыту, алған білімін өз бетінше қолдануын қадағалау,шығармашылық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: қолөнерге деген қызығушылығын арттыру, ептілікке, талғампаздыққа, шыдамдылыққа баулу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2022
353
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ тақырыбы: Әр түрлі әдіс-тәсілдермен ағаштар жасап үйрену


Сабақтың мақсаты: Білімділік: оқушылардың білімін жүйелендіру,бисерден ағаш жапырақтарын тоқу технологиясын үйрете отырып,білімін жүйелендіру,шеберлігін арттыру.
Дамытушылық: өз бетінше жұмысты орындаудағы ептілігін дамыту, алған білімін өз бетінше қолдануын қадағалау,шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: қолөнерге деген қызығушылығын арттыру, ептілікке, талғампаздыққа, шыдамдылыққа баулу.
Сабақтың типі: аралас сабақ.
Сабақтың түрі: сарамандық, топтық.
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі, сұрақ - жауап, баяндау,сарамандық жұмыс,көрсету.
Пәнаралық байланыс: биология, тарих,химия,география,әдебиет
Сабақтың көрнекілігі: слайдтар, суреттер, дайын жасалған ағаштар,бұйымдар.
Қажетті құрал - жабдықтар: сым, газет,пфа,бисер, қайшы,сым, гүлдер топтамасы, жіптер т.б.
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі. 1. Оқушыларды түгендеу.2. Дайындықтарын тексеру.
ІІ Үй тапсырмасын сұрау. « Мен білемін» стратегиясы бойынша қайталау. Шығармашылық жұмыс (Бисердің шығу тарихы,пайдасы туралы деректер сұрау) Оқушылар өз ойларын ортаға салады,толықтырады. (слайд)
1. Бисер - ол кішкентай ортасында тесігі бар шариктер. Түстері әртүрлі. Құрамына қарай бисер шыныдан және металдан жасалған болып бөлінеді.
2. Стеклярус - шыны түтікше ( 5 - 10) қырлы немесе цилиндр пішінді.
3. Бисерді ең көп шығаратын жер, Жапония.
4. Бисермен кестелеу ұзақ уақытты, шыдамдылықты талап етеді.
5. Бисердің отаны Ежелгі Египет, бұл жерде түрлі түсті шыныдан үлкен моншақтарда жасаған.
6. «Бисер» сөзі арабтың «буера» сөзінен шыққан. Ол «ортасы тесік моншақ» деген мағына береді.
7. Бисердің түрлері: қарапайым жай бисер, стеклярус, рубка, богем бисері, Шорлот деп бөледі.
8. Әйелдердің, қыз - келіншектердің киімдерінің алдын, өңірін кестелеуге, киімдерге, әртүрлі бұйымдар жасауға қолданады.

III. Негізгі бөлім 1. «Адасқан әріптер» АҚЛА, ІЗЖҮК, АРҒЫС, ІБЛІКЗЕ Бұл бұйымдарды қалай атауға болады. (Әшекей бұйымдар.) Әшекей бұйымдарды кім жасайды.(Зергер) Зергер туралы оқушылар өз ойларын айтады.

2.«Ой қозғау» Біздің ауылымыз несімен көрікті,тартымды? (жасыл желектер,орман)Жасыл желектерді қорғау оларға деген махаббаты жеткізу. Мұғалімнің сөзі. Қоршаған ортаны қорғау.Ағаштарды күту.Бисерден ағаштарды жасау арқылы,олға деген өз сүйіспеншілігімізді көрсете аламыз. (слайдтар арқылы бисерден жасалған ағаштарды көрсету) Мұғалім ағаштың жасалу технологиясын түсіндіреді.көрсетеді.

Екі түрлі ағаш үлгісін жасаймыз. Жасалу жолдары: а) Қиып алынған дайын сымдарға сумоншақтарды тізу(қажетті мөлшерде) б)Сумоншақтардан жапырақтар жасау технологиясын көрсету. в) Дайын болған жапырақ талдарынан біріктіріп орап ағаш жасау.

а) Сымның25 данасын дайындаймыз,екінші ұшын бекіту б) Әр сымның бойына ұсақ моншақтар болғандықтан 40 шақты моншақтарды тіземіз в) Моншақтарды орап жапырақтар жасау.г) 2-3түптен бекітіп, кейін бәріп косып орап ағаш жасау

Гүл топтамаларымен ағаш жасау әдіс-тәсілдері:

  • Сымнан бұтағын жасау;

  • Сымды газетпен ораймыз;

  • Гипспен жұмыс;(кебу уақытын ескеру!)

  • Сыртқы бейнесін бояу;

  • Түрлі гүлдер,жапырақтарды жабыстыру;

  • Соңғы сәндеу жұмыстарын жүргізу;

IY. Сарамандық топтық жұмыс.

Жұмыс кезінде нені білуіміз керек? (ТҚЕ еске түсіру) (әр топ өз таңдаған жұмыс орындайды, қарау,тексеру.

Әр топ өз бұйымдарын жарнамалайды. ( 6мин)

Графикалық диктант. (Сұраққа жауап ия –немесе жоқ деп белгіленеді,жеке жұмыс) 1 Стеклярус домалақ ұсақ моншақтар 2 Бисер деген сөз ұсақ моншақтарға берілетін жалпы түсінік 3 Бисерді темірден жасайды 4 Моншақпен кестелеуге болады. 5 Кергіш киім тігу үшін керек. 6 Бисердің отаны Ежелгі Египет. 7 Бисерді ең көп шығаратын жер Жапония. Жауабы: ­­­­­__ __ _____ .

Shape1

Білемін

бисердің түрлері

Shape2

Білгім келеді

сәндік бұйым жасау

Y Қорытынды. «Ізгілендіру» диаграммасы

Shape3

Үйрендім

Ағаш жасау





YI Сабақтың нәтижесі: -гигиеналық,қауіпсіздік-техникалық ережесіме

- бисермен жұмыс жасау техникасын меңгереді - сұрақтарға жауап бере алады

- бисердің шығу тарихын біледі - ағаш жапырағының жасалу технологиясын - байқағыштық қабілеттері артты











Сабақ барысы


































\ \



























































Алға қаласы, «Жастық жігер» мектептен тыс аула клубы КММ



Picture 15 Picture 13








Әр түрлі әдіс-тәсілдермен ағаштар жасап үйрену

Picture 14 Picture 17

Picture 12







Орындаған: Тукешева В.Ч.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ