Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Аралас сандарды қосу және азайту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жай бөлшектерге амалдар қолдану. |
Мектеп:Ә.Темір атындағы №3 жалпы орта мектеп |
||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:А.Турсунбаева |
||||||||||||||||||||||||||
Сынып:5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Аралас сандарды қосу және азайту |
|
|||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.1. 2.19.Натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау 5.1 .2.20 Аралас сандарды қосу және азайтуды орындау. |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Натурал саннан жай бөлшекті азайта алады Оқушылардың басым бөлігі: Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосу және азайтуды орындай алады. Кейбір оқушылар: Мәтінді есептерге теңдеу құрып шешімін таба алады.Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Бүтін бөлік, алымы, бөлімі,бөлшек сызығы, Аралас сандарға амалдар қолдану алгоритмін түсіндіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушылар арасында достық қарым-қатынасқа , сыйластыққа, отансүйгіштікке баулу. Академиялық тілде сауатты сөйлеуге оқушыларды дағдыландыру. |
||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі . Дене шынықтыру |
||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Жай бөлшектерді қосу және азайту.Аралас сандар.Дұрыс бөлшек .Бұрыс бөлщек. |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Психологиялық жайлы ахуал орнату. Оқушылардың барлығын ортаға шақырамын. Қонақ күту салтымыз Оқып біліп жатырмыз Келген қонақ сіздерге Сәлем бердік жалпымыз . – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Шаттық шеңберін құру арқылы оқушылар бір-біріне жылы тілектерін білдіреді. Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгелдеу Топқа бөлу Парақшаларға сандар беріледі . Сол сандар арқылы оқушыларды топқа бөлемін. «Кім жылдам» ойыны арқылы өткен сабақтарға шолу жасап, жаңа сабаққа қажетті білімдерін еске түсіремін. 1-топ: Дұрыс бөлшек.Бұрыс бөлшек. Аралас сан. 2-топ Жай бөлшектерді азайту 3-топ Жай бөлшектерді қосу. Дайын болған топ жылдам,нақты жауап беру керек. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру және талқылау. Оқушылар біз нені қайталадық? Қалай ойлайсыңдар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы неге байланысты?Оқушылар өз ойларын ортаға салады |
Слайдтар |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Оқушыларға 3х2 тіктөртбұрышты бірдей алты бөлікке бөлуді және оның бір бөлігін бояуды ұсынамын.Оқушылар неше бөлігі боялмай қалғанын анықтайды. Оқушылардан 1 санынан бөлшекті азайтуды қорытындылауға бағыттаймын. Оқушылардан 1 санынан бөлшекті азайтуды тұжырымдаймын. Сосын екі, үш т.с.с. (алтыға дейін) бөліктер үшін орындайды. Оқушыларды 1 санынан бөлшекті азайтуды қорытындылауға бағыттаймын Қорытындыны теңдік түрінде жазамын Оқушылардан бір санынан бөлшекті азайту ережесін тұжырымдауды сұраймын. «Бірге дейін толықтыр». Ойыны Оқушыларға бөлшек атаймын да,оқушыға допты лақтырамын. Оқушы мен атаған санды 1-ге дейін толықтыратын бөлшекті атап, допты маған қайтарады. Мысалы: санын атаймын , Санын атап маған допты қайтарады. Әселдің туған күнін тойлауға анасы 4 торт сатып алды. Үстелге қоймастан бұрын әрқайсысын тең 8 бөлікке бөлді. Әселдің інісі кесілген торттың бір бөлігін жеп қойды. Неше бөлік қалды?
Оқушыларға есептің математикалық моделін құрып, шешімін жазуды ұсынамын. Оқушыларға натурал саннан бөлшекті азайту алгоритмін қорытуды ұсынамын Аралас сандарды қосу және азайтуға мысалдар келтіремін. 2 + 5 = 7 = 7 8 - 5 = 3 =3 4 +2 =4 +2 =6 =7 Аралас сандарды қосу және азайтудың алгоритмін қорытуды ұсынамын. Аралас сандарды қосу және азайту дағдыларын бекіту үшін ойын ойнатамын. Мысалы:«Кім жылдам?» Есептеулерге берілген мысалдар жазылған үлестірмелер дайындаймын Ойын барысы: екі оқушы ойнайды.Бірінші ойыншы оң жақтағы баспалдақ есептерін. екінші оқушы сол жақтағы баспалдақ есептерін шығарады. Әр мысалда есептеу нәтижесінде алынған санды бөлек жолда жазылған жауаптарға сызықпен сәйкестендіреді.Жоғары баспалдаққа тез жеткен оқушы жеңеді..Ұпайлар саны тең болуы да мүмкін. Топтық жұмыс. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. Топтарға тапсырмалар беремін . Оқушылар есептерді бір-біріне түсіндіре отырып топта талқылайды, бірлесе жұмыс жасайды. 1-топ: + + 2-топ: 8 +12 +5 3-топ: 9 - 4
Сергіту сәті Деңгейлік тапсырмалар орындайды. I-деңгей 3-1 4- 4-2 7-
II-деңгей 3 +2 12 -7 2 +9 4 -2
III-деңгей Трактор бірінші күні 12 га жер жыртты,екінші күні одан 2 га артық жыртты.Трактор екі күнде неше га жер жыртты?
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
«İNSERT» немесе «түртіп алу»әдісі «v»- білемін, «+» - білмеймін, «-» - мен үшін жаңа білім (ақпарат), «?» – мені таң қалдырды - деген белгілердің тұсына сессия бойынша тапсырмалар бойынша ойларын жазып білдіруге болады. Бұл әдіс оқығанын саналы түсінуге, өз ойын басшылыққа алуға, ойын білдіруге үйрететін ұтымды әдіс.
Бағалау
Оқушыларды сабақ барысында мақтау,мадақтау, смайликтер арқылы, ал топтар бірін-бірі бағдаршам арқылы қалыптастырушы бағалауды ұйымдастырамын. |
|
|||||||||||||||||||||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||
Ашық сұрақтар қою арқылы, дәптермен жұмыс жасауын қадағалап отырамын.Деңгейлік тапсырмалар беру арқылы оқушылардың білімін саралап отырамын.Оқушылардың қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін. |
-Сұрақтарға жауаптар арқылы -Топтық жұмыста атқарған жұмыстарына қарай -Дәптерге орындалатын тапсырма арқылы -мадақтау,қолпаштау арқылы |
Пайдаланатын жаттығу минуттары және белсенді қызмет түрлері. |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |