Материалдар / Әрбір рөлді оқуды пысықтау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әрбір рөлді оқуды пысықтау

Материал туралы қысқаша түсінік
қосымша білім беру педагогтеріне арналған көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
356
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәннің аты

Уақыты:

26.12.2018-31.12.2018 ж

2 оқу жылы

Кабинет: 107

Мұғалім:Джусибалиева Б.Л.

Сабақтың тақырыбы

Әрбір рөлді оқуды пысықтау

Сабақтың жабдығы

Суреттер.

Жалпы мақсаттар

Нақты оқу: сөздердегі дыбыстарды анық айтуға, сөздің соңын жұтпай, ережелерді сақтауға, дұрыс тыныс алу; екпінді, кідірісті дұрыс орындауға тырысу, өздерін кейіпкердің орнына қойып көруге тырысу, оның орнында қалай оқу және неге дәл солай оқу керектігін ойлану.

Жаттау және рөлдер мәнерлеп оқу: үйрету, балаларды өз рөлін дұрыс сомдауға үйрету, кейіпкердің көңіл-күйі мен сезімін интонациямен көрсетуге үйрету.

Оқушылардың өз ойларын жеткізе білу қабілеттерін дамыту. Оқушыларды бірін бірі тыңдай білуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу .

Оқыту нәтижесі

бірлесе әрекет ету тәсілдерін игереді; кеңістікті бағдарлай білу дағдылары қалыптасады; сюжетті-рөлдік ойындарға қатысып, белсенділік көрсетеді. қимылы арқылы жасау дағдыларын меңгереді.

Топқа бөлу

Ертегі кейіпкерлері бойынша топқа бөлу.



Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурс

Ынтымақтастық атмосферасы

Біздің топта ұл-қыздар

Тату-тәтті ойнаймыз.

Әлемдегі бар адамға

Тек жақсылық ойлаймыз.

Барлығы хормен айтады.


Үй тапсырмасын сұрау.

І. Ұйымдастыру кезеңі: 

Сабаққа оқушыларды әзірлеу, оқу құралдарын түгелдеу.



Қызығушылығын ояту

Жұмбақтың шешуін шешеміз, оған мақал-мәтел ойластырамыз.

Өзі айлакер, өзі қу,

Жүрген жері айқай – шу.

жауабы: түлкі

Заман түлкі болса, тазы боп шал.


Мағынаны тану

Артикуляциялық жаттығу жасау. «Күрекше» – жалпақ тілді шығарып, астыңғы ерінге ұстап тұру керек.

«Инеше» – ауызды кең ашып, тілді алға қарай сүйірлей шығарып, 10 – 15 секунд ұстап тұру керек.

«Төбешік» – аузыңды жартылай ашып, тілдің екі жақ шетін жоғары азу тістерге жапсырып, тілдің ұшын астыңғы тіске тіреп ұстау.

«Түтікше» – жалпақ тілді ауыз қуысына шығарып, тілдің бүйір жақтарын көтеріп түтікшеге үрлеу. Жаттығуды жайлап жасау керек. Жаттығу жасап болған соң терең тыныс алып, демді қалыпқа келтіру.

Тіл ұстарту жаттығулары.

Ыр-ыр-ыр – жаттап алдым жыр.

Ыр-ыр-ыр – айтылмайды сыр.

Ай-ай-ай – болсын көңіл жай.

Жаңылтпаш

Асқат пен Мақсат

Жамап-жасқап,

Жасапты он шақты аспап.

Соның ішіндегі

Ақ сапты аспабы

Жап-жақсы аспап.



Балалар артикуляциялық жаттығулар жасайды.















Тіл ұстарту жаттығуларын қайталайды.




Оқушылар жаңылтпаш айтады.















Сергіту сәті

Ал балалар тұрмайық, 
Алақанды ұрайық. 
Бір отырып, бір тұрып 
Біз тынығып алайық. 

Ой сергітеді,

шаршағандары басылады



Ой толғаныс

Оқушылармен нақты оқу: сөздердегі дыбыстарды анық айтуға, сөздің соңын жұтпай, ережелерді сақтауға, дұрыс тыныс алу; екпінді, кідірісті дұрыс орындауға тырысу, өздерін кейіпкердің орнына қойып көруге тырысу, оның орнында қалай оқу және неге дәл солай оқу керектігін ойлану.

Оқушылар сөздердегі дыбыстарды анық айтуға, сөздің соңын жұтпай, ережелерді сақтауға, дұрыс тыныс алу; екпінді, кідірісті дұрыс орындауға тырысу, өздерін кейіпкердің орнына қойып көруге тырысу, оның орнында қалай оқу және неге дәл солай оқу керектігін үйренеді.


Үйге тапсырма

Әр оқушы бес жаңылтпаш жаттау.


Оқушы ізденісі.


Бағалау

Стикер арқылы  әр оқушының берген жауабына байланысты

 қызыл түсті стикер- «Өте жақсы»

көк түсті стикер- «жақсы»

сары түсті стикер- «қанағаттанарлық»



Кері байланыс

Әр топтың жинаған стикерлерін  есептеп ,  жеңімпаз топты табу.

Стикерлерге өз ойларын жазады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!