|
Пәннің аты |
Уақыты: 26.12.2018-31.12.2018 ж 2 оқу жылы |
Кабинет: 107 |
Мұғалім:Джусибалиева Б.Л. |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Әрбір рөлді оқуды пысықтау |
|||||
|
Сабақтың жабдығы |
Суреттер. |
|||||
|
Жалпы мақсаттар |
Нақты оқу: сөздердегі дыбыстарды анық айтуға, сөздің соңын жұтпай, ережелерді сақтауға, дұрыс тыныс алу; екпінді, кідірісті дұрыс орындауға тырысу, өздерін кейіпкердің орнына қойып көруге тырысу, оның орнында қалай оқу және неге дәл солай оқу керектігін ойлану. Жаттау және рөлдер мәнерлеп оқу: үйрету, балаларды өз рөлін дұрыс сомдауға үйрету, кейіпкердің көңіл-күйі мен сезімін интонациямен көрсетуге үйрету. Оқушылардың өз ойларын жеткізе білу қабілеттерін дамыту. Оқушыларды бірін бірі тыңдай білуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу . |
|||||
|
Оқыту нәтижесі |
бірлесе әрекет ету тәсілдерін игереді; кеңістікті бағдарлай білу дағдылары қалыптасады; сюжетті-рөлдік ойындарға қатысып, белсенділік көрсетеді. қимылы арқылы жасау дағдыларын меңгереді. |
|||||
|
Топқа бөлу |
Ертегі кейіпкерлері бойынша топқа бөлу. |
|
||||
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурс |
|||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Біздің топта ұл-қыздар Тату-тәтті ойнаймыз. Әлемдегі бар адамға Тек жақсылық ойлаймыз. |
Барлығы хормен айтады. |
|
|||
|
Үй тапсырмасын сұрау. |
І. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа оқушыларды әзірлеу, оқу құралдарын түгелдеу. |
|
|
|||
|
Қызығушылығын ояту |
Жұмбақтың шешуін шешеміз, оған мақал-мәтел ойластырамыз. Өзі айлакер, өзі қу, Жүрген жері айқай – шу. жауабы: түлкі |
Заман түлкі болса, тазы боп шал. |
|
|||
|
Мағынаны тану |
Артикуляциялық жаттығу жасау. «Күрекше» – жалпақ тілді шығарып, астыңғы ерінге ұстап тұру керек. «Инеше» – ауызды кең ашып, тілді алға қарай сүйірлей шығарып, 10 – 15 секунд ұстап тұру керек. «Төбешік» – аузыңды жартылай ашып, тілдің екі жақ шетін жоғары азу тістерге жапсырып, тілдің ұшын астыңғы тіске тіреп ұстау. «Түтікше» – жалпақ тілді ауыз қуысына шығарып, тілдің бүйір жақтарын көтеріп түтікшеге үрлеу. Жаттығуды жайлап жасау керек. Жаттығу жасап болған соң терең тыныс алып, демді қалыпқа келтіру. Тіл ұстарту жаттығулары. Ыр-ыр-ыр – жаттап алдым жыр. Ыр-ыр-ыр – айтылмайды сыр. Ай-ай-ай – болсын көңіл жай. Жаңылтпаш Асқат пен Мақсат Жамап-жасқап, Жасапты он шақты аспап. Соның ішіндегі Ақ сапты аспабы Жап-жақсы аспап. |
Балалар артикуляциялық жаттығулар жасайды.
Тіл ұстарту жаттығуларын қайталайды.
Оқушылар жаңылтпаш айтады. |
|
|||
|
Сергіту сәті |
Ал балалар
тұрмайық, |
Ой сергітеді, шаршағандары басылады |
|
|||
|
Ой толғаныс |
Оқушылармен нақты оқу: сөздердегі дыбыстарды анық айтуға, сөздің соңын жұтпай, ережелерді сақтауға, дұрыс тыныс алу; екпінді, кідірісті дұрыс орындауға тырысу, өздерін кейіпкердің орнына қойып көруге тырысу, оның орнында қалай оқу және неге дәл солай оқу керектігін ойлану. |
Оқушылар сөздердегі дыбыстарды анық айтуға, сөздің соңын жұтпай, ережелерді сақтауға, дұрыс тыныс алу; екпінді, кідірісті дұрыс орындауға тырысу, өздерін кейіпкердің орнына қойып көруге тырысу, оның орнында қалай оқу және неге дәл солай оқу керектігін үйренеді. |
|
|||
|
Үйге тапсырма |
Әр оқушы бес жаңылтпаш жаттау. |
Оқушы ізденісі. |
|
|||
|
Бағалау |
Стикер арқылы әр оқушының берген жауабына байланысты қызыл түсті стикер- «Өте жақсы» көк түсті стикер- «жақсы» сары түсті стикер- «қанағаттанарлық» |
|
|
|||
|
Кері байланыс |
Әр топтың жинаған стикерлерін есептеп , жеңімпаз топты табу. |
Стикерлерге өз ойларын жазады. |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әрбір рөлді оқуды пысықтау
Әрбір рөлді оқуды пысықтау
|
Пәннің аты |
Уақыты: 26.12.2018-31.12.2018 ж 2 оқу жылы |
Кабинет: 107 |
Мұғалім:Джусибалиева Б.Л. |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Әрбір рөлді оқуды пысықтау |
|||||
|
Сабақтың жабдығы |
Суреттер. |
|||||
|
Жалпы мақсаттар |
Нақты оқу: сөздердегі дыбыстарды анық айтуға, сөздің соңын жұтпай, ережелерді сақтауға, дұрыс тыныс алу; екпінді, кідірісті дұрыс орындауға тырысу, өздерін кейіпкердің орнына қойып көруге тырысу, оның орнында қалай оқу және неге дәл солай оқу керектігін ойлану. Жаттау және рөлдер мәнерлеп оқу: үйрету, балаларды өз рөлін дұрыс сомдауға үйрету, кейіпкердің көңіл-күйі мен сезімін интонациямен көрсетуге үйрету. Оқушылардың өз ойларын жеткізе білу қабілеттерін дамыту. Оқушыларды бірін бірі тыңдай білуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу . |
|||||
|
Оқыту нәтижесі |
бірлесе әрекет ету тәсілдерін игереді; кеңістікті бағдарлай білу дағдылары қалыптасады; сюжетті-рөлдік ойындарға қатысып, белсенділік көрсетеді. қимылы арқылы жасау дағдыларын меңгереді. |
|||||
|
Топқа бөлу |
Ертегі кейіпкерлері бойынша топқа бөлу. |
|
||||
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурс |
|||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Біздің топта ұл-қыздар Тату-тәтті ойнаймыз. Әлемдегі бар адамға Тек жақсылық ойлаймыз. |
Барлығы хормен айтады. |
|
|||
|
Үй тапсырмасын сұрау. |
І. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа оқушыларды әзірлеу, оқу құралдарын түгелдеу. |
|
|
|||
|
Қызығушылығын ояту |
Жұмбақтың шешуін шешеміз, оған мақал-мәтел ойластырамыз. Өзі айлакер, өзі қу, Жүрген жері айқай – шу. жауабы: түлкі |
Заман түлкі болса, тазы боп шал. |
|
|||
|
Мағынаны тану |
Артикуляциялық жаттығу жасау. «Күрекше» – жалпақ тілді шығарып, астыңғы ерінге ұстап тұру керек. «Инеше» – ауызды кең ашып, тілді алға қарай сүйірлей шығарып, 10 – 15 секунд ұстап тұру керек. «Төбешік» – аузыңды жартылай ашып, тілдің екі жақ шетін жоғары азу тістерге жапсырып, тілдің ұшын астыңғы тіске тіреп ұстау. «Түтікше» – жалпақ тілді ауыз қуысына шығарып, тілдің бүйір жақтарын көтеріп түтікшеге үрлеу. Жаттығуды жайлап жасау керек. Жаттығу жасап болған соң терең тыныс алып, демді қалыпқа келтіру. Тіл ұстарту жаттығулары. Ыр-ыр-ыр – жаттап алдым жыр. Ыр-ыр-ыр – айтылмайды сыр. Ай-ай-ай – болсын көңіл жай. Жаңылтпаш Асқат пен Мақсат Жамап-жасқап, Жасапты он шақты аспап. Соның ішіндегі Ақ сапты аспабы Жап-жақсы аспап. |
Балалар артикуляциялық жаттығулар жасайды.
Тіл ұстарту жаттығуларын қайталайды.
Оқушылар жаңылтпаш айтады. |
|
|||
|
Сергіту сәті |
Ал балалар
тұрмайық, |
Ой сергітеді, шаршағандары басылады |
|
|||
|
Ой толғаныс |
Оқушылармен нақты оқу: сөздердегі дыбыстарды анық айтуға, сөздің соңын жұтпай, ережелерді сақтауға, дұрыс тыныс алу; екпінді, кідірісті дұрыс орындауға тырысу, өздерін кейіпкердің орнына қойып көруге тырысу, оның орнында қалай оқу және неге дәл солай оқу керектігін ойлану. |
Оқушылар сөздердегі дыбыстарды анық айтуға, сөздің соңын жұтпай, ережелерді сақтауға, дұрыс тыныс алу; екпінді, кідірісті дұрыс орындауға тырысу, өздерін кейіпкердің орнына қойып көруге тырысу, оның орнында қалай оқу және неге дәл солай оқу керектігін үйренеді. |
|
|||
|
Үйге тапсырма |
Әр оқушы бес жаңылтпаш жаттау. |
Оқушы ізденісі. |
|
|||
|
Бағалау |
Стикер арқылы әр оқушының берген жауабына байланысты қызыл түсті стикер- «Өте жақсы» көк түсті стикер- «жақсы» сары түсті стикер- «қанағаттанарлық» |
|
|
|||
|
Кері байланыс |
Әр топтың жинаған стикерлерін есептеп , жеңімпаз топты табу. |
Стикерлерге өз ойларын жазады. |
|
|||
шағым қалдыра аласыз













