Пәннің
аты
|
Уақыты:
26.12.2018-31.12.2018
ж
2 оқу
жылы
|
Кабинет:
107
|
Мұғалім:Джусибалиева
Б.Л.
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Әрбір рөлді оқуды
пысықтау
|
Сабақтың
жабдығы
|
Суреттер.
|
Жалпы
мақсаттар
|
Нақты оқу: сөздердегі
дыбыстарды анық айтуға, сөздің соңын жұтпай, ережелерді сақтауға,
дұрыс тыныс алу; екпінді, кідірісті дұрыс орындауға тырысу, өздерін
кейіпкердің орнына қойып көруге тырысу, оның орнында қалай оқу және
неге дәл солай оқу керектігін
ойлану.
Жаттау және рөлдер мәнерлеп
оқу: үйрету, балаларды өз рөлін дұрыс сомдауға үйрету, кейіпкердің
көңіл-күйі мен сезімін интонациямен көрсетуге
үйрету.
Оқушылардың өз ойларын жеткізе
білу қабілеттерін дамыту. Оқушыларды бірін бірі тыңдай білуге,
ұйымшылдыққа тәрбиелеу .
|
Оқыту
нәтижесі
|
бірлесе әрекет ету тәсілдерін
игереді; кеңістікті бағдарлай білу дағдылары қалыптасады;
сюжетті-рөлдік ойындарға қатысып, белсенділік көрсетеді. қимылы
арқылы жасау дағдыларын меңгереді.
|
Топқа
бөлу
|
Ертегі кейіпкерлері бойынша
топқа бөлу.
|
|
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ресурс
|
Ынтымақтастық
атмосферасы
|
Біздің топта
ұл-қыздар
Тату-тәтті
ойнаймыз.
Әлемдегі бар
адамға
Тек жақсылық
ойлаймыз.
|
Барлығы хормен
айтады.
|
|
Үй тапсырмасын
сұрау.
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
Сабаққа оқушыларды
әзірлеу, оқу құралдарын түгелдеу.
|
|
|
Қызығушылығын
ояту
|
Жұмбақтың шешуін шешеміз, оған мақал-мәтел
ойластырамыз.
Өзі айлакер, өзі қу,
Жүрген жері айқай – шу.
жауабы: түлкі
|
Заман түлкі болса, тазы боп
шал.
|
|
Мағынаны
тану
|
Артикуляциялық
жаттығу жасау. «Күрекше» – жалпақ тілді шығарып,
астыңғы ерінге ұстап тұру керек.
«Инеше» – ауызды кең ашып, тілді алға
қарай сүйірлей шығарып, 10 – 15 секунд ұстап тұру
керек.
«Төбешік» – аузыңды жартылай ашып,
тілдің екі жақ шетін жоғары азу тістерге жапсырып, тілдің ұшын
астыңғы тіске тіреп ұстау.
«Түтікше» – жалпақ тілді ауыз
қуысына шығарып, тілдің бүйір жақтарын көтеріп түтікшеге үрлеу.
Жаттығуды жайлап жасау керек. Жаттығу жасап болған соң терең тыныс
алып, демді қалыпқа келтіру.
Тіл ұстарту
жаттығулары.
Ыр-ыр-ыр – жаттап
алдым жыр.
Ыр-ыр-ыр –
айтылмайды сыр.
Ай-ай-ай – болсын көңіл
жай.
Жаңылтпаш
Асқат пен
Мақсат
Жамап-жасқап,
Жасапты он шақты
аспап.
Соның
ішіндегі
Ақ сапты
аспабы
Жап-жақсы аспап.
|
Балалар артикуляциялық
жаттығулар жасайды.
Тіл ұстарту жаттығуларын
қайталайды.
Оқушылар жаңылтпаш
айтады.
|
|
Сергіту
сәті
|
Ал балалар
тұрмайық,
Алақанды
ұрайық.
Бір отырып,
бір тұрып
Біз тынығып
алайық.
|
Ой
сергітеді,
шаршағандары
басылады
|
|
Ой
толғаныс
|
Оқушылармен нақты оқу: сөздердегі дыбыстарды анық айтуға,
сөздің соңын жұтпай, ережелерді сақтауға, дұрыс тыныс алу; екпінді,
кідірісті дұрыс орындауға тырысу, өздерін кейіпкердің орнына қойып
көруге тырысу, оның орнында қалай оқу және неге дәл солай оқу
керектігін ойлану.
|
Оқушылар сөздердегі дыбыстарды
анық айтуға, сөздің соңын жұтпай, ережелерді сақтауға, дұрыс тыныс
алу; екпінді, кідірісті дұрыс орындауға тырысу, өздерін кейіпкердің
орнына қойып көруге тырысу, оның орнында қалай оқу және неге дәл
солай оқу керектігін үйренеді.
|
|
Үйге
тапсырма
|
Әр оқушы бес жаңылтпаш
жаттау.
|
Оқушы ізденісі.
|
|
Бағалау
|
Стикер арқылы әр оқушының берген жауабына
байланысты
қызыл түсті стикер- «Өте
жақсы»
көк түсті стикер- «жақсы»
сары түсті стикер-
«қанағаттанарлық»
|
|
|
Кері
байланыс
|
Әр топтың жинаған
стикерлерін есептеп , жеңімпаз топты
табу.
|
Стикерлерге өз ойларын
жазады.
|
|