Пәннің аты | Уақыты:26.12.2018-31.12.2018 ж2 оқу жылы | Кабинет: 107 | Мұғалім:Джусибалиева Б.Л. |
Сабақтың тақырыбы | Әрбір рөлді оқуды пысықтау |
Сабақтың жабдығы | Суреттер. |
Жалпы мақсаттар | Нақты оқу: сөздердегі дыбыстарды анық айтуға, сөздің соңын жұтпай, ережелерді сақтауға, дұрыс тыныс алу; екпінді, кідірісті дұрыс орындауға тырысу, өздерін кейіпкердің орнына қойып көруге тырысу, оның орнында қалай оқу және неге дәл солай оқу керектігін ойлану.Жаттау және рөлдер мәнерлеп оқу: үйрету, балаларды өз рөлін дұрыс сомдауға үйрету, кейіпкердің көңіл-күйі мен сезімін интонациямен көрсетуге үйрету.Оқушылардың өз ойларын жеткізе білу қабілеттерін дамыту. Оқушыларды бірін бірі тыңдай білуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу . |
Оқыту нәтижесі | бірлесе әрекет ету тәсілдерін игереді; кеңістікті бағдарлай білу дағдылары қалыптасады; сюжетті-рөлдік ойындарға қатысып, белсенділік көрсетеді. қимылы арқылы жасау дағдыларын меңгереді. |
Топқа бөлу | Ертегі кейіпкерлері бойынша топқа бөлу. |
|
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурс |
Ынтымақтастық атмосферасы | Біздің топта ұл-қыздарТату-тәтті ойнаймыз.Әлемдегі бар адамғаТек жақсылық ойлаймыз. | Барлығы хормен айтады. |
|
Үй тапсырмасын сұрау. | І. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа оқушыларды әзірлеу, оқу құралдарын түгелдеу. |
|
|
Қызығушылығын ояту | Жұмбақтың шешуін шешеміз, оған мақал-мәтел ойластырамыз.Өзі айлакер, өзі қу,Жүрген жері айқай – шу.жауабы: түлкі | Заман түлкі болса, тазы боп шал. |
|
Мағынаны тану | Артикуляциялық жаттығу жасау. «Күрекше» – жалпақ тілді шығарып, астыңғы ерінге ұстап тұру керек. «Инеше» – ауызды кең ашып, тілді алға қарай сүйірлей шығарып, 10 – 15 секунд ұстап тұру керек.«Төбешік» – аузыңды жартылай ашып, тілдің екі жақ шетін жоғары азу тістерге жапсырып, тілдің ұшын астыңғы тіске тіреп ұстау. «Түтікше» – жалпақ тілді ауыз қуысына шығарып, тілдің бүйір жақтарын көтеріп түтікшеге үрлеу. Жаттығуды жайлап жасау керек. Жаттығу жасап болған соң терең тыныс алып, демді қалыпқа келтіру.Тіл ұстарту жаттығулары.Ыр-ыр-ыр – жаттап алдым жыр. Ыр-ыр-ыр – айтылмайды сыр. Ай-ай-ай – болсын көңіл жай.Жаңылтпаш Асқат пен Мақсат Жамап-жасқап, Жасапты он шақты аспап.Соның ішіндегіАқ сапты аспабы Жап-жақсы аспап. |
Балалар артикуляциялық жаттығулар жасайды.
Тіл ұстарту жаттығуларын қайталайды.
Оқушылар жаңылтпаш айтады. |
|
Сергіту сәті | Ал балалар тұрмайық, Алақанды ұрайық. Бір отырып, бір тұрып Біз тынығып алайық. | Ой сергітеді,шаршағандары басылады
|
|
Ой толғаныс | Оқушылармен нақты оқу: сөздердегі дыбыстарды анық айтуға, сөздің соңын жұтпай, ережелерді сақтауға, дұрыс тыныс алу; екпінді, кідірісті дұрыс орындауға тырысу, өздерін кейіпкердің орнына қойып көруге тырысу, оның орнында қалай оқу және неге дәл солай оқу керектігін ойлану. | Оқушылар сөздердегі дыбыстарды анық айтуға, сөздің соңын жұтпай, ережелерді сақтауға, дұрыс тыныс алу; екпінді, кідірісті дұрыс орындауға тырысу, өздерін кейіпкердің орнына қойып көруге тырысу, оның орнында қалай оқу және неге дәл солай оқу керектігін үйренеді. |
|
Үйге тапсырма | Әр оқушы бес жаңылтпаш жаттау.
| Оқушы ізденісі. |
|
Бағалау | Стикер арқылы әр оқушының берген жауабына байланысты қызыл түсті стикер- «Өте жақсы»көк түсті стикер- «жақсы»сары түсті стикер- «қанағаттанарлық» |
|
|
Кері байланыс | Әр топтың жинаған стикерлерін есептеп , жеңімпаз топты табу. | Стикерлерге өз ойларын жазады. |
|