Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚМЖ

    Бөлім

    11.2 Көмірсутектер және олардың көздері

    Педагогтың аты-жөні

    Г.А.Пошаева

    Күні

    05.12.2022ж

    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы:

    Арендер және олардың туындыларының қасиеттері мен қолданылуы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    11.4.2.29 - бензол және оның гомологтарына тән қасиеттерді сипаттау;
    11.4.2.30 - органикалық синтезде бензолды қолдануды білу

    Сабақ мақсаты:

    • Бензол гомологтарының химиялық қасиеттерін сипаттау;

    • Бензол және оның гомологтарының қолданылуын тұжырымдау;

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру

    Кезеңі

    Қызығушылықты ояту

    7 мин


    Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу7

    Топтар құру: Көмірсутектердің кластары бойынша «Алкандар»; «Алкендер» трһоптарына біріктіру;





    Өткен сабақты пысықтау: «Сұрақ-жауап» әдісі Оқушылар берілген сұраққа жауап беереді;


    • «Сұрақ-жауап» әдісі


    Арендер деген қандай қосылыстар?

    Арендердің қарапайым өкілі

    Бензол молекуласының құрылысы

    Бензолдың физикалық қасиеттері

    Ароматты көмірсутектердің жалпы формуласы

    Бензолдың салыстырмалы молекулалық массасы қаншаға тең?

    Бензолдағы көміртек атомының гибридтелуі

    Õ-байланыстың әрбір жұбы арасындағы валенттілік бұрыштары қанша градус?


    • Сәйкестендіру тесті



    Оқушылар сәлемдеседі


    Берілген формула бойынша немесе атау бойынша көмірсутектерді ажыратып,топтар құрады;





    Оқушылар сұраққа жауап береді











    №

    Көмірсутектер

    Сәйкестендіру

    Жалпы формуласы

    A

    Алкиндер

    A-

    1.СnH2n-6

    B

    Арендер

    B-

    2.СnH2n-2

    C

    Алкандар

    C-

    3.СnH2n

    D

    Алкендер

    D-

    4.СnH2n+2

    E

    Алкадиендер

    E-

    5.СnH2n

    G

    Циклоалкандар

    G-

    6.СnH2n-2




    Формуланы ажыратып,өзінің тобын дұрыс анықтаған оқушыға 1 балл


    Сұраққа дұрыс жауап берген оқушыға 1 балл





    Қағаз қиынды;

    Жұмыс дәптері

    Сабақтың ортасы

    Жаңа сабақ

    30 мин


    Джигсо әдісі-15 мин;

































    3 мин;












    Жұптық жұмыс -10 мин;

















    Kahoot-тест

    3 мин;





    Зертханалық тәжірибе




    • Оқушылар «Джигсо» әдісі бойынша жаңа сабақты меңгереді;

    Берілген тақырыпты топ ішінде талқылап, әр түрлі тәсілдермен топтық жұмыс жасау. Басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.

    Оқулықпен жұмыс :Арендерлің қолданылуы



    • Жұптық жұмыс.Деңгейлік тапсырма

    • А –деңгейінің тапсырмасы

    Берілген заттардың молекулалық,құрылымдық формуласын тауып,массалық үлестерін есептеу;



    • В –деңгейінің тапсырмасы

    Берілген айналымдарды жүзеге асыруға болатын реакция ткңдеулерін жазыңдар;



    • С –деңгейінің тапсырмасы

    Сандық есептер шығару;



    1.Массасы 7,8 грамм бензолдың толық жануы үшін қанша көлем (қ.ж)оттек жұмсалаған?

    2.Егер шығымы 80% болса,көлемі 20л ацетиленнен(қ.ж) қанша бензол алуға болады?

    3.Ацетиленді тримерлеу арқылы массасы 390 грамм бензол алынды.Өнімнің практикалық шығымы 80% Реакцияға түскен ацетиленнің көлемін (қ.ж) есептеңдер


    Kahoot- сайтында тест орындау



    Зертханалық тәжірибе



    Бензолдың калий перманганатымен бром суына әсері

    Жұмыс мақсаты: Бензолдың қасиеттерін сипаттайтын тәжірибе жасау;

    Құралдар мен реактивтер:Сынауықтар,бензол,бром суы,калий перманганаты,спиртшам,қысқыш,пмпетка;

    Жұмыстың барысы:

    1.Сынауыққа 5 тамшы бензол құйып үстіне 5 тамшы бром суын қосыңдар;Реакция бірден жүре ме?Сынауықты абайлап шайқаңдар.Не байқалды?Абайлап қыздырыңдар.Өзгеріс байқалды ма?Бром суы түссіздене ме?

    2.Сынауыққа 5 тамшы бензол құйып үстіне аз мөлшерде калий перманганатының ерітіндісін қосыңдар;Реакция бірден жүре ме?Сынауықты абайлап шайқаңдар.Не байқалды?Абайлап қыздырыңдар.Өзгеріс байқалды ма?Бром суы түссіздене ме?

    Берілген тақырыпты топ ішінде талқылап, әр түрлі тәсілдермен топтық жұмыс жасау. Басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.



    Ынтымақта бірлікте жұмыс жасауға, білгенін жолдастарымен бөлісуге, тақырыпты ортаға салып талқылауға, түйінді ойды саралауға жетелейді.


    Берілген мәтінді топта талқылап,өхара ой бөлісіп,кейіннен сол топтан бір оқушыдан топтарда ауысып келесі топта түсіндіретін болады

















    Оқушылар өз бетінше арендердің қолданылуымен танысады;




    №

    Көмірсутек

    Молекула

    лық формуласы

    Құры

    лым

    дық

    формуласы

    W (%)

    С

    W (%)

    Н

    1

    Ацетилен






    2

    Бензол






    3

    Циклогексан






    Оқушылар берілген тапсырманы жұмыс дәптеріне орындайды;



    Кейбір оқушылар бүгінгі тақырыпты қолдану арқылы сандық есептер шығарады;











    Оқушылар смартфон браузерінен кахут сайтына кіріп,кодты теріп,тесті орындайды.







    Жұмыстың барысы

    Реакция теңдеуі

    Қорытынды

















    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


























    Оқылым,тыңдалым іске асады;

    Оқушылар бір-бірінің жұмысын тексеріп,бағалайды;

    Жұптасып жұмыс жасау арқылы топта


    А –деңг тапсырмасы

    Дескриптор

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Пошаева Гульзина Аманкуловна
    03 Қаңтар 2023
    804
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Арендер және олардың туындыларының қасиеттері мен қолданылуы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Арендер және олардың туындыларының қасиеттері мен қолданылуы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бензол және оның қасиеттері тақырыбына ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚМЖ

    Бөлім

    11.2 Көмірсутектер және олардың көздері

    Педагогтың аты-жөні

    Г.А.Пошаева

    Күні

    05.12.2022ж

    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы:

    Арендер және олардың туындыларының қасиеттері мен қолданылуы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    11.4.2.29 - бензол және оның гомологтарына тән қасиеттерді сипаттау;
    11.4.2.30 - органикалық синтезде бензолды қолдануды білу

    Сабақ мақсаты:

    • Бензол гомологтарының химиялық қасиеттерін сипаттау;

    • Бензол және оның гомологтарының қолданылуын тұжырымдау;

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру

    Кезеңі

    Қызығушылықты ояту

    7 мин


    Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу7

    Топтар құру: Көмірсутектердің кластары бойынша «Алкандар»; «Алкендер» трһоптарына біріктіру;





    Өткен сабақты пысықтау: «Сұрақ-жауап» әдісі Оқушылар берілген сұраққа жауап беереді;


    • «Сұрақ-жауап» әдісі


    Арендер деген қандай қосылыстар?

    Арендердің қарапайым өкілі

    Бензол молекуласының құрылысы

    Бензолдың физикалық қасиеттері

    Ароматты көмірсутектердің жалпы формуласы

    Бензолдың салыстырмалы молекулалық массасы қаншаға тең?

    Бензолдағы көміртек атомының гибридтелуі

    Õ-байланыстың әрбір жұбы арасындағы валенттілік бұрыштары қанша градус?


    • Сәйкестендіру тесті



    Оқушылар сәлемдеседі


    Берілген формула бойынша немесе атау бойынша көмірсутектерді ажыратып,топтар құрады;





    Оқушылар сұраққа жауап береді











    №

    Көмірсутектер

    Сәйкестендіру

    Жалпы формуласы

    A

    Алкиндер

    A-

    1.СnH2n-6

    B

    Арендер

    B-

    2.СnH2n-2

    C

    Алкандар

    C-

    3.СnH2n

    D

    Алкендер

    D-

    4.СnH2n+2

    E

    Алкадиендер

    E-

    5.СnH2n

    G

    Циклоалкандар

    G-

    6.СnH2n-2




    Формуланы ажыратып,өзінің тобын дұрыс анықтаған оқушыға 1 балл


    Сұраққа дұрыс жауап берген оқушыға 1 балл





    Қағаз қиынды;

    Жұмыс дәптері

    Сабақтың ортасы

    Жаңа сабақ

    30 мин


    Джигсо әдісі-15 мин;

































    3 мин;












    Жұптық жұмыс -10 мин;

















    Kahoot-тест

    3 мин;





    Зертханалық тәжірибе




    • Оқушылар «Джигсо» әдісі бойынша жаңа сабақты меңгереді;

    Берілген тақырыпты топ ішінде талқылап, әр түрлі тәсілдермен топтық жұмыс жасау. Басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.

    Оқулықпен жұмыс :Арендерлің қолданылуы



    • Жұптық жұмыс.Деңгейлік тапсырма

    • А –деңгейінің тапсырмасы

    Берілген заттардың молекулалық,құрылымдық формуласын тауып,массалық үлестерін есептеу;



    • В –деңгейінің тапсырмасы

    Берілген айналымдарды жүзеге асыруға болатын реакция ткңдеулерін жазыңдар;



    • С –деңгейінің тапсырмасы

    Сандық есептер шығару;



    1.Массасы 7,8 грамм бензолдың толық жануы үшін қанша көлем (қ.ж)оттек жұмсалаған?

    2.Егер шығымы 80% болса,көлемі 20л ацетиленнен(қ.ж) қанша бензол алуға болады?

    3.Ацетиленді тримерлеу арқылы массасы 390 грамм бензол алынды.Өнімнің практикалық шығымы 80% Реакцияға түскен ацетиленнің көлемін (қ.ж) есептеңдер


    Kahoot- сайтында тест орындау



    Зертханалық тәжірибе



    Бензолдың калий перманганатымен бром суына әсері

    Жұмыс мақсаты: Бензолдың қасиеттерін сипаттайтын тәжірибе жасау;

    Құралдар мен реактивтер:Сынауықтар,бензол,бром суы,калий перманганаты,спиртшам,қысқыш,пмпетка;

    Жұмыстың барысы:

    1.Сынауыққа 5 тамшы бензол құйып үстіне 5 тамшы бром суын қосыңдар;Реакция бірден жүре ме?Сынауықты абайлап шайқаңдар.Не байқалды?Абайлап қыздырыңдар.Өзгеріс байқалды ма?Бром суы түссіздене ме?

    2.Сынауыққа 5 тамшы бензол құйып үстіне аз мөлшерде калий перманганатының ерітіндісін қосыңдар;Реакция бірден жүре ме?Сынауықты абайлап шайқаңдар.Не байқалды?Абайлап қыздырыңдар.Өзгеріс байқалды ма?Бром суы түссіздене ме?

    Берілген тақырыпты топ ішінде талқылап, әр түрлі тәсілдермен топтық жұмыс жасау. Басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.



    Ынтымақта бірлікте жұмыс жасауға, білгенін жолдастарымен бөлісуге, тақырыпты ортаға салып талқылауға, түйінді ойды саралауға жетелейді.


    Берілген мәтінді топта талқылап,өхара ой бөлісіп,кейіннен сол топтан бір оқушыдан топтарда ауысып келесі топта түсіндіретін болады

















    Оқушылар өз бетінше арендердің қолданылуымен танысады;




    №

    Көмірсутек

    Молекула

    лық формуласы

    Құры

    лым

    дық

    формуласы

    W (%)

    С

    W (%)

    Н

    1

    Ацетилен






    2

    Бензол






    3

    Циклогексан






    Оқушылар берілген тапсырманы жұмыс дәптеріне орындайды;



    Кейбір оқушылар бүгінгі тақырыпты қолдану арқылы сандық есептер шығарады;











    Оқушылар смартфон браузерінен кахут сайтына кіріп,кодты теріп,тесті орындайды.







    Жұмыстың барысы

    Реакция теңдеуі

    Қорытынды

















    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


























    Оқылым,тыңдалым іске асады;

    Оқушылар бір-бірінің жұмысын тексеріп,бағалайды;

    Жұптасып жұмыс жасау арқылы топта


    А –деңг тапсырмасы

    Дескриптор

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шағын орталық Презентация 12 сынып
    03.01.2023
    804
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Пошаева Гульзина Аманкуловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации