Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Арендер және олардың туындыларының қасиеттері мен қолданылуы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
ҚМЖ
Бөлім
11.2 Көмірсутектер және олардың
көздері
Педагогтың
аты-жөні
Г.А.Пошаева
Күні
05.12.2022ж
Сынып
Қатысушылар
саны
Қатыспағандар
саны
Сабақтың
тақырыбы:
Арендер және олардың
туындыларының қасиеттері мен
қолданылуы
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
11.4.2.29 - бензол және оның гомологтарына тән қасиеттерді
сипаттау;
11.4.2.30 - органикалық синтезде бензолды қолдануды
білу
Сабақ
мақсаты:
Бензол гомологтарының химиялық
қасиеттерін сипаттау;
Бензол және оның
гомологтарының қолданылуын тұжырымдау;
Сабақтың
барысы:
Сабақтың кезені/
уақыт
Педагогтың
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтыңбасы
Ұйымдастыру
Кезеңі
Қызығушылықты ояту
7 мин
Ұйымдастыру:Сәлемдесу,
түгендеу7
Топтар құру: Көмірсутектердің
кластары бойынша «Алкандар»; «Алкендер» трһоптарына
біріктіру;
Өткен сабақты
пысықтау:«Сұрақ-жауап»
әдісіОқушылар берілген сұраққа
жауап беереді;
«Сұрақ-жауап»
әдісі
Арендер деген қандай
қосылыстар?
Арендердің қарапайым
өкілі
Бензол молекуласының
құрылысы
Бензолдың физикалық
қасиеттері
Ароматты көмірсутектердің
жалпы формуласы
Бензолдың салыстырмалы
молекулалық массасы қаншаға тең?
Бензолдағы көміртек атомының
гибридтелуі
Õ-байланыстың әрбір жұбы
арасындағы валенттілік бұрыштары қанша
градус?
Сәйкестендіру
тесті
Оқушылар
сәлемдеседі
Берілген формула бойынша
немесе атау бойынша көмірсутектерді ажыратып,топтар
құрады;
Оқушылар сұраққа жауап
береді
№
Көмірсутектер
Сәйкестендіру
Жалпы
формуласы
A
Алкиндер
A-
1.СnH2n-6
B
Арендер
B-
2.СnH2n-2
C
Алкандар
C-
3.СnH2n
D
Алкендер
D-
4.СnH2n+2
E
Алкадиендер
E-
5.СnH2n
G
Циклоалкандар
G-
6.СnH2n-2
Формуланы ажыратып,өзінің
тобын дұрыс анықтаған оқушыға 1 балл
Сұраққа дұрыс жауап берген
оқушыға 1 балл
Қағаз
қиынды;
Жұмыс
дәптері
Сабақтыңортасы
Жаңа сабақ
30 мин
Джигсо әдісі-15 мин;
3 мин;
Жұптық жұмыс -10
мин;
Kahoot-тест
3 мин;
Зертханалық тәжірибе
Оқушылар «Джигсо» әдісі
бойынша жаңа сабақты меңгереді;
Берілген тақырыпты топ ішінде
талқылап, әр түрлі тәсілдермен топтық жұмыс жасау. Басқа топтарға
өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен
бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.
Оқулықпен жұмыс :Арендерлің
қолданылуы
Жұптық
жұмыс.Деңгейлік
тапсырма
А –деңгейінің
тапсырмасы
Берілген заттардың
молекулалық,құрылымдық формуласын тауып,массалық үлестерін
есептеу;
В –деңгейінің
тапсырмасы
Берілген айналымдарды жүзеге
асыруға болатын реакция ткңдеулерін
жазыңдар;
С –деңгейінің
тапсырмасы
Сандық есептер
шығару;
1.Массасы 7,8 грамм бензолдың
толық жануы үшін қанша көлем (қ.ж)оттек
жұмсалаған?
2.Егер шығымы 80% болса,көлемі
20л ацетиленнен(қ.ж) қанша бензол алуға
болады?
3.Ацетиленді тримерлеу арқылы
массасы 390 грамм бензол алынды.Өнімнің практикалық шығымы 80%
Реакцияға түскен ацетиленнің көлемін (қ.ж)
есептеңдер
Kahoot-сайтында тест
орындау
Зертханалық
тәжірибе
Бензолдың калий перманганатымен
бром суына әсері
Жұмыс мақсаты: Бензолдың
қасиеттерін сипаттайтын тәжірибе жасау;
Құралдар мен
реактивтер:Сынауықтар,бензол,бром суы,калий
перманганаты,спиртшам,қысқыш,пмпетка;
Жұмыстың
барысы:
1.Сынауыққа 5 тамшы бензол
құйып үстіне 5 тамшы бром суын қосыңдар;Реакция бірден жүре
ме?Сынауықты абайлап шайқаңдар.Не байқалды?Абайлап
қыздырыңдар.Өзгеріс байқалды ма?Бром суы түссіздене
ме?
2.Сынауыққа 5 тамшы бензол
құйып үстіне аз мөлшерде калий перманганатының ерітіндісін
қосыңдар;Реакция бірден жүре ме?Сынауықты абайлап шайқаңдар.Не
байқалды?Абайлап қыздырыңдар.Өзгеріс байқалды ма?Бром суы
түссіздене ме?
Берілген тақырыпты топ ішінде
талқылап, әр түрлі тәсілдермен топтық жұмыс жасау. Басқа топтарға
өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен
бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.
Ынтымақта бірлікте жұмыс
жасауға, білгенін жолдастарымен бөлісуге, тақырыпты ортаға салып
талқылауға, түйінді ойды саралауға
жетелейді.
Берілген мәтінді топта
талқылап,өхара ой бөлісіп,кейіннен сол топтан бір оқушыдан топтарда
ауысып келесі топта түсіндіретін болады
Оқушылар өз бетінше арендердің
қолданылуымен танысады;
№
Көмірсутек
Молекула
лық
формуласы
Құры
лым
дық
формуласы
W
(%)
С
W
(%)
Н
1
Ацетилен
2
Бензол
3
Циклогексан
Оқушылар берілген тапсырманы
жұмыс дәптеріне орындайды;
Кейбір оқушылар бүгінгі
тақырыпты қолдану арқылы сандық есептер
шығарады;
ҚБМұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Оқылым,тыңдалым іске
асады;
Оқушылар бір-бірінің жұмысын
тексеріп,бағалайды;
Жұптасып жұмыс жасау арқылы
топта
А –деңг
тапсырмасы
Дескриптор
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз